eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard"Zakup 191 laptopów w ramach projektu grantowego: "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup 191 laptopów w ramach projektu grantowego:
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943124401

1.5.8.) Numer faksu: 943127844

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup 191 laptopów w ramach projektu grantowego:
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0ea089-da71-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023730/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup 191 laptopów w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 191 szt. laptopów do siedziby Zamawiającego lub pod inny adres wskazany przez Zamawiającego o parametrach nie gorszych niż:
- Procesor - Intel CoreCore i5-1035G1;
- Pamięć RAM 8 GB DDR4;
- Dysk SSD 512GB;
- Typ ekranu Matowy, LED;
- Przekątna ekranu 15,6";
- Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD);
- Dźwięk Wbudowane głośniki stereo ;
- Wbudowane dwa mikrofony;
- Kamera internetowa 1.0 Mpix;
- Łączność LAN 1 Gb/s Wi-Fi 5 Moduł Bluetooth;
- Złącza:
USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
USB Typu-C - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
- Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10/11 Home/Professional PL (wersja 64-bitowa). Zamawiający informuje, iż laptopy nie trafią do placówek edukacyjnych w związku, z czym nie dopuszcza wersji edukacyjnych.
2. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne.
3. Kody CPV:
30213100-6 Komputery przenośne;
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
4. Ilekroć w SWZ lub w załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę jak również norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz i szczegółowy opis oferowanych rozwiązań równoważnych. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ.
5. Gwarancja i rękojmia
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy licząc od daty ostatecznego odbioru przedmiotu umowy, jak również wymaga rozszerzenia okresu rękojmi o analogiczny czas, jak w przypadku gwarancji.
Szczegółowo warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ – projekt umowy.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów: Przedmiotem zamówienia jest zakup 191 szt. komputerów przenośnych. Rozdzielenie dostaw na dwie lub więcej części groziłoby znacznym podwyższeniem kosztów zamówienia ze względu na konieczność odrębnego wliczania kosztów pośrednich przez każdego ze startujących Wykonawców. Dodatkowo podział zamówienia na oferty częściowe mógł skutkować otrzymaniem w ramach jednego projektu różnych modeli i technologii wykonania komputerów przenośnych, co z kolei prowadziłoby do nierównego traktowania uczestników projektu, którym sprzęt zostanie przekazany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 30 maja 2022r. do Zamawiającego wpłynęły wnioski o udzielenie wyjaśnień SWZ. Zamawiający udzielił wyjaśnień w dniu 31.05.2022r. uwzględniając pytania wykonawców, co obligowało go zgodnie z art. 284 PZP do przedłużenia terminu składania ofert czego nie uczyniono. Zwrócić należy uwagę, iż zapytanie złożone w dniu 30 maja 2022r. należało uznać za złożone w terminie albowiem ostatni czwarty dzień poprzedzający termin składania ofert przypadał na sobotę 28.05.2022r. co z kolei zgodnie z art. 115 KC dawało możliwość skutecznego wystąpienia z wnioskiem opartym o art. 284 PZP do dnia 30 maja 2022r.W przypadku zaś wyjaśnień udzielonych w okresie krótszym niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający zgodnie art. 284 ust. 3 PZP zobowiązany był do przedłużenia terminu składania ofert w taki sposób aby zapewnić Wykonawcą możliwość należytego przygotowania i złożenia oferty.
Powyższy termin nie został zapewniony co spowodowało potencjalne ograniczenie konkurencyjności przy składaniu ofert zgodnie z art. 255 pkt 6, postępowanie należy uznać więc za obarczone wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy albowiem zgodnie z art. 457 PZP unieważnieniu podlegają umowy zawarte z naruszeniem ustawy a za takie należy traktować sytuacje opisaną powyżej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423813,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476907,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.