eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według III. (trzech) części przedmiotu zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według III. (trzech) części przedmiotu zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 892 3600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według III. (trzech) części przedmiotu zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2581c34d-c334-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030788/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według III. (trzech) części zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152791,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miejskim gminy Murowana Goślina.
Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnacji rabat, trawników, żywopłotów, krzewów i drzew w miejscach i na powierzchniach określonych w tabelach ilościowych nr 1 i 2 określonych w załączniku nr A i nr B- do OPZ, załącznika nr 1.1 do SWZ.
Żywopłoty i krzewy
-Cięcie na wysokość Do 1,0 m/890 m2
-Cięcie na wysokość Do 1,5 m/2160 m2
-Cięcie na wysokość Pow 1,5 m/300 m2
-Odchwaszczanie/759 m2
Drzewa
-Usuwanie odrostów drzew (sztuki)/119
Trawniki
-Wygrabienie liści/45530 m2
-Koszenie mechaniczne teren płaski/45530 m2
-Koszenie mechaniczne skarpy/13180 m2
-Zgrabienie skoszonej trawy i jej wywóz/16330 m2
Rabaty, kwietniki
-Pielenie/475 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 83333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymaniu zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Murowana Goślina.
Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnacji rabat, trawników, żywopłotów, krzewów i drzew w miejscach i na powierzchniach określonych w tabeli ilościowej określonej w załączniku nr A do OPZ, załącznika nr 1.2 do SWZ.

Żywopłoty i krzewy
-Cięcie na wysokość Do 1,0 m/400 m2
-Cięcie na wysokość Do 1,5 m/10 m2
-Odchwaszczanie/560 m2
Drzewa
-Usuwanie odrostów drzew (sztuki)/12 m2
Trawniki
-Wygrabienie liści/1380 m2
-Koszenie mechaniczne teren płaski/11050 m2
-Koszenie mechaniczne skarpy/9650 m2
-Zgrabienie skoszonej trawy i jej wywóz/2850 m2
Rabaty, kwietniki
-Pielenie/45 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 33376,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania zieleni na terenie miasta oraz sołectw w gminie Murowana Goślina.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności związanych z koszeniem mechanicznym trawy z terenów płaskich i skarp na następujących terenach i w ilościach:

Miejsce koszenia/Szacunkowa powierzchnia koszeń (m²)
1) Plac zabaw, siłownia zewnętrzna ul. Mściszewskiej/950
2) Plac zabaw przy ul. Górka / Jodłowa/685
3) Plac zabaw przy ul. Promienistej /800
4) Plac zabaw przy ul. Telimeny/120
5) Plac zabaw i boisko przy ul. Wiosennej 2000
6) Plac zabaw przy ul. Wiśniowej/120
7) Siłownia zewnętrzna przy ul. Brzoskwiniowej/205
8) Plac zabaw w parku miejskim/734

Sołectwa
Miejsce koszenia/Szacunkowa powierzchnia koszeń (m²)
9) Boduszewo
-Wykaszanie placu zabaw/1000
-Wykaszanie strefy rekreacji oraz terenów przy świetlicy/600
-Wykaszanie boiska sportowego/3400
-Wykaszanie skarp przy boisku/1450
10) Głęboczek
-Wykaszanie placu zabaw/600
11)Kamińsko
-Wykaszanie placu zabaw i boiska/2200
-Wykaszanie terenu przy świetlicy/200
12) Łopuchówko
-Wykaszanie placu zabaw i boiska sportowego/3200
13) Mściszewo
-Wykaszanie placu zabaw/terenów zielonych przy świetlicy wiejskiej/800
-Wykaszanie placu zabaw przy ul. Rolnej/500
14) Przebędowo
-Wykaszanie terenów przy świetlicy/4550
15) Starczanowo
-Wykaszanie terenu Kasztelani Radzimskiej/578
16) Uchorowo
-Wykaszanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej/1745
-Wykaszanie terenu przy świetlicy wiejskiej/547
17) Wojnowo
-Wykaszanie boiska sportowego/7800
18) Zielonka
-Wykaszanie placu zabaw i boiska sportowego/3000
-Wykaszanie na działce po byłym sklepie/350
19) Złotoryjsko
-Wykaszanie terenu rekreacyjnego/6900
ŁĄCZNIE 45034 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotowego zadania zawiera Załącznik nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 36082,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14688 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61428,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14688 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Wash Abraham Nseir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999636

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6264 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25061,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6264 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Wash Abraham Nseir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999636

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5836,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31613,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5836,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Wash Abraham Nseir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999636

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29393,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.