Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131141/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych, soków, napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych, soków, napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad0c1df8-bf4e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów oraz wody butelkowanej na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.21.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych:
a) zakres zamówienia dla poszczególnych Jednostek wraz z adresami dostaw oraz ich preferowaną liczbą określa Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1-36;
b) zbiorcze zestawienie zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt a) określa Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2) Zamówienie będzie realizowane w zakresie zamówienia podstawowego z możliwością dodatkowego zamówienia w opcji. Zakres asortymentowy i ilościowy przedmiotu zamówienia w podziale na ilość zamawianą podstawową oraz ilość zamawianą w opcji przypisaną poszczególnym Jednostkom, określony został w opisie przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1-36).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15321000-4 - Soki owocowe
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15511000-3 - Mleko
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 197108,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie.
a) szczegółową ilość zamówienia, częstotliwość oraz lokalizację dostaw w podziale na Jednostki określa Załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia – wykaz asortymentowy wsjo, tabele 1-32;
b) zbiorcze zestawienie zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt a) określa Załącznik nr 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 127489,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241207,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241207,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241207,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241207,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części II zamówienia zgodnie z art. 255 ust 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy, w związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wskazana w sekcji IV - pkt. 4.5.5.) niniejszego ogłoszenia wartość zamówienia: Cześć I- 197108,48 PLN oraz wartość części II: 127489,58 PLN
stanowi wartość zamówienia podstawowego bez uwzględnienia prawa opcji
Wartość zamówień (w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych) z podziałem na części I,II,:
1) część I: (z uwzględnieniem prawa opcji) 247 747,51 zł bez VAT, co stanowi równowartość 55 628,59 euro (Wartość szacunkowa przewidywanych opcji 50 639,03 zł)
2) część II: (z uwzględnieniem prawa opcji) 162 689,40 zł bez VAT, co stanowi równowartość 36 529,86 euro(w tym wartość szacunkowa przewidywanych opcji 35 199,82 zł zł)
3. Skrót p.z.p/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.