Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185914/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DO OBSŁUGI STATKÓW POWIETRZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DO OBSŁUGI STATKÓW POWIETRZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04b21cbb-19fb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014754/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa sprzętu warsztatowego do obsługi statków powietrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185914/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430756,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz 18 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego w asortymencie i ilościach określonych w ,,Wykazie przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe wymagania taktyczno-techniczne sprzętu określone są w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednich norm i wymagania techniczne określone w załączniku nr 5 do SWZ.
3. System zarządzania jakością Wykonawcy winien spełniać wymagania zawarte w PN:EN ISO 9001:2015.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do Magazynu Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego 18 WOG na terenie 44 Bazy Lotnictwa Morskiego Siemirowice, 84 – 313 Siemirowice na swój koszt i ryzyko.
5. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczy:
a) oryginalne dokumenty producenta wyrobu (dowód urządzenia, instrukcja obsługi i użytkowania) potwierdzające spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm,
b) dla każdego egzemplarza wyrobu dokument gwarancyjny w języku polskim, na podstawie którego użytkownik będzie realizował uprawnienia gwarancyjne. Dokument gwarancyjny powinien zawierać okres trwania gwarancji i numer umowy,
c) instrukcję obsługi w języku polskim dołączoną do każdego egzemplarza wyrobu, z której wynikać będzie również spełnienie wymagań opisanych w załącznikach nr 2 ÷ 3 do umowy.
6. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy liczonej od daty odbioru tj. daty podpisania przez Zamawiającego protokołu przyjęcia-przekazania.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający może dodatkowo zlecić dostawę fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego w asortymencie i ilościach określonych w ,,Wykazie przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu, gdyż nie została podpisana zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH - OGNISK WYCHOWAWCZYCH IM. K. LISIECKIEGO "DZIADKA" W RUMI NA 2026 ROK
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Dostawa mebli na wymiar do biblioteki Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZYPRAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH, SOLONYCH I MARYNOWANYCH
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- DOSTAWA ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH NA POTRZEBY LABORATORIUM DRUKU PRZYROSTOWEGO (5 ZADAŃ)
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





