Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156054/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24/388 02 02
1.5.8.) Numer faksu: 24/ 388 02 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd59f862-01b0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019501/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologicznego na potrzeby Oddziału Pediatrycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156054/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261121,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Oddziału Ginekologicznego (lewa strona I pietra budynku 1A) na potrzeby Oddziału Pediatrycznego.
2) wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) dla części I piętra budynku łóżkowego 1A (dostosowywanej na potrzeby oddziału Pediatrycznego), zgodnie z opracowanym projektem oraz podłączenie go do Centralki SSP POLON 4900 zlokalizowanej na III piętrze tego budynku (Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym) w sposób zapewniający transmisję alarmów pożarowych – zgodnie z Polską Normą PKN-CEN/TS 54-14:2006 Systemy Sygnalizacji Pożarowej przy uwzględnieniu: - dokumentacji Techniczno – Ruchowych (DTR) urządzeń wchodzących w skład systemów SAP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Projekt technologiczny (Koncepcja do celów opiniotwórczych) – Załącznik Nr 2A
2) Przedmiar robót – Załącznik Nr 2B do SWZ, obejmujący:
2.1) Branżę budowlaną
a) skucie płytek ściennych i na posadce
b) demontaż sufitów z paneli stalowych
c) demontaż ościeżnic drzwiowych i drzwi
d) demontaż ścianek aluminiowych
e) malowanie ścian i sufitów
f) ułożenie nowych płytek na ścianach i posadzkach
g) wykonanie nowego sufitu podwieszanego
h) wykonanie nowych ścianek aluminiowych
i) montaż nowych ościeżnic i drzwi
j) wykonanie nowych ścianek z GK
k) montaż żaluzji aluminiowych
l) montaż nowych wentylatorów do wentylacji pomieszczeń.
2.2) Branżę elektryczną
a) wymiana lamp sufitowych
b) montaż nowego osprzętu elektrycznego
c) wykonanie nowej instalacji do zasilania wentylatora
d) przerobienie instalacji oświetlenia z tytułu przesunięcia ścian.
2.3) Branżę sanitarną
a) demontaż i montaż armatury sanitarnej
b) wykonanie nowych przyłączy wody i kanalizacji.
3) Projekt Techniczny Systemu Sygnalizacji Pożaru dla „KSS” Sp. z o.o. – do wglądu u Inspektora ds. Ochrony Przeciwpożarowej – Pana Andrzeja Konwerskiego – telefon kontaktowy: 24 /388 04 19 w godzinach: 8:00-14:00
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W wyznaczonym terminie na składanie ofert zostały złożone 2 oferty, z których wartość oferty najkorzystniejszej wynosi 395 000,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 321 179,77 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
- Wykonanie nowej nawierzchni w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Gołębiew Stary
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





