eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/388 02 02

1.5.8.) Numer faksu: 24/ 388 02 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd59f862-01b0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologicznego na potrzeby Oddziału Pediatrycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156054/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261121,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń Oddziału Ginekologicznego (lewa strona I pietra budynku 1A) na potrzeby Oddziału Pediatrycznego.
2) wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) dla części I piętra budynku łóżkowego 1A (dostosowywanej na potrzeby oddziału Pediatrycznego), zgodnie z opracowanym projektem oraz podłączenie go do Centralki SSP POLON 4900 zlokalizowanej na III piętrze tego budynku (Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym) w sposób zapewniający transmisję alarmów pożarowych – zgodnie z Polską Normą PKN-CEN/TS 54-14:2006 Systemy Sygnalizacji Pożarowej przy uwzględnieniu: - dokumentacji Techniczno – Ruchowych (DTR) urządzeń wchodzących w skład systemów SAP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Projekt technologiczny (Koncepcja do celów opiniotwórczych) – Załącznik Nr 2A
2) Przedmiar robót – Załącznik Nr 2B do SWZ, obejmujący:
2.1) Branżę budowlaną
a) skucie płytek ściennych i na posadce
b) demontaż sufitów z paneli stalowych
c) demontaż ościeżnic drzwiowych i drzwi
d) demontaż ścianek aluminiowych
e) malowanie ścian i sufitów
f) ułożenie nowych płytek na ścianach i posadzkach
g) wykonanie nowego sufitu podwieszanego
h) wykonanie nowych ścianek aluminiowych
i) montaż nowych ościeżnic i drzwi
j) wykonanie nowych ścianek z GK
k) montaż żaluzji aluminiowych
l) montaż nowych wentylatorów do wentylacji pomieszczeń.
2.2) Branżę elektryczną
a) wymiana lamp sufitowych
b) montaż nowego osprzętu elektrycznego
c) wykonanie nowej instalacji do zasilania wentylatora
d) przerobienie instalacji oświetlenia z tytułu przesunięcia ścian.
2.3) Branżę sanitarną
a) demontaż i montaż armatury sanitarnej
b) wykonanie nowych przyłączy wody i kanalizacji.
3) Projekt Techniczny Systemu Sygnalizacji Pożaru dla „KSS” Sp. z o.o. – do wglądu u Inspektora ds. Ochrony Przeciwpożarowej – Pana Andrzeja Konwerskiego – telefon kontaktowy: 24 /388 04 19 w godzinach: 8:00-14:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W wyznaczonym terminie na składanie ofert zostały złożone 2 oferty, z których wartość oferty najkorzystniejszej wynosi 395 000,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 321 179,77 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostało zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania w dniu 30.09.2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.