Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149387/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00197588/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197636/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197341/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197341/02 - Wynik z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197458/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197535/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197613/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197613/02 - Wynik z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi nadzoru autorskiego, serwis systemu i sprzętu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wssd.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi nadzoru autorskiego, serwis systemu i sprzętu informatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-113eb938-fa90-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004691/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Serwis sprzetu i oprogramowania szpitalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
System informatyczny, którego nadzór i serwis stanowi przedmiot niniejszego był przed zamówienia
w postępowaniu przeprowadzonym przez Zamawiającego w latach 2009-2014 pn.: INFORMATYZACJA WOJEWÓDZKIEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA DZIECIĘCEGO W OLSZTYNIE – ETAPY I, II, III.
Zamówienia było realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WARMIA-MAZURY na lata 2007 - 2013. Zamówienie było współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
w ramach Osi Priorytetowej – 7 „Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego”. Nazwa działania programu: 7.2 – „Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych” Nazwa podziałania:„Usługi i aplikacje dla obywateli”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-332-64WR-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia
z wolnej ręki w celu zawarcia umowy na Usługi nadzoru autorskiego, serwis systemu i sprzętu informatycznego:
- zadanie nr 1: w części systemu IMPAX 6 – firmy Agfa Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 137A, 02-231 Warszawa
- zadanie nr 2: w zakresie oprogramowania do przygotowywania i rozliczania mieszanin żywienia pozajelitowego – firmy ZSK-INFO Zdzisław Karoń, Os. Powstańców Warszawy 2/20, 61-656 Poznań
- zadanie nr 3: w zakresie zintegrowanego systemu zarządzania przychodnią medyczną – firmy KAMSOFT – KS-SOMED 40-235 Katowice, ul. 1 Maja 133.
- Zadanie nr 4: w zakresie modułu finansowo-kadrowego i administracyjnego - SIMPLE S.A. ul. Bronisława Czecha 49/51, 04-555 Warszawa
- Zadanie nr 5 – w zakresie modułu aptecznego Mc ART. Sp. Z o.o., ul. Radwańska 40/42, 93-574 Łódź
- Zadanie nr 6 - w zakresie modułu laboratoryjnego z Mikrobiologią, Serologią, Bankiem krwi, Listrada (połączenie z zewnętrznym systemem informatycznym PMR SOMED-KMSOFT – OSOZ) – MARCEL S.A. ul. Prymasa St. Wyszyńskiego 11
05-220 Zielonka
- Zadanie nr 7 Usługi nadzoru autorskiego, serwis systemu i sprzętu informatycznego – w zakresie modułu finansowo-kadrowego i administracyjnego, a SIMPLE S.A. z siedzibą w Warszawie, kod pocztowy 04-555, przy ulicy Bronisława Czecha 49/51
-
(System informatyczny, którego nadzór i serwis stanowi przedmiot niniejszego był przed zamówienia
w postępowaniu przeprowadzonym przez Zamawiającego w latach 2009-2014 pn.: INFORMATYZACJA WOJEWÓDZKIEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA DZIECIĘCEGO W OLSZTYNIE – ETAPY I, II, III.
Zamówienia było realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WARMIA-MAZURY na lata 2007 - 2013. Zamówienie było współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
w ramach Osi Priorytetowej – 7 „Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego”. Nazwa działania programu: 7.2 – „Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych” Nazwa podziałania:„Usługi i aplikacje dla obywateli”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351086,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351086,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351086,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGFA SP. Z O. O. W WARSZAWIE z siedzibą 02-231 Warszawa, ul. Jutrzenki 137 A NIP 527-010-39-65, REGON 010000334
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103965
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-231
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
- Postępowanie na usługi przeglądów i napraw urządzeń laboratoryjnych
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.