Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146456/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00158143/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBOSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gręboszów
1.5.2.) Miejscowość: Gręboszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-260
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@greboszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.greboszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10780851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b659fb4d-420a-42d1-abd0-a68e2b89ca28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016211/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia do Publicznego Przedszkola i Żłobka w Gręboszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z Programu Aktywny Maluch 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIK.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę elementów wyposażenia pomieszczeń przedszkola i żłobka, w tym sal zabaw, sypialni, szatni, pokoju dyrektora, intendenta, logopedy, pokoju nauczycielskiego, sekretariatu, pomieszczeń wspólnych oraz magazynów;
2) przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dostarczeniem, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń oraz nie obciążony prawami osób trzecich, dostarczony zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji;
3) szczegółowe zestawienie elementów wyposażenia objętego niniejszym zamówieniem zostało przedstawione w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ. W zestawieniu podane zostały szczegółowe parametry wraz z dopuszczalną tolerancją. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na produkty o parametrach wyższych. Zabawki zasilane bateriami muszą być w nie wyposażone i uruchomione w dniu dostawy. Dostawca zobowiązany jest zaoferować Zamawiającemu wszystkie elementy objęte zamówieniem zgodne z parametrami określonymi przez Zamawiającego;
4) na Dostawcy spoczywa obowiązek transportu, wniesienia, ustawienia i montażu, jeżeli jest wymagany dostarczanego wyposażenia. Wykonawca poinformuje Zamawiającego i uzgodni z Zamawiającym datę i godzinę dostawy.
5) dostawca wyposażanego odpowiada za budynek oraz teren wokół niego i jest zobowiązany do pozostawienia go w stanie, nie gorszym, niż w dniu rozpoczęcia dostawy, usunięcie wszelkich uszkodzeń, zabrudzeń, wywiezienie opakowań itp. – na własny koszt, w terminie przed odbiorem.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót są określone w dokumentach zamówienia zawartych w załączniku nr 8 do SWZ:
1) Szczegółowe zestawienie elementów wyposażenia,
2) Przykładowe wizualizacje,
3) Rzut budynku,
oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39161000-8 - Meble przedszkolne
39130000-2 - Meble biurowe
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300629,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799361,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300629,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300629,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Zakup wyposażenia do nowego segmentu dydaktycznego w Zespole Szkół w Starym Sączu zlokalizowanego przy ul. Daszyńskiego 15
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.