Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146515/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zaawansowanego szkolenia w zakresie zapobiegania i wyprowadzana samolotu z sytuacji krytycznych – zaawansowane UPRT (UPSETPREVENTION AND RECOVERYTRAINING). Znak sprawy: IA1.283.14.2023.EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zaawansowanego szkolenia w zakresie zapobiegania i wyprowadzana samolotu z sytuacji krytycznych – zaawansowane UPRT (UPSETPREVENTION AND RECOVERYTRAINING). Znak sprawy: IA1.283.14.2023.EK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c806005-c7b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa zaawansowanego szkolenia w zakresie zapobiegania i wyprowadzania samolotu z sytuacji krytycznych – zaawansowane UPRT (U123)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146515
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1900000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210502,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa teoretycznego i praktycznego szkolenia w zakresie zapobiegania i wyprowadzania samolotu z sytuacji krytycznych – zaawansowane UPRT(Upsetprevention and recoverytraining), dla studentów Politechniki Śląskiej.
Czas trwania szkolenia teoretycznego – 5 godz. zegarowych oraz 93 godz. zegarowych szkolenia praktycznego. Godzina zegarowa równa jest 60 minut.
Szkolenie będzie zrealizowane dla grupy 31 studentów:
- 5 godzin zegarowych szkolenia teoretycznego (jednorazowo) dla całej grupy studentów oraz
- 3 godziny zegarowe szkolenia praktycznego dla jednego studenta.
2. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pawełek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U „Royal-Star” Krzysztof Pawełek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8721006600
7.3.3) Ulica: Drogowców 7
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie usług w zakresie odśnieżania dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i parkingów wraz z zapobieganiem gołoledzi w zasobach administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- ZP/G/60/23Dost.4rodz. drutu:1. AgNi10śr.2,0mm+/- 0,04(st.m)il.14kg (+/-10%)2. AgSnO10śr.1,8mm+/-0,04(st.m)il.30kg(+/-10%)3.AgSnO10 śr.2,60mm+/-0,04(st.m)il.8kg(+/-10%)4.AgNiO15śr.2,60mm+/-0,04(st. m)il.20kg(+/-10%)
- Centrum Technologii i Nauk Obliczeniowych. Znak sprawy: IA1.284.46.2023.HP
- Świadczenie usług konserwacji, legalizacji i napraw systemów SSWIN i KD oraz SSP, DSO, i systemu oddymiania na okres 36 m-cy dla NIO-PIB o. w Gliwicach.
- Zakup ambulansu transportowego typu A2 dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wykonanie drenażu wokół budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.