Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozb.wraz z modern.energ. budynku admin.-biur. zlok. przy ul. Pstrowskiego28b w Olsztynie EtapIII:Rb planowane do wyk. w 21r.” – hydroizolacja oraz termoizolacja stropodachu budynku, na poz.2bryłyA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.markowska@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw.olsztyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozb.wraz z modern.energ. budynku admin.-biur. zlok. przy ul. Pstrowskiego28b w Olsztynie EtapIII:Rb planowane do wyk. w 21r.” – hydroizolacja oraz termoizolacja stropodachu budynku, na poz.2bryłyA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b40a234-21c5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powyższy zakres robót odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia podobnego i jest zgodny z OPZ zam. podstawowego, obejmujących wykonanie hydroizolacji oraz termoizolacji przegród zewnętrznych budynku, robót elewacyjnych oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu przyległego, wraz z branżami towarzyszącymi i robotami wykończeniowymi, na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Wykonanie ww. robót jest kontynuacją części globalnego zamierzenia budowlanego jakim jest „Rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b
w Olsztynie”.
Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia podobnego niż podstawowego. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej oraz SIWZ. Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią termin i cenę wykonania takiego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.EA/WR-7/3220/88/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73783,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie Etap III: Roboty budowlane planowane do wykonania w 2021 roku” – hydroizolacja oraz termoizolacja stropodachu budynku, na poziomie 2 bryły ”A”, na potrzeby ZDW Olsztyn
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca podczas negocjacji poinformował Zamawiającego, że przedmiot zamówienia zamierza wykonać w łącznej cenie brutto: 150.000,00 PLN w terminie do 17.12.2021 r., zgodnie ze złożoną ofertą z dn. 14.09.2021 r. Zamawiający więc zwrócił się do Wykonawcyz zapytaniem co ma wpływ na tak wysoki koszt wykonania przedmiotu zamówienia i jednocześnie wystąpił z wnioskiem o zmniejszenie oferowanej przez Wykonawcę ceny do łącznej kwoty brutto 90.000,00 PLN. Wykonawca po analizie wyraził zgodę na zmniejszenie kwoty maksymalnie do kwoty 145.000,00 PLN i oznajmił, że jest to kwota ostateczna, w której ujął wszystkie prace i czynności, niezbędne do należytego wykonania umowy. Wysoki koszt robót związany jest z ciągłym wzrostem cen materiałów budowlanych. Z uwagi na brak na rynku wykwalifikowanych pracowników wzrosły też koszty robocizny.
Z uwagi na fakt, że cena oferty Wykonawcy przekracza szacunkową wartość przedmiotu zamówienia o 57%, Zamawiający zawnioskował o dostarczenie szczegółowych kalkulacji cen jednostkowych w rozbiciu na nakłady rzeczowe i ceny odpowiednio dla tych nakładów: robocizny, materiałów wraz z kosztami zakupu, pracy sprzętu i transportu oraz narzuty kosztów pośrednich i zysku dla wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego wykonawcy.
W związku z powyższym Zamawiający po analizie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego Wykonawcy z kosztorysem inwestorskim odstąpił od dalszych negocjacji z powodu zbyt wysokich kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, a także nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa stołów operacyjnych na potrzeby Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych i szczepionek dla zwierząt gospodarskich i koni"
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej, Oddziału Klinicznego Okulistycznego i Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.