Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147732/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00195852/01 - Wynik z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA NAUK SPOŁECZNYCH
1.2.) Oddział zamawiającego: UNS
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101717323
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Harcmistrza Aleksandra Kamińskiego 21
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-229
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: +48669840850
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: instytut@uns.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uns.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia niepubliczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197324
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00195852
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Numer referencyjny Przed zmianą:
1/UNS/IBR/2025
Po zmianie:
2/UNS/IBR/2025
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
art. 255 pkt 6 ustawy
Po zmianie:
art. 255 pkt 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia przesłanki z art. 255 pkt 6 PZP, jeżeli wykazane zostaną trzy okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje zastosowaniem tego przepisu. Po pierwsze, musi wystąpić naruszenie przepisów Prawa zamówień publicznych (wada postępowania). Po drugie, wada ta ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po trzecie wada ta musi być wadą niemożliwą do usunięcia i istniejącą w momencie podejmowania przez zamawiającego decyzji o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 14.03.2025 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W dokumentach postępowania Zamawiający określił, że termin składania ofert upływa w dniu 21.03.2025 r. o godzinie 12:00. Dodatkowo dokumenty zamówienia zostały opublikowane na stronie prowadzonego postepowania dopiero w dniu
17.03.2025 r.
Zgodnie z art. 283 PZP termin składania ofert w przypadku usług nie może być krótszy niż 7 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, ponadto zgodnie z art. 280 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający udostępnia SWZ na stronie prowadzonego postępowania od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający naruszył oba ww. przepisy PZP, przez co postepowanie obarczone jest wadą. Ponieważ postępowanie jest już na etapie badania i oceny ofert, zaistniała wada postępowania jest nieusuwalna. Zawarcie umowy na podstawie przeprowadzonego w ten sposób postępowania, było by naruszeniem fundamentalnych zasad ustawy Prawo zamówień publicznych przez co umowa taka podlegała by unieważnieniu.
Po zmianie:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) Pzp, który mówi, że Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy nie została złożona zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, który mówi, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca podpisał ofertę podpisem kwalifikowanym, niestety po zweryfikowaniu podpisu, okazało się iż podpis został negatywnie zweryfikowany.
Szczegóły weryfikacji:
Obiekt, do którego odnosi się podpis został naruszony. Podpis dokumentu jest nieprawidłowy. Przynajmniej jeden skrót w podpisie nie zgadza się ze skrótem dokumentu.
Na podstawie tzw. skrótów weryfikowana jest zgodność podpisu z oryginałem. Co najmniej jeden z nich jest niezgodny, co wskazuje na modyfikację dokumentu po podpisaniu lub wadliwe wykonanie podpisu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
384848
Po zmianie:
394400,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
384848
Po zmianie:
394400,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
384848
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach Przed zmianą:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.