Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00153617/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego należącego do Gminy Goleniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia ulicznego należącego do Gminy Goleniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e89b70-cd31-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026051/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.10.2023.KJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego (tj. oświetlenia ulic, parków, placów i innych otwartych terenów publicznych) stanowiącego własność Gminy Goleniów. 2. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnej ilości składników usługi, która polega w znacznym stopniu na usuwaniu zgłaszanych awarii oświetlenia ulicznego i może co do swojego zakresu ulec zmianie. W związku z powyższym w niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.
2.1. Minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje:
1) wymiana opraw sodowych – 5 szt.
2) wymiana opraw typu LED o parametrach nie gorszych niż: strumień świetlny 4800 lm, efektywność świetlna 110 lm/W - 8 szt.
3) wymiana opraw typu LED o parametrach nie gorszych niż: strumień świetlny 8000 lm, efektywność świetlna 110 lm/W – 8 szt.,
4) wymiana słupów aluminiowych o wysokości do 6 m - 3 szt.
5) wymiana słupów aluminiowych o wysokości 7 m - 8 m - 3 szt.
6) wymiana słupów aluminiowych o wysokości powyżej 8m - 2 szt.
7) wymiana wysięgników- 4 szt.
8) wymiana kloszy (klosz według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ)- 40 szt.
9) lokalizacja i naprawa uszkodzonego kabla – 5 szt.
10) naprawa uszkodzonej szafki oświetleniowej – 2 szt.
11) wymiana szafki oświetleniowej – 2 szt.
12) wymiana żarówek sodowych - 70W – 60 szt.
13) wymiana żarówek sodowych - 100W – 70 szt.
14) wymiana żarówek sodowych - 150W – 15 szt.
15) wymiana żarówek sodowych - 250 W - 15 szt.
16) wymiana żarówek metalohalogenkowych – 70W – 25 szt.
17) wymiana żarówek metalohalogenkowych – 100W – 15 szt.
18) wymiana bezpieczników – 120 szt.
19) naprawa lamp: wymiana: stateczników – 50 szt.
20) naprawa lamp: wymiana układów zapłonowych – 50 szt.
21) wymiana zegara astronomicznego – 10 szt.
22) ustawienie/regulacja zegara astronomicznego – 15 szt.
23) prostowanie słupów oświetleniowych – 10 szt.
24) wycięcie gałęzi wokół opraw wraz z wywiezieniem odpadów – 10 szt.
Uwaga! Wykonawca przy wymianie słupów i opraw zobowiązany jest za każdym razem ustalić z Zamawiającym ich parametry i kolor.
2.2. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI – w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego (o dodatkowe ilości usług), a tym samym przewiduje dalsze usuwanie zgłaszanych awarii zgodnie z czynnościami oraz cenami jednostkowymi wykazanymi przez Wykonawcę zgodnie ze formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do umowy, przy czym usługi te będą realizowane w terminie realizacji umowy.
2.3. Zamówienie podstawowe może ulec zwiększeniu o prawo opcji, którego zakres określa się jako 50 % wartości umowy łącznie z podatkiem VAT.
3. Faktyczne ostateczne ilości prac ustalane będą na podstawie sukcesywnie udzielanych zleceń.
4. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
5. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
6. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148215,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUMEL Norbert Kuczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8571846941
7.3.3) Ulica: Klonowa 1
7.3.4) Miejscowość: Płoty
7.3.5) Kod pocztowy: 72-310
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż, demontaż, konserwacja i magazynowanie oświetlenia świątecznego
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2026 ROKU
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2026 r.
- Posezonowy demontaż iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Miasta Katowice, magazynowanie, serwisowanie oraz montaż i eksploatacja
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego stanowiącego własność Gminy Kołobrzeg
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





