Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. „Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. „Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf83732-2173-4ac8-825b-a59e0e469b3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinasowany z Działania B1.1.3 Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół. Program Priorytetowy „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” w ramach Krajowego Planu Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu wraz Nadzorem Inwestorskim dla Projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)” współfinasowanego z Działania B1.1.3 Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół. Program Priorytetowy „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” w ramach Krajowego Planu Odbudowy.
2. W ramach projektu głębokiej termomodernizacji zostaną poddane 2 obiekty:
1) Budynek Szkoły Podstawowej nr 6 ( Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1) przy ul. Młodzieżowej 2 w Brzegu Dolnym (powierzchnia użytkowa budynku to około 4.500 m2) a minimalny zakres robót budowlanych to:
• Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi
• Docieplenie ścian przy gruncie wraz z pracami towarzyszącymi
• Docieplenie stropodachu wraz z pracami towarzyszącymi
• Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami towarzyszącymi
• Wymiana stolarki drzwiowej wraz z pracami towarzyszącymi
• Modernizacja instalacji c.o. wraz z pracami towarzyszącymi
• Wymiana oświetlenia wraz częściową wymianą okablowania i pracami towarzyszącymi
• Budowa mikroinstalacji PV wraz z pracami towarzyszącymi
2) Budynek Szkoły Podstawowej nr 5 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3) przy ul. Zwycięstwa 10 w Brzegu Dolnym (powierzchnia użytkowa to około 3100 m2 ) a minimalny zakres robót budowlanych to:
• Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi
• Docieplenie ścian przy gruncie wraz z pracami towarzyszącymi
• Docieplenie stropodachu wraz z pracami towarzyszącymi
• Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami towarzyszącymi
• Wymiana stolarki drzwiowej wraz z pracami towarzyszącymi
• Modernizacja instalacji c.o. wraz z pracami towarzyszącymi
• Wymiana oświetlenia wraz częściową wymianą okablowania i pracami towarzyszącymi
• Budowa mikroinstalacji PV wraz z pracami towarzyszącymi
3. Zamawiający posiada pełną dokumentację projektową i udostępni ją Wykonawcy po podpisaniu Umowy.
4. W zakres przedmiotu Umowy wchodzi:
a. Przygotowanie projektu dokumentacji przetargowej w postaci SWZ, Umowy oraz pozostałych załączników do ostatecznej akceptacji Zamawiającego
b. Prowadzenie Nadzoru Inwestorskiego w branży:
• Konstrukcyjno-Budowalnej
• Sanitarnej
• Elektrycznej
c. Monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych w tym:
• uzgadnianie z Zamawiającym szczegółowych rozwiązań zamiennych,
• sprawdzanie zgodności wykonanych projektów z wytycznymi umowy o dofinasowanie,
• aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
• przygotowanie opiniowanie harmonogramu płatności,
• sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym rozliczeń robót i faktur
• przygotowanie wzoru opisów faktur w Projekcie,
• przygotowywanie wniosków o płatność,
• sporządzanie rozliczeń pobranych zaliczek w ramach umów o dofinansowanie,
• przygotowanie korespondencji z Wykonawcą robót,
• przygotowywanie korespondencji z instytucjami finansującymi,
• obsługa projektu w elektronicznym systemie,
• sprawozdawczość w zakresie prowadzonej inwestycji,
• sporządzenie rozliczenia końcowego inwestycji,
d. Promocja Projektu obejmująca opracowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych obejmująca:
• eksponowanie źródła finansowania przedsięwzięcia m.in. przez nadzór nad właściwym oznaczaniem przedsięwzięcia oraz związanych z nim materiałów, dokumentów, produktów i innych efektów realizacji i promocji przedsięwzięcia,
zgodnie z przekazanymi zasadami, w tym także:
wszelkie działania informacyjne i promocyjne na temat przedsięwzięć KPO m. in. ulotki, broszury,
publikacje, strony internetowe, mailing, spotkania, konferencje, wystąpienia publiczne itp.,
dokumentację dotyczącą KPO i przedsięwzięć,
miejsce realizacji przedsięwzięcia,
wszystkie inne produkty będące wynikiem realizowanego przedsięwzięcia zarówno w formie materialnej, jak i niematerialnej;
przygotować opis realizowanego przedsięwzięcia do publikacji na stronie internetowej i na profilach w mediach
społecznościowych
umieścić w miejscu realizacji przedsięwzięcia tablice informacyjne z właściwym oznaczeniem przedsięwzięcia ( 2 szt.) ;
wsparcie Zamawiającego w zakresie dostarczania ukierunkowanych informacje o przedsięwzięciu różnym grupom odbiorców, w tym mediom i opinii publicznej przez działania PR, współpracę z mediami, instytucjami zaangażowanymi, partnerami społecznymi i gospodarczym
e. Nadzór formalny i merytoryczny nad uzyskaniem wskaźników rezultatu przez wykonawcę robót budowlanych poprzez opracowanie audytów ex-post dla budynków wymienionych powyżej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 262.206,36 złotych brutto.Zamawiający informuje, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łukowie przy ul. Wileńskiej(...)
- Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji i rewaloryzacji ogrodu przy Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14".
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- U/18/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla różnych zadań inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- U/26/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wzmocnienia słupów utrzymujących kondygnacje nadziemne budynku Collegium Maius Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.