eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Ulepszenie nawierzchni polegaj±ce na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych p³ytami IOMB w Mo¶ci B³otach Redzie.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-04-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ulepszenie nawierzchni polegaj±ce na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych p³ytami IOMB w Mo¶ci B³otach Redzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO REDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675161

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Reda

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3@reda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.reda.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ulepszenie nawierzchni polegaj±ce na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych p³ytami IOMB w Mo¶ci B³otach Redzie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-855c127e-df68-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00197067

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Ulepszenie nawierzchni polegaj±ce na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych p³ytami IOMB w Mo¶ci B³otach w Redzie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/reda

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/reda

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Redy z siedzib± w Redzie przy ul. Gdañskiej 33, 84-240 Reda, tel.: +48 (58) 738 80 23
a) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pani± Patrycj± Krauze, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@ reda.pl .
b) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzêdzie Miasta Redzie.
c) Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporz±dzenia.
d) Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w nastêpuj±cych przepisach:
e) ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
f) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
g) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
h) ustawie z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci.
i) Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wy³onienie wykonawcy;
- zawarcia umowy;
- rozliczenia finansowo- ksiêgowego.
j) Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówieñ publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e podmiotom korzystaj±cym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówieñ Publicznych, Bazy konkurencyjno¶ci oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, bêd±cej w gestii Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych.
k) Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, w którym sprawa zosta³a zakoñczona, a nastêpnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategori± B5, w przypadku dokumentacji postêpowania oraz 10 lat w zwi±zku z zawart± umow±, zgodnie z kategori± archiwaln± B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienion± kategori± archiwaln± dokumentacji. W przypadku zamówieñ finansowanych ze ¶rodków funduszy europejskich lub innych ¶rodków ni¿ pochodz±ce z bud¿etu Unii Europejskiej na podstawie odrêbnych przepisów tym zakresie do 25 lat.
2. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporz±dzenia;
- sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporz±dzenia
- ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporz±dzenia.
a) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
b) Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowi±zana(y) do ich podania. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
c) Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10.ZF.TP.BN.RB.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ulepszenie nawierzchni polegaj±ce na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych p³ytami IOMB w Mo¶ci B³otach w Redzie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryteriami:

Zamawiaj±cy, dla ka¿dej czê¶ci wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednie wagi punktowe przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.

Cena (C) - waga kryterium 60%;
Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane (G) - waga kryterium 40%

a) Cena [C] 60 %
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane s± wg wzoru:

C= CMIN/CB x60

CMIN – najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
CB – cena oferty badanej

b) Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane [G] 40%
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane” gdzie punkty wyliczane s± wg nastêpuj±cych zasad:

Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane -punkty:
42 miesi±ce 0 pkt.
48 miesiêcy 10 pkt.
54 miesiêcy 20 pkt.
60 miesiêcy albo wiêcej 30 pkt.


Uwaga:
Minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi 42 miesi±ce. Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji na roboty budowlane” krótsz± ni¿ 42 miesi±ce – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji na roboty budowlane” 60 miesiêcy albo wiêcej Wykonawca otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Je¿eli Wykonawca nie poda liczby miesiêcy, wówczas Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje 42 miesi±ce okresu gwarancji zgodnie z warunkami zamówienia.


2) Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez Zamawiaj±cego kryteriach.

P£ = C + G

gdzie
P£ - ³±czna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: cena oferty brutto
G - liczba punktów w kryterium: okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy uzna warunek powy¿szy za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ co najmniej:
- 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi z p³yt IOMB, o d³ugo¶ci ka¿dego wybudowanego odcinka minimum 300 m lub o d³ugo¶ci ka¿dego przebudowanego odcinka minimum 300 m, o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto dla ka¿dej odrêbnie.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi spe³niæ przynajmniej jeden z Wykonawców.

Zdolno¶ci zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek powy¿szy za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- skieruje do realizacji zamówienia 1 osobê, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym od daty uzyskania uprawnieñ oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy drogi, o d³ugo¶ci ka¿dego wybudowanego uk³adu drogowego minimum 300 m lub o d³ugo¶ci ka¿dego przebudowanego odcinka drogi minimum 300 m;
UWAGA:
Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) z zastrze¿eniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 11 do SWZ z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o tym, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2023.129 t.j. ze zm.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4.Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ).
6) Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
• dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
• dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe, o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ust. ustawy Pzp w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej brutto wskazanej w ofercie.
2) Zamawiaj±cy nie ¿±da od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3) Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce udzielenia przez Zamawiaj±cego zaliczki uregulowane s± we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla stron postanowienia oraz okre¶lenie warunków wprowadzenia zmian zosta³y opisane we wzorze umowy -
za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/reda

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.