Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133289/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachów w Pawilonie nr 5 i nr 6 w Wojewódzkim Centrum Pediatrii „Kubalonka" w Istebnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII "KUBALONKA" W ISTEBNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 500
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/8515600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: istebnakubalonka@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpkubalonka-bip.slaskie.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01_01_2021/zamowienia-objete-stosowaniem-ustawy-pzp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachów w Pawilonie nr 5 i nr 6 w Wojewódzkim Centrum Pediatrii „Kubalonka" w Istebnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2d63664-c47a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028450/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizadcja dachów na obiektach WCP "Kubalonka" (wymiana pokrycia dachowego w Pawiloniach 5, 6 i 9) oraz remont uszkodzonego orynnowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133289/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachów pawilonów nr 5 i 6, które zlokalizowane są na terenie Wojewódzkiego Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej. Zakres robót obejmuje wymianę pokrycia dachów z ewentualną naprawą poszycia oraz wykonanie nowej posadzki na tarasie pawilonu nr 6. Z uwagi na uwarunkowania techniczne i ekonomiczne, Zamawiający wymaga aby Wykonawca rozpoczął realizację zamówienia publicznego w pierwszej kolejności od robót budowlanych obejmujących pawilon nr 6. Zamawiający informuje, że wymiarami właściwymi jakie należy przyjąć do wyceny zadania są wymiary określone w przedmiarze robót budowlanych. Wojewódzkie Centrum Pediatrii „Kubalonka” w Istebnej jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt usunąć wszystkie odpady i materiały zbędne, powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i przekazać Zamawiającemu protokół potwierdzającego ich wywóz i utylizację. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załączonym projekcie budowlanym remontu dachów pawilonów 5 i 6.
2. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków i szkód ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
3. Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
4. Jeżeli w SWZ lub w załączonych do niej: projektach, opisach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, formularzach zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, czy urządzeń służących do realizacji niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.
5. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu. W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188771,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANOLETE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090074895
7.3.3) Ulica: UL. 1 MAJA 92H
7.3.4) Miejscowość: KLUCZEWSKO
7.3.5) Kod pocztowy: 29-120
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-30 do 2022-07-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ISTEBNA
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonującej stołówki szkolnej w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu Posiłek w szkole i w domu
- Zakup pomp hydroforowych dla ujęć wody w Gminie Istebna
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej od września 2025 do czerwca 2026r.
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.