Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104425/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i pkt świetlnych (oświetlenia) w ciągu dk nr 11, 42, 42c, 43, 45, 45d na terenie admin. przez GDDKiA O/Opolu R. w Kluczborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 401-63-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i pkt świetlnych (oświetlenia) w ciągu dk nr 11, 42, 42c, 43, 45, 45d na terenie admin. przez GDDKiA O/Opolu R. w Kluczborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86db524-af24-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077654/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i punktów świetlnych w ciągu dróg krajowych w administracji Rejonu w Kluczborku w okresie 24 m-cy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.Op.D-3.2421.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455430,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i punktów świetlnych (oświetlenia) w ciągu
dróg krajowych nr 11, 42, 42c, 43, 45, 45d na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku w okresie 24 miesięcy, obejmująca:
1) usługi przeglądów i konserwacji sygnalizacji świetlnych, ostrzegawczych, znaków aktywnych i oświetlenia będącego w zarządzie GDDKiA, w tym sprawdzanie stanu aparatury automatycznej regulacji, sprawdzanie połączeń elektrycznych, przewodów roboczych oraz ochrony przeciwpożarowej, przeciwporażeniowej, dbanie o estetykę, wykonywanie kontroli zgodnie z Prawem budowlanym,
2) roboty remontowe, naprawcze, usuwanie awarii i szkód w sygnalizacji świetlnych, ostrzegawczych, znaków aktywnych i oświetlenia będącego w zarządzie GDDKiA, w tym wymianę sodowych na ledowe w oświetleniu drogowym, w tym działania interwencyjne napraw ww. elementów po zdarzeniach drogowych,
3) inne prace niezbędne do utrzymania sygnalizacji świetlnych, ostrzegawczych, znaków aktywnych i oświetlenia,
4) zamówienie będzie obejmować także obwodnicę Olesna (S11) po jej przejęciu w utrzymanie przez Rejon w Kluczborku GDDKiA.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do utrzymania sygnalizacji, znaków aktywnych i urządzeń zasilających w pełnej sprawności technicznej i użytkowej zgodnie z OPZ w tym SST.
Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji i urządzeń oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji i urządzeń wynikające z niewłaściwego wykonywania usług.
Zakres zamówienia obejmuje: sygnalizacje świetlne i ostrzegawcze, aktywne znaki D-6 lub z układem lamp ostrzegawczych, znaki aktywne C, U-5c z pulsatorami diodowymi, oświetlenie przejść dla pieszych na zasadzie kontrastu dodatniego oraz słupy i latarnie oświetlenia drogowego zainstalowane na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku, wg wykazu w Tomie IV SWZ. Zamówienie obejmuje drogi krajowe 11, 42, 42c, 43, 45, 45d na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu, Rejon w Kluczborku, oraz przewiduje objęcie robotami wybudowanego odcinka drogi krajowej nr S11 obwodnica Olesna oraz 42 i 45 obwodnica Praszki i Gorzowa Śląskiego.
Wykonawca któremu powierzona zostanie realizacja zamówienia, w przypadku wystąpienia awarii sygnalizacji świetlnych, zobowiązany jest przystąpić do ich usunięcia w ciągu 2 godzin od powiadomienia oraz w ciągu czasu zadeklarowanego w pkt 3b) formularza ofertowego w przypadku wystąpienia awarii znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego, pod rygorem obciążenia karami umownymi określonym w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648480,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648480,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648480,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe WIN-BUD Robert Nakonieczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 367473151
7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza 23
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648480,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) nie wcześniej niż od dnia 21.07.2022r. lub od daty wyczerpania kwoty umowy nr 18/2020 obejmującej utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia dróg krajowych nr 11, 42, 42c, 43, 45, 45d na terenie Rejonu w Kluczborku (w zależności co nastąpi pierwsze )
b) nie dłużej niż do dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zawiadomienia od Przedstawiciela Zamawiającego o sytuacji opisanej w ust. 2, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Rozbudowa stanowiska badawczego w hali laboratoryjnej Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej
- ODNOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 457, M. POPIELÓW, OD KM 17+114 DO KM 18+112
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- Zakup sprzętu informatycznego
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.