eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańszczyk › "Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brańszczyk"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brańszczyk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45

1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38fb5f90-ac5c-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brańszczyk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38fb5f90-ac5c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009816/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brańszczyk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1097889,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest budowa elektroenergetycznej linii kablowej nN-0,4kV oświetlenia ulicznego w miejscowości/ach
1) Nowy Brańszczyk,
• ul. Jana Pawła II, dz. nr 133/1, 132/2,
2) Brańszczyk,
• ul. Jana Pawła II, dz. nr 359/1, 359/2, 490,
• ul. Przyjemna dz. nr 362,
• ul. Nadbużna, dz. nr 471,
• Chopina dz. nr 47, 103/33, 103/34
• Bielińska dz. nr 226,
2. Zakres robót obejmuje:
1) załatwienie wszelkich formalności wymaganych obowiązującymi przepisami prawa związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych oraz odbiorem pasa drogowego po zakończeniu wszystkich robót na koszt wykonawcy
2) montaż sieci kablowej oświetlenia ulic kablem typu YAKXS 4x35mm2 – na długości 3135,2 mb
3) montaż fundamentów prefabrykowanych typu B-51 - 26 szt.
4) montaż fundamentów prefabrykowanych typu B-71 - 65 szt.
5) montaż słupów oświetleniowych, aluminiowych anodowanych, oświetlenia zewnętrznego wysokości 5 m - 26 szt.
6) montaż słupów oświetleniowych, aluminiowych anodowanych, oświetlenia zewnętrznego wysokości 8 m - 65 szt.
7) oprawa oświetlenia ulicznego 24LED, 48 W, 4000K, 7449 lm - oświetlenie drogi, – 65 szt.
8) oprawa oświetlenia ulicznego 12LED, 36W, 5000K, 5450 lm - oświetlenie przejść dla pieszych, - 26 szt.
9) montaż złącz bezpiecznikowych we wnękach słupów – 91 szt.
10) montaż przewodów YDYżo 3x2,5mm2 w słupach oświetleniowych – 91 kpl.
11) ułożenie rur osłonowych typu DVR 50 do kabli o łącznej długości – 1352 m
12) ułożenie rur osłonowych typu SRS 50 do kabli o łącznej długości – 460 m
13) złącze kablowe oświetlenia ulic– 2 kpl.
14) montaż instalacji uziemiającej, ułożenie płaskownika stalowego ocynkowanego FeZn 25x4mm, wzdłuż trasy linii kablowej
15) montaż uchwytów flagowych na każdym słupie
16) Montaż uchwytów do dekoracji świątecznych na każdym słupie
17) Przystosowanie każdego słupa do podłączenia elektrycznego oświetlenia dekoracji świątecznych
18) wykonywanie robót ziemnych związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi,
19) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni utwardzonych wraz z podbudową po prowadzonych robotach budowlanych,
20) uprzątnięcie terenu po prowadzonych robotach budowlanych,
21) demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami – 52kpl.
22) uprzątnięcie, wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki na koszt wykonawcy, z tym że oprawy oświetleniowe typu led wraz z wysięgnikami zostaną przekazane Zamawiającemu,
23) uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu do dnia odbioru końcowego robót potwierdzenia odbioru pasa drogowego po zakończonych robotach budowlanych,
24) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa oznakowań, badań i pomiarów wybudowanej linii oświetlenia ulicznego,
25) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. i przekazanie jej Zamawiającemu do dnia odbioru końcowego robót budowlanych,
26) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami wymaganymi do zgłoszenia zakończenia budowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych
UWAGA
Sterowanie oświetleniem ulicznym za pomocą istniejących zegarów astronomicznych

3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ

4. Wykonanie przedmiotu zamówienia – wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do samodzielnej analizy dokumentacji projektowej, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych.
2) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z dokumentacją projektową, STWiOR oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji.
3) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt.
4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót.
5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie.
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót.
7) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż.
8) Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie.
9) Należy opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).
10) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być sprawne, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE.
11) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
12) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
13) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
14) Szczegółowe wymagania odnośnie wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 6 do SWZ - istotne postanowienia umowy.
5. Rozwiązania równoważne:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2022, poz. 88 ze zm.).
2) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych,
o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone
w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
5) Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
6) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 812910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975019,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 812910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9522005248

7.3.3) Ulica: Ul. Powstańców 4a/2

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 812910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.