eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów Ukazowy › Przebudowa dróg na terenie Gminy Gościeradów".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Gościeradów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Ukazowy 61

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158381105

1.5.8.) Numer faksu: 158381140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goscieradow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goscieradow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goscieradow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Gościeradów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d4ac148-bbcf-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056200/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Przebudowa dróg na terenie Gminy Gościeradów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123372/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 715447,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej Nr 108575L Szczecyn-Baraki Stare” na odc. dł. 1,2 km, w zakres której wchodzi m.in:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 1,20 km, wykonanie koryta dla nawierzchni drogi i poboczy – 2 058,60 m3),
b) Krawężniki i obrzeża: (obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm– 222,50 m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm – 37 m, krawężniki betonowe– 176 m, krawężniki betonowe "zaniżone" – 53 m),
c) Podbudowa chodnik (podbudowa chodnika z kruszywa łamanego– 320 m2),
d) Podbudowa droga (profilowanie i zagęszczanie podłoża, dolna warstwa podbudowy gr. 15 cm, górna warstwa podbudowy 8 cm) – 5 000 m2,
e) Podbudowa zjazdy (podbudowa zasadnicza chodnika z kruszywa łamanego, grubość warstwy 20 cm – 102 m2),
f) Nawierzchnia chodnik (warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, układane na podsypce grysowej– 320 m2),
g) Nawierzchnia zjazdy (warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, układane na podsypce grysowej– 102 m2),
h) Nawierzchnia droga:
 Warstwa wiążąca gr. 4 cm – 5 250 m2,
 Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowych – 5 250 m2,
 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 4 200 m2,
 Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70, gr. warstwy 3,00 cm – 5 000 m2,
i) Pobocza (pobocza z kruszywa łamanego gr. warstwy 10,00 cm – 1 500m2),
j) Umocnienie skarp wzdłuż drogi gminnej (płytami ażurowymi wraz z ułożeniem geomembrany – 36 m2),
k) Oznakowanie poziome i pionowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 705554,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Liśnik Duży”, na odc. dł. 0,3 km, w zakres której wchodzi m.in:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych–0,30 km, wykonanie koryta dla naw. drogi i poboczy–66 m3),
b) Podbudowa (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne– 550 m2, górna warstwa podbudowy o gr., 20 cm – 550 m2),
c) Nawierzchnia (skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 710 m2, warstwa wiążąca gr. 4 cm – 710 m2., mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowych – 710 m2, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 710 m2, warstwa ścieralna 4,00 cm – 710 m2),
d) Pobocza (z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr. warstwy 15 cm–300 m2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 112446,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 867832,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1021821,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 867832,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Lach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652249445

7.3.3) Ulica: Szyperki 39A

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-405

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 867832,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112446,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133329,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112446,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Lach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652249445

7.3.3) Ulica: Szyperki 39A

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-405

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112446,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.