Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00116969/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00128230/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00130840/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupu z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi– dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupu z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi– dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ee95933-bb39-4a4d-b698-26e38a58f028
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053411/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego wraz z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.4.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają: Szczegółowy OPZ - załącznik nr 1 do IDW oraz projekt umowy wraz z załącznikami – Rozdział 3 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 239737,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup z dostawą sprzętu sieciowego.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają: Szczegółowy OPZ - załącznik nr 1 do IDW oraz projekt umowy wraz z załącznikami – Rozdział 3 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 36370,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232413,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284320,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232413,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8990022713
7.3.3) Ulica: Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232413,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30906,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85238,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30906,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP 9121928148
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9121928148
7.3.3) Ulica: BonumIT Sp. z o.o.
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-115
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30906,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-04INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "Przebudowa części budynku Szpitala Tymczasowego na nową lokalizację Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej "
- Zakup rębaka
- "Aktywne Place Zabaw" 2025. Przebudowa placów zabaw przynależnych do Żłobka Nr 1, Nr 3 i Nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy,
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 21.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Brennik, zespół pałacowy "Prząśnik" (XVIII w.): Restauracja i odnowienie elewacji zewnętrznej budynku głównego "Pałac"
- "Wymiana windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 8"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa drukarki cyfrowej do Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Zakup sprzętu komputerowego do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.