eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wicko › "Przedszkolaki super dzieciaki -zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Przedszkolaki super dzieciaki -zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wicko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-352

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.przedszkole@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wicko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przedszkolaki super dzieciaki -zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1744fc-c24e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049206/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przedszkolaki superdzieciaki - zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - preprowadzenie zajęc dla dzieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.14.2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja grupowych zajęć z zakresu kompetencji społecznych w łącznym wymiarze 336 godzin zegarowych.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji społecznych dla 7 grup średnio 11-25 dzieci w grupie w wieku przedszkolnym, od podpisania umowy przez okres 10 miesięcy r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34221,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) prowadzenia grupowych zajęć - angielskie zabawy dla 7 grup, średnio 11-15 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, w terminie od podpisania umowy przez okres 10 miesięcy (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023 r.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.5.) Wartość części: 34221,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) prowadzenia grupowych zajęć Programowanie/robotyka dla 10 grup średnio 8-11 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, od podpisania umowy przez okres 10 miesięcy (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023 r.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 48888,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) nauki gry w szachy dla 5 grup średnio 10 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, od podpisania umowy przez okres 10 miesięcy (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023 r.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24444,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36879,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36879,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36879,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36879,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36660,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36660,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36660,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36660,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust 7) - Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
W ramach III części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Przedszkolaki super dzieciaki - zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci” Zamawiający w dniu 19.05.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej i wybrał do realizacji przedmiotowej części zamówienia Wykonawcę BPR Consulting Paulina Rydz z siedzibą w Łodzi. W związku z powyższym w dniu 23 maja 2022 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do podpisania umowy ustalając dzień jaj podpisania na 26.05.2022 r. Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy, w związku z czym Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do stawienia się w dniu 30.05.2022 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy. Wykonawca w dniu 27.05.2022 r. przedłożył Zamawiającego pismo informujące o rezygnacji z podpisania umowy na realizację III części zamówienia. Ponadto Wykonawca nie zgłosił się w dniu 30.05.2022 r. o wyznaczonej godzinie w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy w konserwacji czego postanowił jak na wstępie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach IV części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Przedszkolaki super dzieciaki - zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci” wpłynęła jedna oferta. Przedmiotowa oferta podlegała odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt. 2 litera c).
W dniu 09.05.2022 r. Zamawiający wysłał do Niepublicznej Placówki Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych z terminem ich złożenia do dnia 16.05.2022 r. Wykonawca złożył w wymaganym terminie przedmiotowe dokumenty. Ponieważ złożony „wykaz osób” realizujących zamówienie nie wskazywał jednoznacznie na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający w dniu 18.05.2022 r., na mocy art. 128 wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień dotyczących podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 19.05.2022 r. Wykonawca nie złożył w wymaganym terminie przedmiotowych dokumentów. W dniu 19.05.2022 r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego pismo informujące o odstąpieniu od udziału w realizacji zamówienia.
W świetle powyższego Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Niepubliczną Placówkę Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt. 2 litera c) w myśl którego Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
została złożona przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.