Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211037617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 28
1.5.2.) Miejscowość: Tursk
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpstursk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d34c0dca-c4fd-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34c0dca-c4fd-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024877/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – mięso i produkty mięsne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.3300.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165010,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego mięsa drobiowego, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2023, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załącznikach od 1A stanowiącym integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 54139,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego mięsa wieprzowego i wołowego, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2023, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załącznikach od 1B stanowiącym integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wołowina
4.5.5.) Wartość części: 73362,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego produktów mięsnych oraz wędlin, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2023, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załącznikach od 1C stanowiącym integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 37508,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pzp ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono skutecznie żadnej oferty.
Zamawiający informuje, że w dniu 28.03.2023 r. wpłynęła wiadomość od firmy: Podolski Wojciech spółka komandytowa, Lutomek 18, 64-410 Sieraków, jako komunikat, który pomimo treści: „w załącznikach oferty” nie zawierał Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ). W wiadomości były Formularze cenowe (Załącznik nr 1A, 1B oraz 1C) oraz projekt umowy. W związku z faktem przesłania dokumentów bez skorzystania z funkcji platformy: „Złóż ofertę/wniosek” dokumenty nie były zaszyfrowane do momentu otwarcia ofert. Zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ tj. Opis sposobu przygotowania oferty, oferta złożona na Formularzu do komunikacji zamiast na Formularzu do złożenia oferty/wniosku będzie uznana za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części II – Wieprzowina i wołowina, na podstawie art. 255 ust. 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie
Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosi: 50 236,05 zł brutto.
W postępowaniu skutecznie wpłynęła jedna oferta na kwotę 64 038,00 zł od wykonawcy PPHU „JOHN” PAWEŁ JOHN, Grotniki, ul. Źródlana 5, 64-140 Włoszakowice oraz jedna wiadomość w postaci komunikatu
od wykonawcy Podolski Wojciech Sp. k. Lutomek 18, 64-410 Sieraków, który pomimo treści: „w załącznikach oferty” nie zawierał Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ). W wiadomości były Formularze cenowe (Załącznik nr 1A, 1B oraz 1C) oraz projekt umowy. W związku z faktem przesłania dokumentów bez skorzystania z funkcji platformy: „Złóż ofertę/wniosek” dokumenty nie były zaszyfrowane do momentu otwarcia ofert. Zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ tj. Opis sposobu przygotowania oferty, oferta złożona na Formularzu do komunikacji zamiast na Formularzu do złożenia oferty/wniosku będzie uznana za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.
W związku z powyższym zamawiający dokonał wyboru oferty jedynej skutecznie złożonej oferty, jednak nie może zwiększyć środków w budżecie do kwoty 64 038,00 zł na sfinansowanie zamówienia dlatego zasadne jest unieważnieni części II zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3) pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części III – Produkty mięsne i wędliny, na podstawie art. 255 ust. 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie
Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosi: 27 343,35 zł brutto.
W postępowaniu skutecznie wpłynęła jedna oferta na kwotę 40 472,00 zł od wykonawcy PPHU „JOHN” PAWEŁ JOHN, Grotniki, ul. Źródlana 5, 64-140 Włoszakowice oraz jedna wiadomość w postaci komunikatu
od wykonawcy Podolski Wojciech Sp. k. Lutomek 18, 64-410 Sieraków, który pomimo treści: „w załącznikach oferty” nie zawierał Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ). W wiadomości były Formularze cenowe (Załącznik nr 1A, 1B oraz 1C) oraz projekt umowy. W związku z faktem przesłania dokumentów bez skorzystania z funkcji platformy: „Złóż ofertę/wniosek” dokumenty nie były zaszyfrowane do momentu otwarcia ofert. Zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ tj. Opis sposobu przygotowania oferty, oferta złożona na Formularzu do komunikacji zamiast na Formularzu do złożenia oferty/wniosku będzie uznana za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.
W związku z tym, że skutecznie wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 40 472,00 zł, a zamawiający nie może zwiększyć środków w budżecie na sfinansowanie tego zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnieni części III zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3) pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Dostawa mięsa drobiowego
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.