Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
POLITYKA SENIORALNA EFS+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005173277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.lukow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi socjalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POLITYKA SENIORALNA EFS+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecbb0cfe-8fbe-405a-b700-13eac53e0cda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Polityka Senioralna EFS+2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej p.z.p.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
Wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro. W związku z tym postępowanie na POLITYKA SENIORALNA EFS+ prowadzone było w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Do części 4, części 5, części 6 i części 7 nie zostały złożone żadne oferty. W związku z powyższym w oparciu o art. 255 pkt. 1 p.z.p. postępowanie zostało unieważnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-bc06c07a-5468-4e69-b64c-93fcb524c61c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.262.2025.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa towarzysząca fizjoterapeutyczna -mobilna dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.1. Zakres usługi towarzyszącej fizjoterapeutycznej -mobilnej obejmuje:
1) przeprowadzenie wstępnej diagnozy z uczestnikiem projektu,
2) ustalenie zabiegów fizjoterapeutycznych w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz ich wykonanie w miejscu zamieszkania.
2. Zajęcia z fizjoterapeutą mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, poprawę wydolności układu oddechowego, układu krążenia, układu nerwowego, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, działać rozluźniająco na struktury mięśniowo-więzadłowe. Będą to szeroko rozumiane działania usprawniająco-ruchowe, masaże usprawniające indywidualne, itp.
3. Przewidywana ilość usług fizjoterapeutycznych 368 h.
1) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 4 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
2) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3) Liczba osób objętych usługą – 92 osoby.
4) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
4. Przez usługę fizjoterapeutyczną mobilną Zamawiający rozumie wykonanie usługi w miejscu zamieszkania uczestnika.
5. Wykonawca w ramach wykonywanych usług zgodnie z przedmiotem zamówienia zapewni na własny koszt dojazd do miejsca zamieszkania osób korzystających z usługi a także niezbędne narzędzia i materiały do prawidłowego wykonywania usługi. Zakup środków do fizjoterapii takich jak podkłady medyczne, rękawiczki, oliwki, itd. ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w ograniczonym (mniejszym) zakresie, niemniej jednak niż 60% ilości godzin objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin wykonanej usługi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w związku ze zleceniem usługi w ograniczonym zakresie.
7. Zasady świadczenia usług:
1) Usługi wykonywane będą na terenie Miasta Łuków na podstawie przygotowanych przez Zamawiającego harmonogramów usług, w ustaleniu z uczestnikami projektu i Wykonawcą.
a) Wykonawca będzie otrzymywał harmonogram spotkań zawierający: daty, godziny, wykaz osób (imię i nazwisko, adres) objętych wsparciem usług fizjoterapeutycznych,
b) harmonogram usług przekazywany będzie papierowo lub elektronicznie 7 dni przed terminem usługi fizjoterapeutycznej. Zamawiający zastrzega, że po uzgodnieniu z Wykonawcą, może zmniejszyć się liczba dni do momentu przekazania harmonogramu usług,
c) liczbę usług z każdym uczestnikiem ustala Wykonawca na podstawie potrzeb i oczekiwań. Maksymalna liczba usług to 368 h.
8. Zamawiający określa czas wykonania usługi jako jedną godzinę zegarową. Czas dojazdu do uczestnika projektu nie wlicza się w czas pracy wykonywania usługi.
9. Zamawiający zastrzega, że usługa być wykonany należycie, zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami uczestnika projektu.
10. Usługi towarzyszące fizjoterapeutyczne mobilne będą odbywać się w dni robocze w godz. 8:00-20:00 oraz ewentualnie w soboty w zależności od potrzeb uczestnika projektu.
11. Forma i etapy wykonywania usługi przez Wykonawcę:
1) Zlecenie realizacji usług Wykonawcy odbywa się na podstawie harmonogramów wizyt.
2) Czynności nie ujęte w umowie są wykonywane wyłącznie na własną odpowiedzialność osoby świadczącej usługę w imieniu Wykonawcy.
3) Wszelkie spory wynikające z treści kontraktu należy rozstrzygać polubownie w obecności pracownika Zamawiającego.
12. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia jest zobowiązany do prowadzenia dla każdego podopiecznego karty usługi towarzyszącej fizjoterapeutycznej mobilnej, która zawiera niżej wymienione informacje:
1) imię, nazwisko i adres osoby korzystającej z usług;
2) imię i nazwisko pracownika Wykonawcy;
3) daty i godziny świadczonych usług.
13. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę usługi społecznej dokumentujące czas i termin świadczonych usług z podpisem uczestnika projektu lub członka rodziny potwierdzającym każdorazowo wykonanie usługi oraz miesięczną kartę czasu pracy.
14. W/w karty w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego muszą być wypełniane na bieżąco.
15. Wykonawca przekazuje karty czasu pracy jak i inne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu po każdym miesiącu zrealizowanych usług w ciągu 3 dni roboczych następnego miesiąca. Karty czasu pracy za listopad 2025r. należy przedłożyć do końca danego miesiąca. Kopię tych dokumentów przechowuje przez okres 1 roku po zakończeniu umowy.
16. Wszelkie dokumenty oraz informacje związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na jego prośbę.
17. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji usługi władały językiem polskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, posiadały niezbędną wiedzę i kwalifikacje do wykonywania usług fizjoterapeutycznych.
18. Wykonawca będzie informować Zamawiającego o konieczności zmiany zakresu i wymiaru świadczonych usług, a także o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby objętej pomocą w formie usług fizjoterapeutycznych, która będzie miała wpływ na dalszą realizację pomocy. ,
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania usługi przez pracowników Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej i Partnera Wiodącego.
20. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób objętych pomocą i korzystających ze wsparcia w formie usług towarzyszących fizjoterapeutycznych mobilnych.
21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Kontroli merytorycznej wykonywanych usług w terenie.
2) Możliwość korekty liczby zrealizowanych godzin usług u danego świadczeniobiorcy.
3) Możliwość indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcy o sposobie świadczenia usług lub problemach w kontaktach ze świadczeniobiorcą.
4) Możliwość wnioskowania w uzasadnionych przypadkach o zmianę osoby świadczącej usługę u danego świadczeniobiorcy.
5) Możliwości wglądu w dokumenty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
22. Inne zobowiązania w stosunku do Wykonawcy usług:
1) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość stałego kontaktu z osoba wskazaną do nadzorowania realizacji przedmiotu zamówienia (w dni robocze, w godzinach 7:30-15:30).
2) Każdy z pracowników Wykonawcy musi podpisać zobowiązanie o zachowaniu w tajemnicy informacji dotyczących świadczeniobiorców i ich spraw (do wglądu na prośbę Zamawiającego).
3) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdorazowej nieobecności podopiecznego w domu w ustalonym terminie jak również o każdorazowej rezygnacji z usług przez podopiecznego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli Zamawiającego w zakresie zgodności realizacji przedmiotu zamówienia z zapisami niniejszej umowy dokonywanej w miejscu jego realizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 74796,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa towarzysząca podologiczna-mobilna dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.1. Usługa obejmuje 3 warianty po wstępnej konsultacji podologicznej:
1) Podstawowy zabieg podologiczny na obie stopy:
a) obcięcie i oszlifowanie paznokci,
b) oczyszczenie wałów okołopaznokciowych,
c) usunięcie wszystkich zmian skórnych – odcisków, modzeli ).
2) Zabieg specjalistyczny:
a) podeszwa stopy w tym pękające pięty, rozpadliny (obie stopy),
b) paznokieć wrastający / wkręcający (zabieg na wrastający paznokieć),
c) oczyszczenie paznokci zmienionych chorobowo (opracowanie paznokci przerośniętych, grzybiczych).
2. Przewidywana ilość usług podologicznych 330.
1) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 2 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
2) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3) Liczba osób objętych opieką – 165 osób.
4) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
3. Przez usługę podologiczną mobilną Zamawiający rozumie wykonanie usługi w miejscu zamieszkania uczestnika.
4. Wykonawca w ramach wykonywanych usług zgodnie z przedmiotem zamówienia zapewni na własny koszt dojazd do miejsca zamieszkania osób korzystających z usługi a także niezbędne narzędzia i materiały oraz kosmetyki do prawidłowego wykonywania ww. usługi (np. nożyczki, cążki, kremy, maści, itp.).
5. Wykonawca w szczególności zapewnia w ramach umowy (w zależności od potrzeb): środki do dezynfekcji skóry, jednorazowe ręczniki, narzędzia do pedicure i instrumenty podologiczne takie jak cążki do skórek, wrastających paznokci, sondy, pęsety, cęgi, skalpele, dłuta, tarki, heblarki, ścinaki, nożyczki, pilniki, oliwki, przyłbice i okulary.
6. Do wykonywania powyższych usług należy używać wyłącznie narzędzi sprawnych technicznie, czystych, zdezynfekowanych, sterylizowanych (w przypadku narzędzi mogących naruszać ciągłość tkanek). Wszystkie narzędzia wielokrotnego użytku, mogące powodować naruszenie ciągłości tkanek po każdym użyciu należy poddać dezynfekcji, myciu oraz sterylizacji.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w ograniczonym (mniejszym) zakresie, niemniej jednak niż 60% ilości godzin objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin wykonanej usługi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w związku ze zleceniem usługi w ograniczonym zakresie. 8. Zasady świadczenia usług:
1) Usługi wykonywane będą na terenie Miasta Łuków na podstawie przygotowanych przez Zamawiającego harmonogramów spotkań, w ustaleniu z uczestnikami projektu i Wykonawcą.
a) Wykonawca będzie otrzymywał harmonogram spotkań zawierający: daty, godziny, wykaz osób (imię i nazwisko, adres) objętych wsparciem usług podologicznych.
b) harmonogram spotkań przekazywany będzie papierowo lub elektronicznie 7 dni przed terminem usług podologicznych. Zamawiający zastrzega, że po uzgodnieniu z Wykonawcą, może zmniejszyć się liczba dni do momentu przekazania harmonogramu spotkań.
c) liczbę usług z każdym uczestnikiem ustala Wykonawca na podstawie potrzeb i oczekiwań. Niemniej maksymalna liczba usług to 330.
8. Zamawiajacy nie określa czasu wykonania usługi. Zastrzega, że musi być wykonany należycie, zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami uczestnika projektu.
9. Usługi towarzyszące podologiczne mobilne będą odbywać się w dni robocze w godz. 8:00-20:00 oraz ewentualnie w soboty w zależności od potrzeb uczestnika projektu.
10. Forma i etapy wykonywania usługi przez Wykonawcę:
1) Zlecenie realizacji usług Wykonawcy odbywa się na podstawie harmonogramów wizyt.
2) Czynności nie ujęte w umowie są wykonywane wyłącznie na własną odpowiedzialność osoby świadczącej usługę w imieniu Wykonawcy.
3) Wszelkie spory wynikające z treści kontraktu należy rozstrzygać polubownie w obecności pracownika Zamawiającego.
11. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia jest zobowiązany do prowadzenia dla każdego podopiecznego karty usługi towarzyszącej podologicznej mobilnej, która zawiera niżej wymienione informacje:
1) imię, nazwisko i adres osoby korzystającej z usług;
2) imię i nazwisko pracownika Wykonawcy;
3) daty i godziny świadczonych usług;
4) rodzaj wykonanej usługi.
12. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę usługi społecznej dokumentujące czas i termin świadczonych usług z podpisem uczestnika projektu lub członka rodziny potwierdzającym każdorazowo wykonanie usługi oraz miesięczną kartę czasu pracy.
13. W/w karty w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego muszą być wypełniane na bieżąco.
14. Wykonawca przekazuje karty czasu pracy jak i inne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu po każdym miesiącu zrealizowanych usług w ciągu 3 dni roboczych następnego miesiąca. Karty czasu pracy za listopad 2025r. należy przedłożyć do końca danego miesiąca. Kopię tych dokumentów przechowuje przez okres 1 roku po zakończeniu umowy.
15. Wszelkie dokumenty oraz informacje związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na jego prośbę.
16. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji usługi władały językiem polskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, posiadały niezbędną wiedzę i kwalifikacje do wykonywania usług podologicznych.
17. Wykonawca będzie informować Zamawiającego o konieczności zmiany zakresu i wymiaru świadczonych usług, a także o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby objętej pomocą w formie usług towarzyszących podologicznych, która będzie miała wpływ na dalszą realizację pomocy.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania usługi przez pracowników Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej i Partnera Wiodącego.
19. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej jakości świadczonych usług oraz ich terminowości. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi zapewnia na własny koszt dojazd do miejsca zamieszkania osób korzystających z usługi.
20. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób i rodzin objętych pomocą i korzystających ze wsparcia w formie usług towarzyszących podologicznych mobilnych.
21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Kontroli merytorycznej wykonywanych usług w terenie.
2) Możliwość korekty liczby zrealizowanej ilości usług u danego świadczeniobiorcy.
3) Możliwość indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcy o sposobie świadczenia usług lub problemach w kontaktach ze świadczeniobiorcą.
4) Możliwość wnioskowania w uzasadnionych przypadkach o zmianę osoby świadczącej usługę u danego świadczeniobiorcy.
5) Możliwości wglądu w dokumenty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
22. Inne zobowiązania w stosunku do Wykonawcy usług:
1) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość stałego kontaktu z osoba wskazaną do nadzorowania realizacji przedmiotu zamówienia (w dni robocze, w godz. 7:30-15:30).
2) Każdy z pracowników Wykonawcy musi podpisać zobowiązanie o zachowaniu w tajemnicy informacji dotyczących świadczeniobiorców i ich spraw (do wglądu na prośbę Zamawiającego).
3) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdorazowej nieobecności podopiecznego w domu z powodu hospitalizacji (lub innych zdarzeń: wyjazd do rodziny, sanatorium, zgon), jak również o każdorazowej rezygnacji z usług przez podopiecznego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli Zamawiającego w zakresie zgodności realizacji przedmiotu zamówienia z zapisami niniejszej umowy dokonywanej w miejscu jego realizacji.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny czasu reakcji Wykonawcy na wejście osoby świadczącej usługę w nowe środowisko od chwili zgłoszenia.
23. Zamawiający zobowiązuje się do:
1) Dostarczenia wykazu osób objętych usługami.
2) Udzielenia informacji koniecznych do wykonywania przedmiotu Umowy na prośbę Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98322130-6 - Usługi pielęgnacji paznokci nóg
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa towarzysząca fryzjerska-mobilna dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+”w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków
w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.
1. Usługa obejmuje:
1) strzyżenie damskie/męskie;
2) strzyżenie damskie/męskie z modelowaniem;
3) modelowanie damskie/męskie
Usługa obejmuje mycie/zwilżenie włosów przed strzyżeniem/modelowaniem oraz uprzątnięcie
miejsca po wykonaniu usługi.
2. Wykonawca w ramach wykonywanej ww. usługi zapewni na własny koszt niezbędne narzędzia i materiały oraz kosmetyki do prawidłowego wykonywania ww. usługi, w zależności od potrzeb:
1) przenośna myjka do włosów,
2) peleryna fryzjerska/kołnierz fryzjerski,
3) grzebienie/szczotki,
4) nożyczki,
5) maszynka do golenia,
6) kosmetyki pielęgnacyjne/stylizacyjne: szampon, odżywka, maska, żel, pianka, lakier itp.,
7) suszarka, lokówka, prostownica,
8) lusterko przenośne,
9) spryskiwacz z wodą,
10) ręczniki jednorazowe,
11) i inne rzeczy wykorzystywane w tego typu usługach.
Do wykonywania usług fryzjerskich należy używać wyłącznie narzędzi sprawnych technicznie, czystych, zdezynfekowanych, sterylizowanych (w przypadku narzędzi mogących naruszać ciągłość tkanek). Wszystkie narzędzia wielokrotnego użytku, mogące powodować naruszenie ciągłości tkanek po każdym użyciu należy poddać dezynfekcji, myciu oraz sterylizacji.
3. Przewidywana ilość usług fryzjerskich 900.
1) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 3 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
2) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3) Liczba osób objętych usługą – 300 osób.
4) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
4. Przez usługę fryzjerką mobilną Zamawiający rozumie wykonanie usługi w miejscu zamieszkania uczestnika.
5. Wykonawca w ramach wykonywanych usług zgodnie z przedmiotem zamówienia zapewni na własny koszt dojazd do miejsca zamieszkania osób korzystających z usługi.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w ograniczonym (mniejszym) zakresie, niemniej jednak niż 60% ilości godzin objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin wykonanej usługi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w związku ze zleceniem usługi w ograniczonym zakresie.
7. Zasady świadczenia usług:
1) Usługi wykonywane będą na terenie Miasta Łuków na podstawie przygotowanych przez Zamawiającego harmonogramów usług, w ustaleniu z uczestnikami projektu i Wykonawcą.
a) Wykonawca będzie otrzymywał harmonogram usług zawierający: daty, godziny, wykaz osób (imię i nazwisko, adres) objętych wsparciem usług fryzjerskich.
b) harmonogram usług przekazywany będzie papierowo lub elektronicznie 7 dni przed terminem usług fryzjerskich. Zamawiający zastrzega, że po uzgodnieniu z Wykonawcą, może zmniejszyć się liczba dni do momentu przekazania harmonogramu usług.
c) liczbę usług z każdym uczestnikiem ustala Wykonawca na podstawie potrzeb i oczekiwań. Maksymalna liczba usług to 900.
8. Zamawiający nie określa czasu wykonania usługi. Zastrzega, że musi być wykonany należycie, zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami uczestnika projektu.
9. Usługi towarzyszące fryzjerskie mobilne będą odbywać się w dni robocze w godz. 8:00-20:00 oraz ewentualnie w soboty w zależności od potrzeb uczestnika projektu.
10. Forma i etapy wykonywania usługi przez Wykonawcę:
1) Zlecenie realizacji usług Wykonawcy odbywa się na podstawie harmonogramów usług.
2) Czynności nie ujęte w umowie są wykonywane wyłącznie na własną odpowiedzialność osoby świadczącej usługę w imieniu Wykonawcy.
3) Wszelkie spory wynikające z treści kontraktu należy rozstrzygać polubownie w obecności pracownika Zamawiającego.
11. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia jest zobowiązany do prowadzenia dla każdego podopiecznego karty usługi towarzyszącej fryzjerskiej mobilnej, która zawiera niżej wymienione informacje:
1) imię, nazwisko i adres osoby korzystającej z usług;
2) imię i nazwisko osoby wykonującej usługę (Wykonawcy lub pracownika Wykonawcy);
3) daty i godziny świadczonych usług;
4) rodzaj wykonanej usługi.
12. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę usługi towarzyszącej fryzjerskiej mobilnej dokumentujące czas i termin świadczonych usług z podpisem uczestnika projektu lub członka rodziny potwierdzającym każdorazowo wykonanie usługi oraz miesięczną kartę czasu pracy.
13. W/w karty w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego muszą być wypełniane
na bieżąco.
14. Wykonawca przekazuje karty czasu pracy jak i inne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu po każdym miesiącu zrealizowanych usług w ciągu 3 dni roboczych następnego miesiąca. Karty czasu pracy za listopad 2025r. należy przedłożyć do końca danego miesiąca. Kopię tych dokumentów przechowuje przez okres 1 roku po zakończeniu umowy.
15. Wszelkie dokumenty oraz informacje związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na jego prośbę.
16. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji usługi władały językiem polskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, posiadały niezbędną wiedzę i kwalifikacje do wykonywania usług fryzjerskich.
17. Wykonawca będzie informować Zamawiającego o konieczności zmiany zakresu i wymiaru świadczonych usług, a także o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osób objętych pomocą w formie usług fryzjerskich, która będzie miała wpływ na dalszą realizację pomocy.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania usługi przez pracowników Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej i Partnera Wiodącego.
19. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej jakości świadczonych usług oraz
ich terminowości.
20. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób objętych pomocą i korzystających ze wsparcia w formie usług towarzyszących fryzjerskich mobilnych.
21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Kontroli merytorycznej wykonywanych usług w terenie.
2) Możliwość korekty liczby zrealizowanych godzin usług u danego świadczeniobiorcy.
3) Możliwość indywidualnej rozmowy z Wykonawcą, jego pracownikami wykonawcy o sposobie świadczenia usług lub problemach w kontaktach ze świadczeniobiorcą.
4) Możliwość wnioskowania w uzasadnionych przypadkach o zmianę osoby świadczącej usługę u danego świadczeniobiorcy.
5) Możliwości wglądu w dokumenty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
22. Inne zobowiązania w stosunku do Wykonawcy usług:
1) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość stałego kontaktu z osobą wskazaną do nadzorowania realizacji przedmiotu zamówienia (w dni robocze, w godzinach 7:30-15:30).
2) Każdy z pracowników Wykonawcy musi podpisać zobowiązanie o zachowaniu w tajemnicy informacji dotyczących świadczeniobiorców i ich spraw (do wglądu na prośbę Zamawiającego).
3) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdorazowej nieobecności podopiecznego w domu z powodu hospitalizacji (lub innych zdarzeń: wyjazd do rodziny, sanatorium, zgon), jak również o każdorazowej rezygnacji z usług przez podopiecznego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli Zamawiającego w zakresie zgodności realizacji przedmiotu zamówienia z zapisami niniejszej umowy dokonywanej w miejscu jego realizacji.
23. Zamawiający zobowiązuje się do:
1) Dostarczenia wykazu osób objętych usługami.
Udzielenia informacji koniecznych do wykonywania przedmiotu
4.5.3.) Główny kod CPV: 98320000-2 - Usługi fryzjerskie oraz dotyczące pielęgnacji urody
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa towarzysząca „złota rączka” dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.1. Usługa „Złota rączka” polegać będzie na wykonywaniu, w miejscu zamieszkania odbiorcy usługi, drobnych napraw i montaży (które nie wymagają specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień: elektrycznych, gazowych, hydraulicznych), wchodzących w skład „koszyka usług”.
2. Koszyk usług w ramach programu obejmuje następujące czynności:
1) regulacja drzwi i okien oraz uszczelnianie,
2) naprawa, wymiana bądź uszczelnianie przeciekających kranów w kuchni i łazience,
3) montaż, regulacja i wymiana spłuczki i deski WC,
4) odpowietrzanie kaloryfera,
5) udrożnienie odpływów, wymiana lub uszczelnianie syfonów, uszczelnianie przecieków przy wannie, brodziku, umywalce,
6) montaż, wymiana zamka, klamki w drzwiach,
7) wymiana żarówek,
8) naprawa, wymiana prowadnic i uchwytów szuflad,
9) montaż karniszy, obrazów, luster, uchwytów, półek, suszarek łazienkowych itp.,
10) podłączenie pralki, zmywarki,
11) naprawa lub wymiana zawiasów drzwi, drzwiczek, szaf, gałek i uchwytów,
12) skręcenie zepsutych krzeseł, stolików, mebli,
13) wymiana pokręteł baterii, słuchawek i węży prysznicowych,
14) naprawa listew przypodłogowych,
15) zakładanie i naprawa rolet okiennych (nie dotyczy rolet metalowych lub antywłamaniowych),
16) wymiana zamków w skrzynkach na listy,
17) drobne prace naprawcze i porządkowe na zamieszkiwanej posesji np. grabienie liści lub przycięcie roślin w zakresie umożliwiającym opuszczenie posesji, naprawa furtki w ogrodzeniu,
3. Usługi świadczone w ramach projektu nie obejmują:
1) usług wymagających natychmiastowej interwencji,
2) usług wymagających zezwoleń, specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień
(np. naprawa sprzętu elektrycznego, usługi związane z instalacją gazową bądź elektryczną, napraw rozdzielni elektrycznych, wymiany instalacji wodnych, wymiany kabli elektrycznych),
3) usług remontowych (np. malowanie ścian, kładzenie lub wymiana parkietu, paneli, wykładzin, kafelek, składanie mebli),
4) napraw, które są świadczone w ramach innych umów lub wynikają ze zobowiązań innych podmiotów np. wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni mieszkaniowej, administracji nieruchomości, gwaranta, itp.,
5) prac budowlanych.
4. Wykonawca zapewnia podstawowe narzędzia niezbędne do wykonania naprawy.
5. Usługa nie obejmuje kosztów zakupu niezbędnych materiałów do wykonania usługi. Koszty zakupu materiałów pokrywa w całości Uczestnik projektu.
6. Usługa obejmuje również zakup materiałów koniecznych do wykonania usługi w marketach, dyskontach lub innych sklepach usytuowanych najbliżej miejsca zamieszkania uczestnika,
z zastrzeżeniem, że Senior ze względu na stan zdrowia czy niepełnosprawność nie jest w stanie samodzielnie zakupić potrzebnych części i materiałów. Wykonawca zakupy rozlicza bezpośrednio z Seniorem na podstawie paragonu fiskalnego.
7. Przewidywana ilość usług „złota rączka” 600.
1) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 2 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
2) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3) Liczba osób objętych usługą – 300 osób.
4) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
8. Przez usługę „złota rączka” Zamawiający rozumie wykonanie usługi w miejscu zamieszkania uczestnika.
9. Wykonawca w ramach wykonywanych usług zgodnie z przedmiotem zamówienia zapewni na własny koszt dojazd do miejsca zamieszkania osób korzystających z usługi.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w ograniczonym (mniejszym) zakresie, niemniej jednak niż 60% ilości godzin objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin wykonanej usługi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w związku e zleceniem usługi w ograniczonym zakresie.
11. Zasady świadczenia usług:
1) Wykonawca będzie ustalał z Zamawiającym zarówno harmonogram realizacji usług naprawczych, jak i przewidywanego czasu jej realizacji.
2) Czas pracy Wykonawcy będzie naliczany z dokładnością 30 minut z zaokrąglaniem w dół.
3) Wynagrodzenie miesięczne stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych usług i stawki za usługę po dokonaniu odpowiednich potrąceń wymaganych przepisami ubezpieczenia społecznego, podatku dochodowego oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne w wysokości obciążającej Wykonawcę – jeśli dotyczy.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi (karta wykonania usługi), która zawiera niżej wymienione informacje:
a) imię, nazwisko i adres osoby korzystającej z usług;
b) imię i nazwisko osoby wykonującej usługę (Wykonawcy lub pracownika Wykonawcy);
c) daty i godziny świadczonych usług;
d) rodzaj wykonanych usług.
5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę usługi dokumentującą czas, rodzaj i termin świadczonych usług z podpisem uczestnika projektu lub członka rodziny potwierdzającym każdorazowo wykonanie usługi oraz miesięczną kartę czasu pracy.
6) W/w karty w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego muszą być wypełniane na bieżąco.
7) Wykonawca przekazuje karty czasu pracy jak i inne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu po każdym miesiącu zrealizowanych usług w ciągu 3 dni roboczych następnego miesiąca. Karty czasu pracy za listopad 2025r. należy przedłożyć do końca danego miesiąca. Kopię tych dokumentów przechowuje przez okres 1 roku po zakończeniu umowy.
8) Zamawiający nie określa czasu wykonania usługi. Zastrzega, że musi być wykonany należycie, zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami uczestnika projektu.
12. Usługi „złota rączka” będą odbywać się w dni robocze w godz. 8:00-20:00 oraz ewentualnie w soboty w zależności od potrzeb uczestnika projektu.
13. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji usługi władały językiem polskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, posiadały niezbędną wiedzę i kwalifikacje do wykonywania usług „złota raczka”.
14. Forma i etapy wykonywania usługi przez Wykonawcę:
1) Zlecenie realizacji usług Wykonawcy odbywa się na podstawie zgłoszenia Zamawiającego.
2) Czynności nie ujęte w umowie są wykonywane wyłącznie na własną odpowiedzialność osoby świadczącej usługę w imieniu Wykonawcy.
3) Wszelkie spory wynikające z treści kontraktu należy rozstrzygać polubownie w obecności pracownika Zamawiającego.
15. Wszelkie dokumenty oraz informacje związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na jego prośbę.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania usługi przez pracowników Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej i Partnera Wiodącego.
17. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej jakości świadczonych usług oraz
ich terminowości.
18. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób objętych pomocą i korzystających ze wsparcia w formie usług towarzyszących „złota rączka”.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Kontroli merytorycznej wykonywanych usług w terenie.
2) Możliwość korekty liczby zrealizowanej ilości usług u danego świadczeniobiorcy.
3) Możliwość indywidualnej rozmowy z Wykonawcą, jego pracownikami o sposobie świadczenia usług lub problemach w kontaktach ze świadczeniobiorcą.
4) Możliwość wnioskowania w uzasadnionych przypadkach o zmianę osoby świadczącej usługę u danego świadczeniobiorcy.
5) Możliwości wglądu w dokumenty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
20. Inne zobowiązania w stosunku do Wykonawcy usług:
1) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość stałego kontaktu z osobą wskazaną do nadzorowania realizacji przedmiotu zamówienia (w godz. 8:00-15:30, w dni robocze).
2) Każdy z pracowników Wykonawcy musi podpisać zobowiązanie o zachowaniu w tajemnicy informacji dotyczących świadczeniobiorców i ich spraw (do wglądu na prośbę Zamawiającego).
3) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdorazowej nieobecności podopiecznego w domu w ustalonym terminie, jak również o każdorazowej rezygnacji z usług przez podopiecznego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli Zamawiającego w zakresie zgodności realizacji przedmiotu zamówienia z zapisami niniejszej umowy dokonywanej w miejscu jego realizacji.
21. Zamawiający zobowiązuje się do:
1) Dostarczenia wykazu osób objętych usługami.
2) Udzielenia informacji koniecznych do wykonywania przedmiotu Umowy na prośbę Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 63414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Rehabilitacji ANA-MED, MAO-CONCEPT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529531044
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM REHABILITACJI ANA-MED, MAO-CONCEPT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM REHABILITACJI ANA-MED, MAO-CONCEPT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Stoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523995392
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVOLUTION Małgorzata Barwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711577404
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALON FRYZJERSKI EVOLUTION BARWIŃSKA MAŁGORZATA
jakie przetargi wygrała firma
SALON FRYZJERSKI EVOLUTION BARWIŃSKA MAŁGORZATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Tymiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251048155
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-15INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1336L na odcinku Tuchowicz - Celiny Włościańskie
- Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- Remont drogi powiatowej nr 1215L
- Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1342L z drogą powiatową nr 1343L w miejscowości Radoryż Kościelny
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1316L Wierzejki - Trzebieszów
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: psychologa i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
- ZP-14/PP/2025 "Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej."
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- Usługi wsparcia w formie usług świadczonych przez opiekuna osoby starszej oraz opiekuna osoby z niepełnosprawnościami
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.