Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130376/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bf0ee0e-809b-4e0e-9c15-61c021932c7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf0ee0e-809b-4e0e-9c15-61c021932c7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109832/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2025.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157897 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kiełbasa mortadela lub równoważny 910 kg zamówienia podstawowego + 390 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131130-52) Kiełbasa parówkowa lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131130-5;
3) Kiełbasa tyrolska lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
4) Kiełbasa zwyczajna lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131135-0;
5) Kości schabowe 400 kg z równoważny 910 kg zamówienia podstawowego + 390 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131130-5;amówienia podstawowego + 100 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
6) Luncheon lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131130-5
7) Łopatka wieprzowa b/k mrożona 150 kg zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
8) Pasztetowa 1 000 kg zamówienia podstawowego + 200 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131130-5;
9) Podgardle wieprzowe (ze skórą lub bez skóry) 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji 15113000-3;
10) Salceson włoski lub równoważny 350 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131130-5;
11) Schab wieprzowy b/k 150 kg zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
12) Słonina surowa wieprzowa 700 kg zamówienia podstawowego + 300 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
13) Wątroba wieprzowa 600 kg zamówienia podstawowego + 150 w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0;
14) Wieprzowina kl. II b/k 400 kg zamówienia podstawowego + 100 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 88996 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Blok drobiowy lub równoważny 280 kg zamówienia podstawowego + 120 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;2) Kiełbasa krakowska drobiowa lub równoważny 70 kg zamówienia podstawowego + 30 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
3) Mielonka drobiowa lub równoważny 360 kg zamówienia podstawowego + 140 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
4) Mortadela drobiowa lub równoważny 700 kg zamówienia podstawowego + 300 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
5) Parówki drobiowe cienkie 360 kg zamówienia podstawowego + 140 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
6) Parówkowa drobiowa lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
7) Serdelki drobiowe lub równoważny 350 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 41272,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Ćwiartka z kurczaka (udko) 2000 kg zamówienia podstawowego + 500 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15112130-6;2) Filet z piersi kurczaka 0 kg zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15112130-6;
3) Serca kurze 420 kg zamówienia podstawowego + 180 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0;
4) Wątróbki kurze 1 050 kg zamówienia podstawowego + 450 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0,
5) Żołądki kurze 210 kg zamówienia podstawowego + 90 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15114000-0 - Podroby
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 27628,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80403,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132462,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80403,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051
7.3.4) Miejscowość: Sławy Drugie 45
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80403,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35311,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70019,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35311,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia z Ubojnią Adam Kurantowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846962870
7.3.3) Ulica: Ceglana 25
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35311,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35685,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35685,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIMAR Marek Pińkowski Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122306086
7.3.3) Ulica: Związkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35685,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. II
- Sukcesywne dostawy wędlin i podrobów drobiowych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywna dostawa żywności 2025-2026
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.