eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaSukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bf0ee0e-809b-4e0e-9c15-61c021932c7a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakład Karny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf0ee0e-809b-4e0e-9c15-61c021932c7a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109832/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2025.PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157897 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Kiełbasa mortadela lub równoważny 910 kg zamówienia podstawowego + 390 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131130-5
2) Kiełbasa parówkowa lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131130-5;
3) Kiełbasa tyrolska lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
4) Kiełbasa zwyczajna lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131135-0;
5) Kości schabowe 400 kg z równoważny 910 kg zamówienia podstawowego + 390 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131130-5;amówienia podstawowego + 100 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
6) Luncheon lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV 15131130-5
7) Łopatka wieprzowa b/k mrożona 150 kg zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
8) Pasztetowa 1 000 kg zamówienia podstawowego + 200 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131130-5;
9) Podgardle wieprzowe (ze skórą lub bez skóry) 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji 15113000-3;
10) Salceson włoski lub równoważny 350 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131130-5;
11) Schab wieprzowy b/k 150 kg zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
12) Słonina surowa wieprzowa 700 kg zamówienia podstawowego + 300 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3;
13) Wątroba wieprzowa 600 kg zamówienia podstawowego + 150 w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0;
14) Wieprzowina kl. II b/k 400 kg zamówienia podstawowego + 100 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15113000-3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15131130-5 - Wędliny

15114000-0 - Podroby

4.5.5.) Wartość części: 88996 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Blok drobiowy lub równoważny 280 kg zamówienia podstawowego + 120 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
2) Kiełbasa krakowska drobiowa lub równoważny 70 kg zamówienia podstawowego + 30 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
3) Mielonka drobiowa lub równoważny 360 kg zamówienia podstawowego + 140 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
4) Mortadela drobiowa lub równoważny 700 kg zamówienia podstawowego + 300 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
5) Parówki drobiowe cienkie 360 kg zamówienia podstawowego + 140 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
6) Parówkowa drobiowa lub równoważny 500 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0;
7) Serdelki drobiowe lub równoważny 350 kg zamówienia podstawowego + 150 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15131135-0.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 41272,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Ćwiartka z kurczaka (udko) 2000 kg zamówienia podstawowego + 500 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15112130-6;
2) Filet z piersi kurczaka 0 kg zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15112130-6;
3) Serca kurze 420 kg zamówienia podstawowego + 180 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0;
4) Wątróbki kurze 1 050 kg zamówienia podstawowego + 450 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0,
5) Żołądki kurze 210 kg zamówienia podstawowego + 90 kg w ramach prawa opcji, CPV - 15114000-0

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15114000-0 - Podroby

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 27628,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80403,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132462,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80403,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.4) Miejscowość: Sławy Drugie 45

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80403,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35311,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70019,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35311,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia z Ubojnią Adam Kurantowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846962870

7.3.3) Ulica: Ceglana 25

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35311,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35685,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35685,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIMAR Marek Pińkowski Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122306086

7.3.3) Ulica: Związkowa 10

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-148

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35685,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.