Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00153820/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00155814/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00162448/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGII INFOLINII PRAWNEJ I PORADNICTWA
E-MAILOWEGO DLA KLIENTÓW PODMIOTÓW RYNKU FINANSOWEGO NA RZECZ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pierog.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGII INFOLINII PRAWNEJ I PORADNICTWAE-MAILOWEGO DLA KLIENTÓW PODMIOTÓW RYNKU FINANSOWEGO NA RZECZ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41297715-cd44-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAF-ZLA.281.56.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1723821,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 861910,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest:a) świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na udzielaniu klientom podmiotów rynku finansowego do 700 porad prawnych miesięcznie z zakresu spraw objętych kompetencjami Rzecznika Finansowego, w formie e-mailowej (350 na rzecz klientów Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego (WUE) i 350 na rzecz klientów Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego (WBK) z wykorzystaniem systemu EZD (system do elektronicznego zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, zwany także EZD PUW).
Zamawiający przewiduje, że nie więcej niż 35 (maksimum) porad z miesięcznej puli każdej części zamówienia może być w języku ukraińskim, a pozostałe – w języku polskim, zależnie od potrzeb klientów.
b) świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na obsłudze stanowisk infolinii dedykowanej klientom podmiotów rynku finansowego, przez wykwalifikowanych konsultantów, w ramach której klienci podmiotów rynku finansowego otrzymują wysokiej jakości porady prawne z zakresu spraw objętych kompetencjami Rzecznika Finansowego. Porady udzielane będą w języku polskim oraz w języku ukraińskim.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w ramach których świadczona będzie obsługa infolinii i poradnictwa e-mailowego o których mowa w pkt. a) i b) powyżej, dla klientów:
1) Dla części zamówienia nr 1 – dla klientów Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego (WUE) – 4 stanowiska.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 4 – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79512000-6 - Centrum obsługi klienta
4.5.5.) Wartość części: 1060150,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest:a) świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na udzielaniu klientom podmiotów rynku finansowego do 700 porad prawnych miesięcznie z zakresu spraw objętych kompetencjami Rzecznika Finansowego, w formie e-mailowej (350 na rzecz klientów Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego (WUE) i 350 na rzecz klientów Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego (WBK) z wykorzystaniem systemu EZD (system do elektronicznego zarządzania dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, zwany także EZD PUW).
Zamawiający przewiduje, że nie więcej niż 35 (maksimum) porad z miesięcznej puli każdej części zamówienia może być w języku ukraińskim, a pozostałe – w języku polskim, zależnie od potrzeb klientów.
b) świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na obsłudze stanowisk infolinii dedykowanej klientom podmiotów rynku finansowego, przez wykwalifikowanych konsultantów, w ramach której klienci podmiotów rynku finansowego otrzymują wysokiej jakości porady prawne z zakresu spraw objętych kompetencjami Rzecznika Finansowego. Porady udzielane będą w języku polskim oraz w języku ukraińskim.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w ramach których świadczona będzie obsługa infolinii i poradnictwa e-mailowego o których mowa w pkt. a) i b) powyżej, dla klientów:
2) dla części zamówienia nr 2 – dla klientów Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego (WBK) – 4 stanowiska.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 4 – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79512000-6 - Centrum obsługi klienta
4.5.5.) Wartość części: 1060150,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), opublikował na stronie głównej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z opublikowaną informacją z otwarcia ofert w Postępowaniu złożono dwie oferty, które przekraczają łączną kwotę środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114675,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1804566,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), opublikował na stronie głównej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z opublikowaną informacją z otwarcia ofert w Postępowaniu złożono dwie oferty, które przekraczają łączną kwotę środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114675,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1804566,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.