Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00006678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00032521/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa w formie leasingu koparko - ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowogard-Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810044186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 700 Lecia 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 39 26 265, 91 39 26 267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.nowogard.pl, zbk@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbknowogard.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73860637-b0d2-4345-928a-b8a4fe0bf2d41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa w formie leasingu koparko - ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73860637-b0d2-4345-928a-b8a4fe0bf2d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00681528/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa w formie leasingu koparko - ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PiZP.240.2.2025 AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko – ładowarki.
2. Wymagania techniczne maszyny:
2.1. Zamawiający przedstawia minimalne parametry techniczne maszyny i jej wyposażenia, które spełniałyby założone wymagania techniczne i jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę maszyny o parametrach technicznych i wyposażeniu równoważnym do wskazanych w SWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowana maszyna o niższym standardzie i gorszych parametrach, niż określono SWZ.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707387,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707387,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707387,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BERGERAT MONNOYOEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CATERPILLAR FINANCIAL SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77800220310
7.3.3) Ulica: Modlińska 11
7.3.4) Miejscowość: Izabelin - Dziekanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707387,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Remont prasy Konti 275H o nr 31202 oraz rozrywarki do worków BRT o nr 1112380 znajdujących się w hali sortowni w RZGO Słajsino
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Zarządzania Kryzysowego
- Zakup dwóch cystern na potrzeby Zarządzania Kryzysowego
- Przebudowa budynku klubów sportowych na dzienny dom pobytu dla senior w Nowogardzie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dofinansowanie zadań wynikających z programu wieloletniego "Senior+
- Centrum Usług Społecznych w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparki kołowej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Pozyskanie fabrycznie nowej koparko - ładowarki
- "Zakup koparko - ładowarki oraz ładowarki kołowej w ramach realizacji zadań własnych z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Krzyżanowice" Z podziałem zamówienia na części.
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej"
- "Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem"
- Zakup koparko-ładowarki
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.