eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZegrzeZakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juzistek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b553db-2b9b-4002-a22f-8b25dce6b43f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Realizacja zamówienie w ramach usługi podobnej na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, która została przewidziana w umowie nr 194/PGK/2023 z dnia 12.06.2023 r. oraz w ogłoszeniu o zamówienie nr 2023/S 072-219670. Zamawiający przewidywał możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 100%. Wysokość zamówienia podstawowego na podstawie umowy nr 194/PGK/2023 wynosi: 951 000,00 zł brutto. Szacunkowa wartość zamówienia zawarta we wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – wniosek nr 6/PGK/2024 wynosi: 199.274,61 zł brutto.
Służba PGK, zrealizowała jedno zamówienie podobne, które było zawarte na podstawie umowy 159/PGK/2024 z dnia 27.06.2024. Realizacja zamówienia wynosiła na poziomie 251.115,74 zł,
w związku z tym pozostaje w granicach 100% kwoty zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Why not Travel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133380514

7.3.4) Miejscowość: Tyczyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.