Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b553db-2b9b-4002-a22f-8b25dce6b43f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Realizacja zamówienie w ramach usługi podobnej na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, która została przewidziana w umowie nr 194/PGK/2023 z dnia 12.06.2023 r. oraz w ogłoszeniu o zamówienie nr 2023/S 072-219670. Zamawiający przewidywał możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 100%. Wysokość zamówienia podstawowego na podstawie umowy nr 194/PGK/2023 wynosi: 951 000,00 zł brutto. Szacunkowa wartość zamówienia zawarta we wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – wniosek nr 6/PGK/2024 wynosi: 199.274,61 zł brutto.
Służba PGK, zrealizowała jedno zamówienie podobne, które było zawarte na podstawie umowy 159/PGK/2024 z dnia 27.06.2024. Realizacja zamówienia wynosiła na poziomie 251.115,74 zł,
w związku z tym pozostaje w granicach 100% kwoty zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup międzynarodowych biletów dla żołnierzy i pracowników RON DWOT, CWSD, CSŁiI, JWDN GRYF, ORO oraz 22 WOK w związku z realizowanymi służbowymi podróżami zagranicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Why not Travel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133380514
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Remont pomieszczeń w budynku nr 301 Zegrze
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF.
- Wykonanie wraz z montażem rolet materiałowych ściennych, okiennych, moskitier i verticali
więcej: przetargi ZEGRZE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.