eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów › Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dlutow.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee8f0f9-d81c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035015/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 567465,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie stacji uzdatniania wody w Ślądkowicach.
2. Zakres prac przewidzianych do wykonania, obejmuje w szczególności:
1) zakup i montaż stalowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności 200 m3,
2) wykonanie fundamentu pod nadziemny stalowy zbiornik wody uzdatnionej,
3) uzupełnienie złoża filtracyjnego w istniejących filtrach złożem aktywnym,
4) zamontowanie urządzeń wentylacyjnych w hali technologicznej wraz z osuszaczami powietrza,
5) zamontowanie wentylacji w pomieszczeniach sanitariatów,
6) zabezpieczenie antykorozyjne obudowy agregatu prądotwórczego,
7) przebudowę zbiornika bezodpływowego ścieków sanitarnych,
8) remont istniejącej obudowy studni,
9) wykonanie dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego i uszczelnienia opaski w istniejącym zbiorniku na wodę,
10) modernizację wykończenia budynku stacji wodociągowej,
11) wykonanie robót związanych z ukształtowaniem i umocnieniem nawierzchni na terenie stacji wodociągowej,
12) wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania budynku stacji wodociągowej: wentylatory dachowe, wentylatory kanałowe, osuszacz powietrza, grzejniki, układ alarmowy,
13) wykonanie oświetlenia terenu i kabla sterowniczego na terenie stacji wodociągowej.
3. Inwestycja realizowana będzie w m. Ślądkowice, na działkach nr ewid. 759/1, 760/1, 761/3 obręb geod. 0018 Ślądkowice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik do SWZ, pozwolenie na budowę oraz wymagania szczególne załączone przez Zamawiającego w SWZ i umowie. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwieniu Wykonawcy oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiary są wyłącznie materiałami pomocniczymi i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy, który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, ma obejmować faktyczne roboty.
5. Roboty budowlane i instalacyjne będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie podczas ciągłej pracy stacji uzdatniania wody, w sposób gwarantujący utrzymanie właściwego stopnia uzdatnionej wody i wydajności, eksploatowanej przez użytkownika, którym jest Zakład Usług Komunalnych w Dłutowie. Przerwy technologiczne np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej uzgodnić z użytkownikiem oraz Inspektorem Nadzoru wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń.
6. Po zamontowaniu każdego elementu rozbudowywanej stacji uzdatniania wody Zamawiający wymaga wykonania procesu płukania i dezynfekcji zakończonego przedstawieniem Zamawiającemu pozytywnych wyników badań i uzyskania odpowiednich parametrów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Po uzyskaniu pozytywnych badań i odpowiednich parametrów, należy włączyć poszczególne elementy rozbudowy stacji do zasilania sieci wodociągowej. Po zakończeniu rozbudowy wymagane jest uzyskanie końcowego badania wody uzdatnionej – dla oceny wszystkich wykonanych prac.
7. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji inwestycji była zapewniona ciągłość dostawy wody pitnej do odbiorców. Prace należy prowadzić w sposób pozwalający na utrzymaniu w ruchu istniejących urządzeń uzdatniających. Wykonawca powinien zaplanować i zorganizować roboty w taki sposób, aby były one najmniej uciążliwe dla użytkownika obiektu.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i uzgodnienia harmonogramu ewentualnych przerw w dostawie wody. Jeżeli okoliczności wykonanych robót spowoduje konieczność przerw w dostawie, fakt ten powinien być uzgodniony z Zakładem Usług Komunalnym w Dłutowie na 3 dni przed planowaną przerwą, przy czym przerwy w dostawie wody nie mogą być dłuższe niż 3 godz. dziennie. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić mieszkańców o ewentualnych przerwach w dostawie wody.
Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID-19.
11. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do dokładnego zapoznania się z zakresem robót wynikających z dokumentacji projektowej, pozwolenia na budowę.
12. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca musi być świadomy, iż oferowanie materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązuje sie zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SWZ i załącznikami do SWZ. Dokumenty stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.
14. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy zgodnie z instrukcją oznakowania – jeśli jest konieczne.
15. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni łącznie wszystkie dane z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz ewentualne własne wnioski.
16. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się fakturą końcową wystawioną po zakończeniu robót, tj. po podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
17. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, SWZ i w załącznika do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały/wyroby/urządzenia i/lub rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowo „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone/wbudowane/zamontowane materiały/wyroby/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261400-8 - Pokrywanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej ustawa Pzp (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 06.06.2022 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.