eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W MIEJSCOWOŚCI MIŁKOWA, GMINA KORZENNA.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W MIEJSCOWOŚCI MIŁKOWA, GMINA KORZENNA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120617294

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mogilno 224

1.4.2.) Miejscowość: Mogilno

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-326

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.7.) Numer telefonu: 18/4453652

1.4.8.) Numer faksu: 18/4453652

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@korzenna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pukkorzenna.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196079

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00193262/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”, w formule zaprojektuj – wybuduj.

W ramach zadania należy wykonać m.in.:

a) dokumentację projektową wielobranżową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne – branżowe), obejmującej rozwiązania architektoniczno – budowlane, w zakresie wymaganym do uzyskania pozwolenia na budowę lub wykonanie robót budowlanych w organie administracyjno – budowlanym wraz z projektem zagospodarowania terenu, dostosowaniem układu komunikacyjnego oraz wykonaniem przyłączy mediów do obiektu;
b) w zakresie dokumentacji wymagane jest wykonanie wszelkich prac przygotowawczych do dokumentacji (decyzje, pozwolenia, zgody, postanowienia, ekspertyzy), w tym związane z przepisami szczególnymi m.in. dotyczącymi: odpadów, środowiska, bezpieczeństwa pożarowego);
c) dokumentację wykonawczą (projekty techniczne), schematy rozwiązań technicznych i technologicznych, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
d) wykonanie robót i wyposażenie, na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej uzgodnionej z Zamawiającym;
e) wykonanie i montaż wagi samochodowej – najazdowej;

Ponadto, nieodzowną częścią zamierzenia pozostaje m.in.:

a) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno – ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i ppoż.;
b) przeszkolenie personelu Zamawiającego, w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji;
c) uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji;
d)zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń i pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.

Etapem końcowym będzie przekazanie zamawiającemu obiektu do użytkowania, po uprzednim zakończeniu procedur odbiorowych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

Ponadto:
 wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
 harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 10 do SWZ pn.: Program Funkcjonalno – Użytkowy.

UWAGA:
Niniejsze postępowanie nie obejmuje zakupu następującego wyposażenia:

-kontenerów i pojemników do gromadzenia odpadów (pkt. 1.5.11.1. PFU);

-urządzeń i wyposażenia technologicznego PSZOK – u (stoły warsztatowe, wiertarki,
szlifierki, piły łańcuchowe, wkrętarki, zestawy kluczy - pkt. 1.5.11.4. PFU);

-pojazdu specjalistycznego do obsługi PSZOK-u (koparko – ładowarki - pkt. 1.5.11.5. PFU);

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”, w formule zaprojektuj – wybuduj.

W ramach zadania należy wykonać m.in.:

a) dokumentację projektową wielobranżową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne – branżowe), obejmującej rozwiązania architektoniczno – budowlane, w zakresie wymaganym do uzyskania pozwolenia na budowę lub wykonanie robót budowlanych w organie administracyjno – budowlanym wraz z projektem zagospodarowania terenu, dostosowaniem układu komunikacyjnego oraz wykonaniem przyłączy mediów do obiektu;
b) w zakresie dokumentacji wymagane jest wykonanie wszelkich prac przygotowawczych do dokumentacji (decyzje, pozwolenia, zgody, postanowienia, ekspertyzy), w tym związane z przepisami szczególnymi m.in. dotyczącymi: odpadów, środowiska, bezpieczeństwa pożarowego);
c) dokumentację wykonawczą (projekty techniczne), schematy rozwiązań technicznych i technologicznych, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych i instalacyjnych;
d) wykonanie robót i wyposażenie, na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej uzgodnionej z Zamawiającym;
e) wykonanie i montaż wagi samochodowej – najazdowej;

Ponadto, nieodzowną częścią zamierzenia pozostaje m.in.:

a) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno – ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i ppoż.;
b) przeszkolenie personelu Zamawiającego, w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji;
c) uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji;
d)zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń i pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.

Etapem końcowym będzie przekazanie zamawiającemu obiektu do użytkowania, po uprzednim zakończeniu procedur odbiorowych zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

Ponadto:
 wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o miejscu i terminie podpisania umowy;
 harmonogram ten po podpisaniu przez strony stanie się integralną częścią umowy jako jej załącznik Nr 2;

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 10 do SWZ pn.: Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikiem nr 1 pn.: koncepcja rozwiązań funkcjonalno – użytkowych obiektu.

UWAGA:
Niniejsze postępowanie nie obejmuje zakupu następującego wyposażenia:

-kontenerów i pojemników do gromadzenia odpadów (pkt. 1.5.11.1. PFU);

-urządzeń i wyposażenia technologicznego PSZOK – u (stoły warsztatowe, wiertarki,
szlifierki, piły łańcuchowe, wkrętarki, zestawy kluczy - pkt. 1.5.11.4. PFU);

-pojazdu specjalistycznego do obsługi PSZOK-u (koparko – ładowarki - pkt. 1.5.11.5. PFU);

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
20 000, 00 zł
8.2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.06.2022r. do godz. 09.00
8.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, który jest prowadzony przez PKO BP S.A., Nr rachunku: PKO BP S.A.: 761020 3453 0000 8102 0205 8568,z dopiskiem: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”.
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienia.
8.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

Po zmianie:
8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
20 000, 00 zł
8.2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 21.06.2022r. do godz. 09.00
8.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, który jest prowadzony przez PKO BP S.A., Nr rachunku: PKO BP S.A.: 761020 3453 0000 8102 0205 8568,z dopiskiem: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Miłkowa, Gmina Korzenna”.
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienia.
8.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-20 09:00

Po zmianie:
2022-06-21 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-20 09:30

Po zmianie:
2022-06-21 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-19

Po zmianie:
2022-07-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.