eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko WyżneBudowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb08548e-8e56-45cb-bc61-d64437fbe12e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb08548e-8e56-45cb-bc61-d64437fbe12e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016265/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Krościenku Wyżnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach”.
2. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane pn.: „Budowa sieci wodociągowej przy ul. Centralnej w Pustynach” obejmuje w szczególności wykonanie odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Krościenko Wyżne zaprojektowany na działkach nr ewid. 5239/2, 5144/7, 5273, 5297/7, 5297/8, 5297/9, 5297/5, 5297/10, 5297/1, 5297/11, 5298/2, 5299/2, 5300/5, 5300/6, 5300/8, 5299/3, 5300/2, 5302/1, 5303.
Projektuje się sieć wodociągową rozdzielczą z rur PE100 PN10 SDR17 o średnicy 110x6,6mm o łącznej długości 421,00 m i średnicy 40x2,4 mm o łącznej długości 33,0 m.
Początkiem projektowanej sieci wodociągowej będzie miejsca wpięcia „W“ na działce drogowej 5239/2, a zakończenie na działce 5303. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej DN 110 mm wykonać za pomocą trójnika kołnierzowego 100/100, łączników rurowo kołnierzowych i zasuwy odcinającej DN100.
Na końcówce sieci zaprojektowano hydrant P.poż DN 80 mm.
Węzeł hydrantowy będzie się składał z :
 trójnika 100/80;
 króćca dwukołnierzowego żeliwnego DN80;
 kolana stopowego żel.;
 hydrantu nadziemnego DN80;
 bloku oporowego.
Zasuwy przyłączeniowe DN32 do przyłączy domowych w ilości 6 szt. zaślepić korkiem. Zasuwy stosować z zamknięciem „ miękkim”.
Materiały użyte do montażu sieci wodociągowej (rury, kształtki, armatura) powinny posiadać atest dopuszczający ich do używania przy przesyłaniu wody do picia i na potrzeby gospodarcze wydany przez COB-RTI "Instal" Warszawa oraz "ocenę higieniczną" wydaną przez Państwowy Zakład Higieny - Warszawa.
Głębokość posadowienia wodociągu pokazano na profilach sieci, przy czym głębokość przykrycia przewodu powinna wynosić hz + 0,40. Dla tej strefy klimatycznej Hz wynosi 1,0 m, więc głębokość ta nie może być mniejsza niż 1,40 m.
Łączenie rur PE wykonać przez zgrzewanie doczołowe. W pasie komunikacyjnym zaprojektowano wyposażenie tj. wrzeciona teleskopowe i skrzynki uliczne dostosowane do obciążeń ruchu drogowego. Montaż rurociągu wykonać na powierzchni wykopu przy temperaturze zewnętrznej powyżej 5°C. na zakończeniach sieci należy wykonać zaślepki PE. Oznakowanie trasy wodociągu należy wykonać taśmą ostrzegawczo-lokalizacyjną z PE o szerokości 100 mm koloru niebieskiego z paskiem aluminiowym lub stalową wkładką nierdzewną. Taśmę należy ułożyć nad wodociągiem w odległości 40 cm od poziomu terenu. Zasuwy oznakować w terenie.
W miejscach wbudowania trójników, złączek należy wykonać bloki oporowe prefabrykowane. Roboty wykonać przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. Przed zasypaniem wykopów należy przeprowadzić próbę szczelności, zlecić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą uprawnionemu geodecie i zgłosić do odbioru Zarządcy sieci. Materiały użyte do montażu (rury, kształtki, armatura) muszą posiadać atesty dopuszczające do wbudowania oraz zezwalające na transport wody do picia.
W obrębie czynnych przewodów z siecią gazową i teletechniczną prace prowadzić ręcznie, ze skrzyżowań sporządzić protokoły odbioru. Na kablach należy założyć R.O. dwudzielne L=3,0 m. Podczas prowadzenia prac należy zachować obowiązujące przepisy BHP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zamówienia do:
1) montażu i demontażu we własnym zakresie i na własny koszt obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz poniesienia kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, doprowadzenia i wyposażenia we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia, uzyskania wymaganych warunków technicznych, urządzenia i wykonania we własnym zakresie i na własny koszt placu budowy, tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, oświetlenia placu budowy, wywozu z placu budowy gruzu i utylizacji odpadów, itp.;
2) wykonania na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych realizacją przedmiotu zamówienia;
3) dokonania na koszt własny zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonych na wniosek Wykonawcy i wynikających z przyczyn zależnych od Wykonawcy. W takim przypadku wszelkie kwestie formalne wymagane prawem budowlanym, jak też koszt robót budowlanych wynikających z tych zmian leżą w gestii Wykonawcy. Zmiana taka wymaga akceptacji projektanta, inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego;
4) zapewnienia na koszt własny stałych i bezpiecznych dojść dla istniejących budynków położonych w bliskim sąsiedztwie wykonywanych robót;
5) poniesienia kosztów wszelkich badań jakości materiałów, robót, prób i rozruchów, odbiorów technicznych wymaganych przepisami, z wyłączeniem badań i prób wykonywanych na dodatkowe żądanie Zamawiającego;
6) wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z pokryciem ich kosztów;
7) wykonania na koszt własny odbiorów technicznych wymaganych przepisami i wydanymi warunkami oraz poniesienia kosztów nadzoru wykonywanych robót przez poszczególnych właścicieli urządzeń, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów wynikających ze spełnienia wymagań wynikających z wydanych warunków,
8) wykonania na koszt własny dokumentacji powykonawczej oraz projektu zmian w przypadku zmian wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy,
9) uzyskania na koszt własny wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu,
10) opracowania instrukcji użytkowania i konserwacji obiektów oraz sprzętu i urządzeń dostarczonych i zamontowanych wraz z poniesieniem ich kosztów,
11) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
12) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu, porządku, opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wraz z wykonaniem jego zaleceń, obejmujących m.in. oznakowanie robót i zabezpieczenie warunków bhp, p.poż., wykonanie niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,
13) pozbywania się odpadów powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy w sposób zgodny z przepisami prawa;
14) materiały i surowce nadające się do ponownego użytku (wskazane przez inspektora nadzoru inwestorskiego) stanowią własność Zamawiającego i po oczyszczeniu Wykonawca przewiezie je w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
15) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80741,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80741,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GERPOL Gerard Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181072051

7.3.4) Miejscowość: Dobieszyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80741,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.