eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/733858

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f03c11-c309-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0008/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiorników zlokalizowanych w miejscach wskazanych w Rozdz. IV pkt 4 SWZ.
Emulsja asfaltowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania oraz posiadać poniższe parametry: kationowa emulsja asfaltowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana, o zawartości asfaltu 65%, wyprodukowana z asfaltu drogowego, spełniająca warunki techniczne wynikające z normy technicznej PN-EN 13808-10, oznaczenie kodowe wyrobu C65B3 PU/RC.
Dostarczana emulsja asfaltowa musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające wymagania materiałowe i jakościowe określone przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie przekazywał wraz z każdą dostawą.
Miejsce realizacji dostaw emulsji asfaltowej i zakres zamówienia podstawowego:
1. 40 ton: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej (bez nr), 42 400 Zawiercie (Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu);
2. 45 ton: ul. Żarnowiecka 47, 42 436 Pilica Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu);
3. 35 ton: ul. Włoszczowska 6, 42-445 Szczekociny (Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu).
Zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego do miejsc wskazanych w Rozdz. IV pkt 4 SWZ z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa wyniesie nie mniej niż po 20 ton do każdego z trzech Zespołów ds. remontów i napraw. Kolejne zamówienia będą obejmowały jednorazowe dostawy nie mniejsze niż po 5 ton i nie większe niż po 20 ton. Przez jednorazową dostawę należy rozumieć dostawę do jednego, dwóch lub trzech Zespołów ds. remontów i napraw. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie do 4 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Jeżeli termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, realizacja dostawy nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym od pracy. Dostawy będą przyjmowane w dni robocze w godzinach pracy Zespołów ds. remontów i napraw, tj. 7:00-15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113620-7 - Asfalt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277340,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278376,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277340,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

transport materiału


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277340,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.