Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167521/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00173700/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2023/BZP 00089090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Łaziskach Górnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273664903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ENERGETYKÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkim-laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Łaziskach Górnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed25d09-0bba-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167521/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: znak sprawy: 9/2021/09/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 399548,16
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Łaziskach Górnych, która będzie odbywała się na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z TAURON DYSTRYBUCJA S.A.2. Prognozowana ilość dostarczanej energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru to 1 310 800 kWh. Prognozowana ilość dostarczanej energii elektrycznej dla:
A. Zadania nr 1
C11 – 240 800 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 74696,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Łaziskach Górnych, która będzie odbywała się na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z TAURON DYSTRYBUCJA S.A.2. Prognozowana ilość dostarczanej energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru to 1 310 800 kWh. Prognozowana ilość dostarczanej energii elektrycznej dla:
Zadania nr 2
C 21 – 120 000 kWh
C 23 – 950 000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 324852,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141250,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156918,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141250,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238
7.3.3) Ulica: Ul. Ludwika Rydygiera 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141205,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603037,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697269,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603037,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Ul. Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603037,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-12-01INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Remont podzespołów kruszarek dla Oddziałów PGG S.A.
- Dzierżawa kombajnu ścianowego w okresie eksploatacji ścian 599 w pokładzie 325/1 i 574 w pokładzie 325 wraz z zabezpieczeniem obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy dla PGG S.A Oddział KWK "Bolesław Śmiały"
- Naprawy serwisowe spycharek gąsienicowych eksploatowanych w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Bolesław Śmiały" w okresie 24 miesięcy.
- Dostawa aparatury badawczej do lokalizacji uszkodzeń kabli elektroenergetycznych napięciem wolnozmiennym VLF dla Oddziału KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy energii elektrycznej
- Świadczenie usług przesyłania i dostawy energii cieplnej do budynku biurowego przy al. J. Ch. Szucha 2/4 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- Zakup energii elektrycznej
- Dostawa i odbiór energii elektrycznej dla Geotermii Poddębice na okres od 01.02.2026 r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





