eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleBudowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0bfc366-9e7c-4cfb-8ef7-a531d8d99faf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa ul. Astrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2025.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2840154,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę ul. Astrów (na długości około 450m) w Kędzierzynie Koźlu oraz infrastruktury towarzyszącej.
B. Zakres zamierzenia obejmuje:
1) Rozbudowę drogi gminnej ul. Astrów kl. D (1x2) o łącznej długości około 279 m w zakresie:- wykonania konstrukcji nawierzchni jezdni KR1,- budowy drogi dla pieszych ,- budowy utwardzonego pobocza,- budowy pobocza gruntowego,- przebudowy istniejących zjazdów,
2) Przebudowę drogi gminnej ul. Astrów kl. D (1x2) o łącznej długości około 175 m w zakresie:- odtworzenia konstrukcji nawierzchni jezdni KR1, - budowy utwardzonego pobocza,- przebudowy istniejących zjazdów.
3) Przebudowę skrzyżowania drogi gminnej ul. Astrów kl. D (1x2) z drogą gminną ul. Malinową kl. D (1x2)
4) Przebudowę skrzyżowania drogi gminnej ul. Astrów kl. D (1x2) z drogą gminną ul. Piękną. kl. D (1x2)
5) Budowę kanału technologicznego
6) Przebudowę sieci wodociągowej
7) Budowę oświetlenia ulicznego.
8) Budowę kanalizacji deszczowej.

C. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. ROBOTY DROGOWE
1) prace przygotowawcze
2) wykonanie robót rozbiórkowych;
3) wykonanie robót ziemnych;
4) budowa jezdni/zjazdów publicznych
5) budowa zjazdów indywidualnych.
6) budowa chodnika i pobocza utwardzonego
7) roboty wykończeniowe (odtworzenie przyległych nawierzchni, obsianie trawą, nasadzenia, oznakowanie pionowe i poziome.
2. ROBOTY ZWIĄZANE Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ
1) wykonanie kanalizacji deszczowej
2) roboty ziemne
3) roboty montażowe
3. KANALIZACJA TELEKOMUNIKACYJNA
4. DOPROWADZENIE ENERGI ELEKTRYCZNEJ, PRZEBUDOWA SIECI SN I NN oraz OŚWIETLENIE ULICZNE
5. PRZEBUDOWA WODOCIĄGU

D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty drogowe, roboty sanitarne – sieci kanalizacji deszczowej, roboty elektryczne – oświetlenie uliczne, zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych, roboty teletechniczne – zabezpieczenie sieci teletechnicznej i budowa kanału technologicznego
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.

E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez ABS – „ OCHRONA ŚRODOWISKA ” Spółka z o.o. zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Przedmiary robót należy traktować jako elementy wyłącznie pomocnicze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2320696,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3427621,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2320696,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7542571820

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna i telekomunikacyjna, branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2320696,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.