eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU LUBELSKIM Z SIEDZIBĄ W PONIATOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsekretariat@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpopole.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/106264/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-185e334f-c7e8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016022/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144877

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.ZP.2720.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Specyfikacja maszyny:
- koparko-ładowarka używana
- ilość motogodzin nie więcej niż 200
- rok produkcji min. 2021 r.
- silnik wysokoprężny o pojemności nie większej niż 3,7 l z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą, z
systemem CommonRail, AdBlue, spełniający normy STAGE V
- moc – minimum 110 KM
- moment obrotowy – minimum 450 Nm

b) Układ hydrauliczny:
- pompa hydrauliczny wielotłoczkowa
- pompa o wydajności minimum 150 l / min,
- maksymalne ciśnienie pracy – 205 bar
c) Układ napędowy:
- manualna przekładnia czterobiegowa, min. 4 biegi do przodu, min. 4 biegi do tyłu,
- napęd na 4 koła,
- koła przednie min. 18’, koła tylne min. 28’,
- most przedni wahliwy
d) Układ hamulcowy:
- wielotarczowy, mokry
e) Kabina:
- fotel operatora z regulacją i z bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa,
- regulowana kolumna kierownicy,
- prędkościomierz,
- drzwi wejściowe do kabiny po obu stronach,
- 4 uchylne szyby boczne oraz uchylna szyba tylna,
- dwa lusterka zewnętrzne + jedno wewnętrzne,
- oświetlenie wnętrza kabiny,
- oświetlenie maszyny do poruszania się po drogach publicznych,
- oświetlenie zewnętrzne (reflektory robocze przednie, tylne oraz boczne),
- wycieraczka szyby przedniej i szyby tylnej
f) Parametry robocze:
Osprzęt koparkowy z ramieniem teleskopowym:
- sterowanie za pomocą dźwigni,
- łyżki koparkowe z zębami o szerokości ok. 300 mm oraz ok. 600 mm,
- łyżka skarpowa sztywna szerokości ok. 1500mm,
- głębokość kopania – minimum 5,6 m,
- przesuw boczny wysięgnika koparkowego,
- szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany łyżek i osprzętu koparkowego,
g) Osprzęt ładowarkowy z łyżką wieloczynnościową, otwieraną z widłami do palet:
- pojemność łyżki ładowarkowej min. 1,00m3, szerokość max. 2,30m,
- widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,
- układ dwóch równoległych siłowników podnoszenia ramienia,
- uchylna maska silnika,
- układ stabilizacji maszyny przeciw galopowaniu maszyny,
- automatycznych powrót do głębokości kopania,
- sterowanie osprzętem ładowarkowym za pomocą joysticka,
- układ samopoziomowania łyżki ładowarkowej,
- ładowarkowa blokada bezpieczeństwa zintegrowana na stałe z ramieniem ładowarkowym,
- wysokość wysypu łyżką ładowarkową minimum 2,6m,
- udźwig w łyżce ładowarkowej minimum 3,0 t,
h) Wyposażenie:
- błotniki nad kołami przedniego mostu
- system ułatwiający rozruch w niskich temperaturach,
- pulsujące światło ostrzegawcze – kogut,
- skrzynka narzędziowa,
- radio z bluetooth + głośniki (oryginalne),
- gaśnica,
- apteczka,
- dźwiękowy sygnał biegu wstecznego,
- hydrauliczna blokada osprzętu koparkowego w czasie transportu,
- dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim,
- certyfikat CE

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne: Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym określeniu znaczenia dokumentu „Załacznik Nr 1a do Formularza oferty”. Nie określono czy jest to ciąg dalszy Formularza ofertowego rozszerzony o parametry techniczne, czy jest to dokument odrębny, który ma charakter przedmiotowego środka dowodowego. Powyższy dokument powinien być precyzyjnie określony przez Zamawiającego, że jest dalszą częścią formularza ofertowego.
W Rozdziale 2 pkt 9 ppkt 6, lit c) żądanym dokumentem do złożenia wraz z ofertą był
„Formularz cenowy”, którego nie ma pośród załączników do SWZ.
Żądane do złożenia wraz z ofertą „Inne dokumenty – dokument rejestracyjny pojazdu, ubezpieczenie OC i dokumentacja fotograficzna pojazdu w formie zdjęć” mają charakter przedmiotowych środków dowodowych”, których Zamawiający nie mógł żądać ponieważ w Rozdziale 2 pkt 5 SWZ Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych oraz nie przewiduje ich uzupełnienia.
Nieprecyzyjnie określanie znaczenia wymaganych dokumentów ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z uzasadnieniem prawnym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388550,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.