Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148963/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00149084/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00157676/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00165136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostęp do nowych wersji oprogramowania SIMPLE.ERP, ESKULAP, Planowanie pracy oraz usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania w/w aplikacji dla WCSKJ w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogińskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-512a57e2-6a89-4454-b92b-bc69191981711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostęp do nowych wersji oprogramowania SIMPLE.ERP, ESKULAP, Planowanie pracy oraz usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania w/w aplikacji dla WCSKJ w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-512a57e2-6a89-4454-b92b-bc6919198171
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00229094/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Rozszerzenie i dostęp do nowych wersji Simple ERP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/11/02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1024390,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 674796,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostęp do nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego SIMPLE. ERP4.5.3.) Główny kod CPV: 48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania aplikacyjnego SIMPLE.ERP4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostęp do nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego ESKULAP4.5.3.) Główny kod CPV: 48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.5.5.) Wartość części: 800000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania aplikacyjnego ESKULAP4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostęp do nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego oraz usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowaniaaplikacyjnego PLANOWANIE PRACY
4.5.3.) Główny kod CPV: 48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 866412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866412,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- -USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2026 ROKU
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz pochodzących z miejsc nieprzeznaczonych (...)
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO RATOWNICTWA POWODZIOWEGO DLA GRUPY KARKONOSKIEJ GOPR
- Usługa całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej przy ul. Ogińskiego 6 w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla przełączników Cisco C9200, C9300 oraz C9500
- Kompleksowa usługa utrzymania, administracji i rozwoju infrastruktury oraz systemów teleinformatycznych Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla routerów SD-WAN
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
- Świadczenie usług administrowania klastrem obsługującym system internetowej rekrutacji kandydatów oraz platformami zdalnego nauczania i systemem wideokonferencyjnym dla Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





