Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozb. wraz z modern. energ. budynku adm.-biur. zlokal. ul. Pstrowskiego 28 b w OlsztynieEtap III: Rb plan. do wyk. w 21 r.”–przeb. powierz.biur.budynkuwrazzpomieszczeniami pom., na poz. 2 bryły ”A”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.markowska@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw.olsztyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozb. wraz z modern. energ. budynku adm.-biur. zlokal. ul. Pstrowskiego 28 b w OlsztynieEtap III: Rb plan. do wyk. w 21 r.”–przeb. powierz.biur.budynkuwrazzpomieszczeniami pom., na poz. 2 bryły ”A”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60ae2163-20fa-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powyższy zakres robót odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia podobnego i jest zgodny z OPZ zam. podstawowego, obejmującego przebudowę pozostałej powierzchni biurowej budynku, wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, z uwzgl. branż towarzyszących (tj.: wyburzeniowej, ogólno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej) wraz z branżami towarzyszącymi i robotami wykończeniowymi (m.in. roboty glazurnicze i malarskie), na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Wykonanie ww. robót jest kontynuacją części globalnego zamierzenia budowlanego jakim jest „Rozb. wraz z modernizacją energ. budynku adm.-biur. zlok. przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie”.
Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zam. podobnego niż podstawowego. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej oraz SIWZ. Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią termin i cenę wykonania takiego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.EA/WR-7/3220/85/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1046628,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Rozbudowa wraz z modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie Etap III: Roboty budowlane planowane do wykonania w 2021 roku” – przebudowa powierzchni biurowej budynku wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, na poziomie 2 bryły ”A”, na potrzeby ZDW Olsztyn, stanowiącego zamówienie podobne dla zamówienia publicznego nr ZDW/NZP.EA/PN-2/3220/47/2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1565 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1565 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Przem - Bud Przemysław Szkudelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451806235
7.3.3) Ulica: ul. Strzelca 36
7.3.4) Miejscowość: Tomaszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-034
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1565000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 86 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
- Naprawa elewacji budynków Urzędu Skarbowego w Giżycku przy ul. T. Kościuszki 15 i 17 wraz z malowaniem budynku garażowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.