Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136507/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00162854/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie klatek schodowych K-4 oraz K-5 w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 2 w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a48590a6-1135-4434-a1aa-0bec409dc55c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie klatek schodowych K-4 oraz K-5 w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 2 w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a48590a6-1135-4434-a1aa-0bec409dc55c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133095/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie klatek schodowych K-4 i K-5 do obowiązujących przepisów p.poż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/03/2025/272/W/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach dostosowania klatek schodowych K-4 oraz K-5 w budynku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostosowanie dwóch klatek schodowych K-4 i K-5 do obowiązujących przepisów p.poż. Klatki schodowe K-4 i K-5 łączą komunikacyjnie 4 kondygnacje: niski parter, parter, 1 piętro i 2 piętro. Są ogólnodostępne na każdej z tych kondygnacji.
Zakres planowanych prac w obu klatkach
- Demontaż drzwi pełnych jednoskrzydłowych do pomieszczeń technicznych.
- Demontaż drzwi przeszklonych dwuskrzydłowych w korytarzach
- Demontaż stalowej balustrady schodów wewnętrznych.
- Demontaż okien klatki schodowej w miejscu planowanego portalu wyjściowego oraz wyburzenie jednego nadproża okiennego.
- Demontaż okien w korytarzach części budynku przylegającej do strefy klatki od wschodu.
- Wykonanie rozkuć związanych poprowadzeniem kanału instalacji mechanicznego oddymiania klatki schodowej.
- Wykonanie rozkuć otworów drzwiowych w celu dostosowania do nowych drzwi.
- Wykonanie otworu w stropodachu na klapę dachową oddymiającą.
- Doprowadzenie ściany pomieszczenia pod biegiem schodów na poziomie niskiego parteru przewidzianego na lokalizację wentylatora systemu oddymiania, do klasy odporności REI 120.
- Wykonanie instalacji systemu oddymiania wraz z elementami sterowania
- Montaż przeciwpożarowych drzwi przeszklonych dwuskrzydłowych wraz z naświetlami i doświetlami bocznymi w korytarzach (wraz z osprzętem)
- Montaż przeciwpożarowych drzwi pełnych jednoskrzydłowych do pomieszczeń technicznych. (wraz z osprzętem)
- Montaż portalu wyjściowego z naświetlem (wraz z osprzętem)
- Montaż okien EI60 w korytarzach części budynku przylegającej do strefy klatki od wschodu.
- Wykonanie schodów zewnętrznych ewakuacyjnych wraz z systemem podgrzewania stopni i spoczników.
- Wykonanie klap p.poż odpowiednich dla klasy ściany we wszystkich kanałach wentylacji mechanicznej, które w przestrzeni sufitu podwieszonego przecinają ściany przeciwpożarowe wydzielające strefę klatki schodowe.
- Wykonanie przepustów p.poż. odpowiednich dla klasy ściany, przejść instalacji elektrycznych i teletechnicznych, które w przestrzeni sufitu podwieszonego przecinają ściany przeciwpożarowe wydzielające strefę klatki schodowe.
- Wpięcie wszystkich zaprojektowanych czujek i urządzeń do systemu SSP
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje przekazanie Zamawiającemu:
− dokumentacji budowy, w tym dokumentacji powykonawczej;
− wykonanie testów, badań i ekspertyz, o ile takie okażą się niezbędne w trakcie realizacji budowy;
− udzielenie gwarancji.
Szczegółowy zakres prac budowlanych określają:
1) specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami;
2) projekty techniczne/wykonawcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1932895,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450218,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOR STUCCO Zenon Szczygieł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931359959
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 15a
7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450218,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





