eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUtrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdkium.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09458ce9-eebb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001978/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni wysokiej zadanie I i zadanie II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127863/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 505786,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie zieleni wysokiej znajdującej się na działkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, nie będących drogami.
Zadanie obejmuje:
- konserwację drzewostanu (mechaniczna wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjno - techniczne drzew) – 247 szt.,
- wycinkę i cięcia pielęgnacyjne krzewów – 45 m2,
- prace awaryjne (usuwanie zwisających gałęzi i wiatrołomów) – 18 szt.,
- frezowanie pni drzew – 9 szt.,
- nasadzenia drzew (materiałem Wykonawcy) – 15 szt.
W trakcie prac należy także usuwać posusz z drzew i krzewów.
Wszystkie czynności obejmują uporządkowanie terenu w miejscu prowadzenia prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 150900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie zieleni wysokiej znajdującej się w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.
Zadanie obejmuje:
- konserwację drzewostanu (wycinka mechaniczna drzew, cięcia pielęgnacyjno – techniczne drzew, frezowanie pni drzew) – 226 szt.,
- sadzenie drzew (materiałem Wykonawcy) – 270 szt.,
- prace awaryjne - usuwanie przewróconych drzew w wyniku zdarzeń losowych (np. wiatrołomów) – 10 szt.,
- prace awaryjne - usuwanie nadłamanych konarów zwisających niebezpiecznie lub leżących pod drzewem – 8 szt.,
- wycinkę odrostów z jednego pnia drzew – 600 szt.,
- wycinkę samosiejek – 600 szt.,
- odsłonę skrajni drogowej pionowej/poziomej – 8000 mb,
- odsłona opraw lamp ulicznych – 20 szt.
- wycinkę lub przycięcie krzewów – 40 szt.,
- formowanie żywopłotów – 800 mb,
- prace pielęgnacyjne w skupiskach krzewów (skwery) - odchwaszczanie, usuwanie nieczystości – 200 m2.
W trakcie prac należy także usuwać posusz z drzew i krzewów.
Wszystkie czynności obejmują uporządkowanie terenu w miejscu prowadzenia prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 354886,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176380,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194407,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182273,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OGRODY” Grzegorz Szmidla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842213628

7.3.3) Ulica: Świdnicka

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182273,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na realizację zamówienia Zamawiający może przeznaczyć kwotę 382.277,15 zł brutto, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 700 044,66 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499035,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749903,94 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.