Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145048/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00145048/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00145118/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na osiedlu Północ II w Sokołowie Małopolskim etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019
1.5.8.) Numer faksu: 17 7729019 w 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz pomocniczo https://bip.sokolow-mlp.pl/zamowienia-publiczne/przetargi (jako wiążące należy traktować informacje na https://miniportal.uzp.gov.pl/)1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na osiedlu Północ II w Sokołowie Małopolskim etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe56038-f9d2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPOWP 2014-2021 „Zaopatrzenie w wodę w gminie Sokołów Małopolski” – projekt nr RPPK.04.03.02-18-0053/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145048/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG. 271.1.2021.GD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania pn.: „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na osiedlu Północ II w Sokołowie Małopolskim etap II”.2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamówienie dzieli się na dwa zadania (dwie części) , do każdego zadania stosuje się te same wymogi realizacji i zasady wyboru Wykonawcy. Oferty można składać na jedno lub wszystkie zadania (części).
Zadnie 1 (fi 250 i towarzyszące)
• Wodociąg fi 250:
- Rurociągi fi 250 PE 100 – długość: 295 mb.
- Przewierty pod drogami – rury osłonowe PE 100 SDR- długość: 41 m
- kolana PE fi 250- 8 szt.
- trójniki fi 250- 2 szt.
- redukcje fi 250- 2 szt.
- łączniki rurowo-kołnierzowe fi 250- 2 szt.
- zasuwa typu ‘E” kołnierzowa z odbudową montowana na rurociągach PE- 3 kpl
- hydranty pożarowe naziemne o śr. 80 mm- 1 kpl
- bloki oporowe po hydranty i zasuwy- 4 szt.
• Pozostałe roboty montażowe fi 250
- opaska dwudzielna z odejściem kołnierzowym 250/50 z redukcja 50/32 – 1 szt.
- zaślepka fi 32 – 1 szt.
- przepięcie istniejącego przyłącza fi 40 z zastosowaniem opasek – 2 szt.
- przepięcie istniejącego przyłącza fi 32 z zastosowaniem opasek – 2 szt.
• Wodociąg fi 50
- Rurociągi fi 50 PE 100 – długość: 26 mb
- zaślepka fi 50 – 1 szt.
- zasuwa typu „E” kołnierzowa z odbudową montowana na rurociągach PE – 1 kpl
- bloki oporowe po hydranty i zasuwy- 1 szt.
- opaska dwudzielna z odejściem kołnierzowym- 2 sztuki
Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, oferta z gwarancją i rękojmią na krótszy okres niż 5 lat zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
Przewiduje się możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego , wskazuje się ,że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 75% zakresu pierwotnego umowy.
Zamówienie jest podzielone na dwa zadania, które będą rozliczane odrębnymi umowami.
W zadaniu nr 1 zakres objęty pkt 1-3 przedmiaru będzie również rozliczany odrębnymi fakturami od pozostałego zakresu zadania 1.
3. Zakres robót dotyczy jedynie fragmentu większej dokumentacji budowlanej, szczegóły lokalizacji rurociągów objętych niniejszym zamówieniem przedstawiono na załącznikach graficznych. Zamówienie jest kontynuacją robót budowlanych, dla których uzyskano zgłoszenie budowy i prowadzony jest dziennik budowy.
4. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) dokumentacji projektowej i pozostałych opisach/wymogach (załącznik nr 11 do SWZ).
c) załączonych przedmiarach, które będą stanowić podstawę kosztorysu ofertowego.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
przedmiot główny: 45231300-8 Opis: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
przedmioty dodatkowe: nd.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.
9. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, lub dokonanie zmiany zakresu umowy zawartej z wykonawcą:
Podwykonawstwo:
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) .
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia .
13. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 90 dni od dnia daty podpisania umowy.
Za realizację przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie kosztorysowe – obmiarowe (cena jednostkowa z przetargu x obmiar-ilość wykonanych robót)
Wykonawca może wystawiać – nie częściej niż raz w miesiącu – faktury za wykonane i odebrane elementy robót budowlanych , więcej szczegółowych informacji znajduje się w SWZ i wzorze umowy.
Podana w pkt 4.2.5 wartość to wartość brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 355000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania pn.: „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na osiedlu Północ II w Sokołowie Małopolskim etap II”.2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamówienie dzieli się na dwa zadania (dwie części) , do każdego zadania stosuje się te same wymogi realizacji i zasady wyboru Wykonawcy. Oferty można składać na jedno lub wszystkie zadania (części).
Zadanie 2 (pozostałe wodociągi)
• Wodociąg fi 160:
- Rurociągi PE 100 – długość: 245,1 mb
- Przewierty pod drogami – rury osłonowe PE 100 SDR- długość: 16 m
- łuki PE fi 160- 1 szt.
- trójniki fi 150- 1 szt.
- redukcje fi 150- 1 szt.
- łączniki rurowo-kołnierzowe fi 150 - 8 szt.
- łączniki rurowo-kołnierzowe fi 80 - 2 szt.
- zasuwa typu „E” kołnierzowa z odbudową montowana na rurociągach PE- 3 kpl
- hydranty pożarowe naziemne o śr. 80 mm- 1 kpl
- bloki oporowe po hydranty i zasuwy- 4 szt.
• Wodociąg fi 110:
- Rurociągi PE 100 – długość: 187,6 mb
- Przewierty pod drogami – rury osłonowe PE 100 SDR – długość: 33,9 m
- redukcje fi 100 – 1 szt.
- zaślepka fi 100 – 1 szt.
- zasuwa typu „E” kołnierzowa z odbudową montowana na rurociągach PE – 1 kpl
- bloki oporowe po hydranty i zasuwy- 1 szt.
• Wodociąg fi 50:
- Rurociągi PE 100 – długość: 37 mb
- zasuwa typu „E” kołnierzowa z odbudową montowana na rurociągach PE – 1 kpl
- bloki oporowe po hydranty i zasuwy- 1 szt.
• Wodociąg fi 32:
- Rurociągi PE 100 – długość: 25,1 mb
- zaślepka fi 32 – 2 szt.
- nasady rurowe (opaski) na istniejących rurociągach – 2 szt.
Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, oferta z gwarancją i rękojmią na krótszy okres niż 5 lat zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
Przewiduje się możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego , wskazuje się ,że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 75% zakresu pierwotnego umowy.
Zamówienie jest podzielone na dwa zadania, które będą rozliczane odrębnymi umowami.
3. Zakres robót dotyczy jedynie fragmentu większej dokumentacji budowlanej, szczegóły lokalizacji rurociągów objętych niniejszym zamówieniem przedstawiono na załącznikach graficznych. Zamówienie jest kontynuacją robót budowlanych, dla których uzyskano zgłoszenie budowy i prowadzony jest dziennik budowy.
4. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) dokumentacji projektowej i pozostałych opisach/wymogach (załącznik nr 11 do SWZ).
c) załączonych przedmiarach, które będą stanowić podstawę kosztorysu ofertowego.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
przedmiot główny: 45231300-8 Opis: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
przedmioty dodatkowe: nd.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.
9. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, lub dokonanie zmiany zakresu umowy zawartej z wykonawcą:
Podwykonawstwo:
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) .
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia .
13. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 90 dni od dnia daty podpisania umowy.
Za realizację przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie kosztorysowe – obmiarowe (cena jednostkowa z przetargu x obmiar-ilość wykonanych robót)
Wykonawca może wystawiać – nie częściej niż raz w miesiącu – faktury za wykonane i odebrane elementy robót budowlanych , więcej szczegółowych informacji znajduje się w SWZ i wzorze umowy.
Podana w pkt 4.2.5 wartość to wartość brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 239000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178434,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344629,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178434,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU I HO „PROWAT” Lidia Watras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-137-31-73
7.3.3) Ulica: Nienadówka 335
7.3.4) Miejscowość: Nienadówka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-052
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178434,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100406,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262193,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100406,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU I HO „PROWAT” Lidia Watras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-137-31-73
7.3.3) Ulica: Nienadówka 335
7.3.4) Miejscowość: Nienadówka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-052
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100406,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
- Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Sokołów Małopolski do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej do terenów inwestycyjnych przy drodze S-19
- Usługa urbanistyczna w zakresie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
więcej: przetargi SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą - III postępowanie.
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICACH: SKRAJNEJ, SKOWRONKOWEJ, PROSTOPADŁEJ, KROGULCZEJ, JASTRZĘBIEJ, SOWIEJ W MIEJSCOWOŚCI SKIERDY, GMINA JABŁONNA"
- Przebudowa mostu na potoku Iwoniczanka w miejscowości Iwonicz-Zdrój w ciągu drogi gminnej ul. Torosiewicza dz. nr ewid. 1258 w km 0+041.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
- Budowa miasteczka ruchu drogowego dla rowerów przy SP11 w Oświęcimiu.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.