eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Dostawa 900Mg soli drogowej "DR" do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2021 - 2022-II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 900Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2021 - 2022-II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 111 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zdpmiechow.pl/art,252,rok-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 900Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2021 - 2022-II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c726e4-0a22-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005913/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2021 – 2022- sól

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest

Dostawa 900 Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2021 - 2022.

2. Wymagania określone przez Zamawiającego dla dostarczanego materiału
Sól powinna posiadać opinię w zakresie stosowania na drogach, potwierdzającą spełnienie założeń proekologicznych w nawiązaniu do Ustawy o ochronie przyrody oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 roku).

Dostarczona sól drogowa DR (pochodzenia kamiennego) musi spełniać wymagania normy PN-C-84081-2:1998:

Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej DR:
a) Skład chemiczny:
- chlorek sodu NaCl ` - ˃ 90%,
- SO3 - ˂ 3%,
- H2O - ˂ 3%,
- żelazocjanek potasu - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - ˃ 0,75%,
- części nierozpuszczalne
w wodzie - ˂ 8%,

b) Skład ziarnowy:
- ziarna ˃ 6,3mm - ˂ 10%,
- ziarna ˂ 1 mm - ˂ 60%,

c) Pozostałe parametry wg PN-C-84081-2:1998.

3. Cena obejmuje koszt dostarczenia i rozładunku soli drogowej DR (koszt materiału wraz z transportem) na składowisko w Książu Wlk. k. Miechowa.

4. PRAWO OPCJI
1) Zamawiający korzystając z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, określa, iż maksymalna ilość przedmiotu zamówienia wynosi 900 Mg. Wskazana ilość obejmuje cały asortyment, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia to 600Mg.
2) Przewidywana dostawa soli drogowej obejmuje łączną ilość 900 Mg Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający gwarantuje odbiór dostawy soli drogowej w zamówieniu podstawowym, w ilości 600 Mg.
3) Kolejne dostawy soli drogowej, w maksymalnej ilości 300 Mg, są opcjonalne i będą realizowane etapami według potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość każdej kolejnej dostawy w danym etapie wyniesie ok.25 Mg (wg wagi wskazanej w dokumencie WZ). W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części Zamówienia opcjonalnego bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
4) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
WARUNKI SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI:
a). Zamawiający uzależnia możliwość wykonania zakresu objętego prawem opcji faktycznymi potrzebami oraz warunkami atmosferycznymi.
b). Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
c). Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na cały zakres zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach, poprzez złożenie oświadczenia przez Zamawiającego.
d). Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia objętego prawem opcji na zasadach ogólnych Zamówienia.
e). Rozliczenie przedmiotu zamówienia objętego zakresem zarówno podstawowym jak i opcjonalnym nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy.

Termin rozpoczęcia dostaw od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Przewidywany harmonogram dostaw (3 transze):
do 20.10.2021r. – 300Mg
do 20.12.2021r. – 300Mg
do 20.01.2022r. – 300Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319369,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391878,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319369,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANKRUSZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632113066

7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki Stanisława 3

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319369,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.