Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111710/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY REGIMIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Regimin
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6811756
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a96f21b-14aa-42a4-a106-19b98d4edc831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY REGIMIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a96f21b-14aa-42a4-a106-19b98d4edc83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.4.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) sporządzenie planu ogólnego Gminy Regimin,
2) projekt wykonany będzie:
a) zgodnie z zapisami Uchwały nr IV/25/24 Rady Gminy Regimin z dnia 27 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Regimin, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
b) z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
c) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
1.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz wymagania dotyczące opracowania określa projekt
umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym
realizacji zamówienia.
1.4. Wykaz materiałów dostarczanych przez Zamawiającego określa projekt umowy stanowiący
załącznik nr 3 do SWZ.
1.5. Granice opracowania: Gmina Regimin w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów
zamkniętych innych niż ustalone przez ministra właściwego do spraw transportu .
Powierzchnia objęta planem to ok. 111 km².
1.6. Wgląd do aktualnego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
gminy Regimin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, itd. dostępny jest w
Systemie Informacji Przestrzennej na stronie internetowej pod adresem:
https://sip.gison.pl/regimin
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w projekcie umowy
(załącznik nr 3) do SWZ – oraz w SWZ i załącznikach załączonych do ogłoszenia w BZP (Platformie e-Zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedno ofertę, która podlega odrzuceniu. Wykonawca w terminie nie uzupełnił podmiotowego środka dowodowego (zaświadczenia z ZUS)PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Piątnica w latach 2025 i 2026
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Chełmno"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla inwestycji polegającej na budowie parkingów podziemnych z funkcją schronów w ramach zadania budżetowego pn. "Inwestycje budowlane związane (...)
- Usługa sporządzania projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy oraz projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Zaklików
- Opracowanie "uchwały krajobrazowej"
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 4 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





