Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146125/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00150318/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/W/J/4620-52/2021: Dostawa materiałów elektrycznych według formularza cenowego i załączonych rysunków w ramach zadania 42 041 Oświęcim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/J/4620-52/2021: Dostawa materiałów elektrycznych według formularza cenowego i załączonych rysunków w ramach zadania 42 041 Oświęcim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32f26773-f9d1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146125/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-52/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198019,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych według formularza cenowego i załączonych rysunków w ramach zadania „Przygotowanie infrastruktury dla posadowienia kontenerów kompleksie wojskowym K-8705 w ramach zadania 42 041 Oświęcim”.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy.
Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do faktury na dostarczony przedmiot umowy wszystkie niezbędne i wymagane prawem dokumenty odniesienia (certyfikaty, deklaracje zgodności, gwarancje, dokument WZ protokół) dotyczące wbudowanych lub dostarczonych materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik
nr 2 do SWZ oraz rysunkach stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.
Miejsce dostawy: Oświęcim os. Rotmistrza Pileckiego 37.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone trzy oferty, które zostały odrzucone na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia:
1) oferta nr 1 złożona przez KACZMAREK ELECTRIC SPÓŁKA AKCYJNA ul. GAJEWSKICH, nr 32, 64-200, WOLSZTYN.
Uzasadnienie prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z zapisem zawartym w części III SWZ, Zamawiający wymagał podania
w formularzu cenowym w kolumnie 10 lub 11, w pozycjach 3-7, 16, 18-24, 27, 29, 36 odpowiednio: nazwy producenta, symbolu oferowanego produktu*, marki*, nazwy handlowej*.
* - o ile występuje.
Wykonawca KACZMAREK ELECTRIC SPÓŁKA AKCYJNA ul. GAJEWSKICH, nr 32, 64-200, WOLSZTYN, w poz. 16 formularza cenowego „Oprawa zewnętrzna, uliczna LED IP66 135W” nie podał powyższych informacji, w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
2) Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę ELEKTRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA ul. TARNOWSKA, nr 9D, 34-600 LIMANOWA.
Uzasadnienie prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z zapisem zawartym w części III SWZ, Zamawiający wymagał podania
w formularzu cenowym w kolumnie 10 lub 11, w pozycjach 3-7, 16, 18-24, 27, 29, 36 odpowiednio: nazwy producenta, symbolu oferowanego produktu*, marki*, nazwy handlowej*.
* - o ile występuje.
Wykonawca ELEKTRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA ul. TARNOWSKA, nr 9D, 34-600 LIMANOWA, w poz. 4 formularza cenowego „gniazda wtyczkowe 32A 5-biegunowe’, wskazał, że oferuje gniazdo producenta PCE o symbolu 224-6,
w związku z powyższym Zamawiający w dniu 02.09.2021 r. zwrócił się do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie czy symbol ten oznacza gniazdo 5-biegunowe czy 4-biegunowe.
Wykonawca nie odpowiedział na zadane pytanie jedynie poinformował Zamawiającego, że: „W pozycji 4 – gniazda wtyczkowe 32A 5-biegunowe oczywiście zostało wycenione gniazdo tak jak wymaga tego zamawiający czyli 5-biegunowe producenta PCE. W nazwie symbolu wdarł się literowy błąd z naszej strony, za co serdecznie przepraszamy. Właściwy symbol powinien
brzmieć 225-6”.
Zamawiający informuje, że wyjaśnienia mogą służyć wyłącznie rozwianiu wątpliwości co do tego, co już w ofercie zostało przedstawione, natomiast niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Próba negocjacji w zakresie treści oferty w konsekwencji doprowadziłaby do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226.ust. 1 pkt 3 ustawy.
3) Oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE ,,ELDOR'' ŁUKASZ BARANOWSKI ul. Poznańska, nr 125, 18-400 Łomża.
Uzasadnienie prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z zapisem zawartym w części III SWZ, Zamawiający wymagał podania w formularzu cenowym w kolumnie 10 lub 11, w pozycjach 3-7, 16, 18-24, 27, 29, 36 odpowiednio: nazwy producenta, symbolu oferowanego produktu*, marki*, nazwy handlowej*.
* - o ile występuje.
Wykonawca ,,ELDOR'' ŁUKASZ BARANOWSKI ul. Poznańska, nr 125, 18-400 Łomża,
w poz. 23 „Rozdzielnica RGKx” wskazał, że oferuje rozdzielnicę producenta ELEKTROSPARK o symbolu „Rozdzielnica RGKs” w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla budowy wiaduktu drogowego łączącego ul. Mieszka I oraz ul. Kolejową w Nowym Dworze Mazowieckim
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Sempołowskiej 4
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- Dostawa liczników energii elektrycznej zdalnego odczytu
- SVA/4620-509/2025: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku nr 12 w KW Bobolin
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na części - II postępowanie.
- Zakup i dostawa sprzętu inwestycyjnego na potrzeby doposażenia bazy magazynowej w celu realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa materiałów elektrycznych pod UBM i dla SOI w Jarocinie.
- Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - etap I
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





