Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00132309/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 124155L na odcinku od km 0+820,00 do km 1+508,00 w miejscowości Osiny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10
1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818814226
1.5.8.) Numer faksu: 818814226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92fedd20-4966-4c35-a163-eeee56a1bda31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 124155L na odcinku od km 0+820,00 do km 1+508,00 w miejscowości Osiny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92fedd20-4966-4c35-a163-eeee56a1bda3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680621/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa - modernizacja drogi gminnej w miejscowości Osiny ul. Szkolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471301,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest: Przebudowa drogi gminnej nr 124155L na odcinku od km 0+820,00 do km 1+508,00 w miejscowości Osiny.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
Wykonanie na odcinku od km 0+820 do km 1+415 nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie:
•warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łaman. 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr.15 cm
•warstwy górnej podbudowy z kruszywa łaman. 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr.12 cm
•warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1/2 gr. 3cm;
•warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1/2 gr. 3cm;
Wykonanie na odcinku od km 1+415 do km 1+508 wzdłuż jezdni obustronnego opornika z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 20cm i szer. 50cm.
Wykonanie na odcinku od km 1+415 do km 1+508 wzmocnienia nawierzchni betonowej poprzez wykonanie:
•warstwy podbudowy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o śr. gr. 12cm
•warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1/2 gr. 3cm;
•warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1/2 gr. 3cm;
Wykonanie na całym odcinku po obu stronach drogi, wzdłuż krawędzi jezdni asfaltowej, poboczy ulepszonych kruszywem łamanym o szer. 0,75m;
Wykonanie nowego oznakowania pionowego.
Stan projektowany
Projektowana droga składa się z jezdni asfaltowej o szerokości 3,5m (5,0m na 2 mijankach w km 1+043,70 i 1+354,80) oraz z poboczy ulepszonych kruszywem łamanym o szerokości 0,75m, które tworzą razem koronę drogi o szerokości 5,0m dopasowana wysokościowo do istniejącego terenu w granicach pasa drogowego. Początek opracowania projektowanego odcinka drogi gminnej znajduje się w km 0+820 (wierzchołek W1), zaś koniec w km 1+508 (wierzchołek W17). Projektowany odcinek drogi przebiega w miejscu istniejącej drogi z kruszywa oraz drogi o nawierzchni betonowej. Zaprojektowano jezdnie asfaltową o szerokości 3,5m (5,0m na mijankach) o spadku daszkowym 2% z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. W związku z szerokością projektowanej jezdni asfaltowej tj. 3,5m zaprojektowano 2 szt. mijanek w celu poszerzenia szerokości jezdni na długości 25m do 5,0m w km: 1+043,70 i 1+354,80. Na przedmiotowym odcinku drogi gminnej występuje 7 projektowanych łuków poziomych uwidocznionych na planie sytuacyjnym. Na projektowanym odcinku drogi gminnej nie występują skrzyżowania z innymi drogami utwardzonymi.
Parametry techniczne drogi gminnej:
Klasa techniczna drogi – „D” – droga dojazdowa
Kilometraż drogi – od km 0+820 do km 1+508 o długości 688,0mb
Kategoria ruchu- KR 1
Nośność drogi- 11,5 tony na os
Prędkość projektowa Vp=30km/h
Przekrój jezdni: szlakowy
Szerokość jezdni: 3,5m (5,0m na mijankach)
Szerokość pasa ruchu: 3,5m
Mijanki: 2szt. w km: 1+043,70 i 1+354,80
Odwodnienie: powierzchniowe w kierunku poboczy i zieleńców
Rowy: brak
Pobocze: obustronne z kruszywa łamanego o szer. 0,75m
Rozwiązania konstrukcyjne:
W ramach przebudowy przewidziano, w uzgodnieniu z Inwestorem, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej oraz wzmocnienia istniejącej nawierzchni betonowej w następujący sposób:
a) Jezdnia asfaltowa – nowa konstrukcja nawierzchni (na odc. od km 0+820
do km 1+415)
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR ½ wg PN-EN-13108-1 - gr. 3 cm
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W KR ½ wg PN-EN-13108-1 - gr. 3 cm
warstwa górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm - gr. 12cm
warstwa dolnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm - gr. 15cm
b) Jezdnia asfaltowa – wzmocnienie istniejącej nawierzchni betonowej (na odc. od km 1+415 do km 1+508)
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR ½ wg PN-EN-13108-1 - gr. 3 cm
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W KR ½ wg PN-EN-13108-1 - gr. 3 cm
warstwa podbudowy wyrównawczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm - śr. gr. 12cm
istniejąca podbudowa betonowa
c) Opornik (poszerzenie jezdni) z kruszywa łamanego (na odc. od
km 1+415 do km 1+508)
kruszywo łamane (0-31,5mm) stabilizowane mechanicznie - gr. 20cm i szer. 0,5m
d) pobocze
nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 12cm
Mijanki.
W związku z szerokością projektowanej jezdni asfaltowej tj. 3,5m zaprojektowano
dwie mijanki w km: 1+043,70 i 1+354,80 w celu poszerzenia szerokości jezdni na długości mijanki tj. 25m do 5,0m. Zastosowano skosy wjazdowe i wyjazdowe na mijankę w proporcji 1:4.
Odwodnienie
Droga gminna posiada odwodnienie powierzchniowe w kierunku poboczy z kruszywa oraz terenów zielonych, które występują obustronnie wzdłuż całej drogi. Dotychczasowy sposób odwodnienia nie ulegnie zmianie. Ponadto zaprojektowano w km 1+004 rozbiórkę istniejącego przepustu betonowego fi 60cm o dł. 6m oraz wykonanie nowego przepustu PEHD fi 60cm o dł. 9m wraz z nowymi żelbetowymi ściankami czołowymi.
1. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz innymi dokumentami stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3) pomocniczo przedmiar robót.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
5. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2024 r. poz. 725).
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
Rozwiązania równoważne
8. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
9. Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza to że, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej lub STWiORB, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
11. Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie.
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający odsyła Wykonawców do zapisów SWZ, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział III) znajdują się jeszcze punkty 12-15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414048,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664119,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414048,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Mostów Bartłomiej Zadura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162650849
7.3.3) Ulica: Góry 85 A.
7.3.4) Miejscowość: Markuszów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-173
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bartłomiej Zadura Zakład Budowy Dróg i Mostów
jakie przetargi wygrała firma
Bartłomiej Zadura Zakład Budowy Dróg i Mostów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414048,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻYRZYN
więcej: przetargi ŻYRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- "Budowa przepompowni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Mietkowie oraz Publicznego Przedszkola w Mietkowie"
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
- Przebudowa drogi w zakresie chodników i miejsc postojowych w ramach zad. pn.: Rozszczelnienie nawierzchni w pasach drogowych - plan nasadzeń drzew i krzewów - Zad. nr 1 - Plac Legionów.
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Mietków - rejon I
- Modernizacja istniejącego placu zabaw przy Publicznym Żłobku w Wadowicach Górnych, 39-308 Wadowice Górne 133E
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.