eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaOpracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 136

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91

1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70f4b607-aa0c-4699-9585-bb772b206c5e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70f4b607-aa0c-4699-9585-bb772b206c5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058590/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

A.1.3.1 Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego, wsparcie dla gmin współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.1.2025.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia”, o którym mowa jest w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwalaniem planu ogólnego. Opracowanie dotyczy całego obszaru Gminy Słupia w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy wynosi 41,16 km2 . Na terenie gminy aktualnie obowiązuje 35 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia Gminy Słupia objęta miejscowymi planami to ok. 65% . Tereny objęte tymi planami przeznaczone są przede wszystkim pod zabudowę usługową, rolniczą, zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i usługową, odnawialne źródła energii oraz tereny dróg.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Słupia uchwały o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego i ich wysłanie do tych instytucji.
2) opracowanie planu ogólnego (w wersji tekstowej i graficznej) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. u. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) zwanej dalej PiZP, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r, a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym:
a) dokonanie analizy materiału wyjściowego obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.);
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu,
o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych) na każdym etapie opracowania planu;
c) uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień niezbędnych do przyjęcia planu uchwałą rady gminy;
d) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z przeprowadzonych uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
e) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o PiZP i opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67 a na różnych etapach opracowania planu);
f) wykonanie opracowania ekofizjologicznego;
g) przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach stałych Rady Gminy;
h) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i prezentacja na sesji Rady Gminy uchwalającej plan ogólny.
i) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian, wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
j) odniesienie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
3) opracowanie danych przestrzennych dla planu ogólnego, w tym dokumentujących sposób wyznaczenia obszaru uzupełnienia zabudowy, zgodnie z wymogami przepisów ustawy, rozporządzenia wykonawczego wskazanego w ust. 2 oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U.
z 2020 roku poz. 1916 ze zm.).
4) pomoc w zgłoszeniu nowego zbioru danych przestrzennych – zbioru danych dla planu ogólnego gminy (zbiór danych POG) do Ewidencji IIP do Głównego Urzędu Geodezji
i Kartografii, jednocześnie przekazując informację o zgłoszeniu do wiadomości Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
5) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.);
6) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego zgodnie z art. 8
i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z mieszkańcami gminy, w tym:
a) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych pism wymaganych w procedurze sporządzania planu, o których mowa w art. 13i ust.3 wyżej wymienionej ustawy o PiZP, w tym
o konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8 j i 8 k ww. ustawy;
b) organizacja i udział fizyczny w ramach prowadzonych konsultacji społecznych (np. spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów)
c) prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym), zbieranie uwag związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu, tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
d) przygotowanie niezbędnych raportów i protokołów z konsultacji społecznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu ogólnego.
7) część graficzną uzasadnienia planu ogólnego stanowi prezentacja graficzna:
a) danych przestrzennych tworzonych dla planu ogólnego, o których mowa w art. 67a ust. 3 pkt 1 i ust. 3a pkt 1;
b) granic działek ewidencyjnych pochodzących z bazy danych, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne;
c) obiektów przestrzennych w rozumieniu ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, stanowiących uwarunkowania, o których mowa w art. 13b pkt 3, przy czym jeżeli te obiekty przestrzenne pochodzą ze zbiorów danych zgłoszonych do ewidencji zbiorów oraz usług danych przestrzennych, o której mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, wykorzystuje się geometrię tych obiektów przestrzennych.
8) część graficzną uzasadnienia planu ogólnego może stanowić prezentacja graficzna obiektów przestrzennych w rozumieniu ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, stanowiących uwarunkowania, o których mowa w art. 13b pkt 4, przy czym jeżeli te obiekty przestrzenne pochodzą ze zbiorów danych przestrzennych zgłoszonych do ewidencji zbiorów oraz usług danych przestrzennych, o której mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, wykorzystuje się geometrię tych obiektów przestrzennych.
9) część graficzną uzasadnienia planu ogólnego sporządza się w postaci elektronicznej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych, w skali nie mniejszej niż 1:25 000.
10) ppracowany POG stanowi plik GML, zawierający obiekty przestrzenne wprowadzone Rozporządzeniem zmieniającym Rozporządzenie APP. Forma POG wynika m.in. z zapisów:
a) § 5 ust. 1 Rozporządzenia POG:
„Projekt planu ogólnego gminy, zwanego dalej „planem ogólnym”, sporządza się w formie danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a ust. 3 i 3a ustawy, tworzonych zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 67b ustawy.”
b) § 6 ust. 1 Rozporządzenia APP
Dane przestrzenne dla każdego aktu planowania przestrzennego, w postaci dokumentu elektronicznego GML, podpisywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Ignaczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79100516775

7.3.3) Ulica: Spacerowa 11

7.3.4) Miejscowość: Gaszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.