eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa"REMONTY KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH ZASÓB KOMUNALNY GMINY, ADMINISTROWANYCH I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM "TBS" W CZĘSTOCHOWIE SP. Z O. O."



Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONTY KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH ZASÓB KOMUNALNY GMINY, ADMINISTROWANYCH I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM „TBS” W CZĘSTOCHOWIE SP. Z O. O.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: (34) 368 24 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgm-tbs.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zgm-tbs.czest.pl/category/zamowienia-publiczne/ i https://www.zgmtbs.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=5&id=12&x=4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONTY KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH ZASÓB KOMUNALNY GMINY, ADMINISTROWANYCH I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM „TBS” W CZĘSTOCHOWIE SP. Z O. O.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66687a08-00bb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156034/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Cmentarnej 18 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania , stanowi:
2.1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2.Wzór umowy - stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3.Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7A do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 16716,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Bardowskiego 31 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania , stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7B do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 16084,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Bardowskiego 31a w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania , stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7C do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 16084,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul.Krakowskiej 80 blok. 10 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania , stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7D do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 26008,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Rejtana 6A w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7E do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 60438,58 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Rejtana 6B w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7F do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 206217,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Garncarskiej 13 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7G do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 22366,18 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Krakowskiej 80 bl. 14 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7H do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 46395,39 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Wolności 81 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7I do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 23494,59 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku przy ul. Loretańskiej 14/16 w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania stanowi:
2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący załączniki nr 5 do SWZ,
2.3. Przedmiary robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7J do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 17634,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp - W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 1 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp , ponieważ w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp , ponieważ w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp - ponieważ w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 4 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt. 3) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy,
2) art. 226 ust. 1 pkt. 4) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) art. 226 ust. 1 pkt. 5) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93020,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93020,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93020,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FARGO MICHAŁ GIERCZYCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492068154

7.3.3) Ulica: ul. Miła 12

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93020,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261745,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261745,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261745,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FARGO MICHAŁ GIERCZYCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492068154

7.3.3) Ulica: ul. Miła 12

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261745,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp, ponieważ a przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 7 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt. 3) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy,
2) art. 226 ust. 1 pkt. 4) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) art. 226 ust. 1 pkt. 5) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30240,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione art. 255 pkt 2) Pzp - ponieważ w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 8 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt. 3) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy,
2) art. 226 ust. 1 pkt. 4) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) art. 226 ust. 1 pkt. 5) Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp , ponieważ w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 9 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 10 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.