Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00100721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placów zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8445a595-8732-462e-993d-5c5d671b401a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placów zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8445a595-8732-462e-993d-5c5d671b401a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038357/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Modernizacja placu zabaw na placu Grunwaldzkim
1.1.25 Odbudowa placu zabaw ul. Św. Anny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325203,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja placu zabaw na placu Grunwaldzkim w Gliwicach.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z montażem małej architektury oraz wykonaniem nawierzchni w ramach modernizacji placu zabaw na placu Grunwaldzkim w Gliwicach, teren inwestycyjny zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1263/2 obręb Nowe Miasto w Gliwice.
Zakres prac obejmuje:
1. Demontaż ośmiu istniejących urządzeń zabawowych (urządzenia, należy dostarczyć na teren bazy MZUK mieszczącej się w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25c).
2. Demontaż palisady betonowej, części obrzeży betonowych, części nawierzchni z kostki betonowej z podbudową, nawierzchni żwirowej.
3. Zmiana lokalizacji sześciu istniejących ławek z oparciem oraz dwóch koszów na śmieci.
4. Instalacja siedmiu nowych urządzeń zabawowych, tablicy regulaminowej oraz ławki z przewijakiem przekazanych przez Zamawiającego.
5. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
6. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM.
7. Wykonanie uzupełnienia kostki betonowej (ze zdemontowanej wcześniej w innym miejscu) oraz nowych obrzeży betonowych na styku demontowanej kostki betonowej.
8. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.
Uwaga: w projekcie uwzględniono maty przerostowe o grubości 2,3 cm dla wysokości
swobodnego upadku do 2,6 m. Zamawiający dopuszcza maty przerostowe o grubości 2,2 cm dla wysokości swobodnego upadku do 3 m.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlano - wykonawczy.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Odbudowa placu zabaw przy ul. Św. Anny w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu pod ogrodzony plac zabaw z boiskiem do koszykówki na działce nr 333, obręb Kolej – podbudowa i przygotowanie terenu pod nawierzchnię bezpieczną z mat przerostowych, montaż nowych urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i ogrodzenia. Zadanie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Na realizację zadania składa się:
1. Wykonanie dwóch wstępnych koncepcji zagospodarowania terenu do wyboru.
2. Wykonanie mapy do celów projektowych.
3. Wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót – po 4 egzemplarze.
4. Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu – po 2 egzemplarze.
5. Wykonanie pełnej dokumentacji (projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski) – w formie elektronicznej w formacie PDF zapisane na nośniku CD – 2 szt. Ponadto kosztorys i przedmiar robót w formacie edytowalnym.
6. Zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli takie będzie wymagane do realizacji robót wg sporządzonego projektu,
7. Oferta obejmie całość prac wynikających z zakresu opracowania,
8. Operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Gliwice.
Przewidywane wyposażenie:
• 9 szt. – urządzeń zabawowych,
• 2 szt. – tablic z regulaminem,
• 1 szt. – kosz do koszykówki,
• 3 szt. – ławki,
• 2 szt. – koszy na śmieci.
• 1 kpl. – ogrodzenie z dwoma furtkami 60 mb,
• nawierzchnia bezpieczna z czarnych mat przerostowych 410 m2,
• geowłóknina z nasionami traw, stosowana pod maty przerostowe 410 m2.
Uwaga. Wykonawca we własnym zakresie odbierze i zamontuje przekazane przez Zamawiającego elementy wyposażenia tj. kosz do koszykówki, ławki, kosze na śmieci, tablice regulaminowe oraz panele ogrodzeniowe. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Program funkcjonalno - użytkowy.
2. Załączniki graficzne.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie.
ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA.
I. Dla prac projektowych:
1. Dokumentację projektową należy opracować w podziale na projekt koncepcyjny oraz projekt budowlany lub dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do dalszych prac, Wykonawca winien uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie koncepcji zagospodarowania terenu.
2. Projekt musi zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu. Projekt powinien zawierać część opisową (opis techniczny dla poszczególnych branż, wymagane prawem uzgodnienia), część rysunkową (proj. zagospodarowania terenu, rysunki branżowe). Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa musi być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów oraz musi spełniać wymagania PFU. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji z uwzględnieniem udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami.
3. Należy dokonać zgłoszenia robót / uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę.
II. Dla robót budowlanych:
1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. Prace w sąsiedztwie korzeni należy wykonywać ręcznie.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
3. Prace muszą być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót musi być zgodny z instrukcją producenta.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
7. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
• certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
• oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
• operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
• protokoły z pomiarów i badań,
• dokumentację powykonawczą,
• wpis do dziennika budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274610,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gold Usługi budowlane - Roboty ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691092600
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 119
7.3.4) Miejscowość: Bojszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gold Usługi budowlane - roboty ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691092600
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 119
7.3.4) Miejscowość: Bojszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja strefy wejścia oraz pomieszczeń na poziomie parteru - Wydział Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.46.2025.AL
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Laboratorium Budownictwa Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.284.48.2025.HP
- Remont pompy OWH-200/10 dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Dostawa trzech silników typu ROTAX dla Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej. DZPZ.282.49.2025.DM
- Stanowisko dotyczące transportu niskoemisyjnego, nowoczesnej cyfrowej mobilności transportowej. Znak sprawy: DZPZ.282.54.2025.TB.
- Remont pomieszczeń w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym CIS w Szczyrku. Znak sprawy: DZPZ.284.47.2025.MK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa studni głębinowej w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.