eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StuposianyDostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Stuposiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b264a569-b674-43f8-a2ec-edac83d03d8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034678/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego w Mucznem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego L-1 do kotłowni Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem oraz Domku Myśliwskiego
w Mucznem.
2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia:
1) szacunkowa ilość – 55 000 litrów;
2) Zamawiający posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemności: Domek Myśliwski - 1 900 litrów, Centrum Promocji Leśnictwa – 21 000 litrów.
3) Miejsce dostawy: Domek Myśliwski – Muczne 9, 38-713-Lutowiska, Centrum Promocji Leśnictwa – Muczne 2, 38-713-Lutowiska.
4) transport - Jednorazowa dostawa lekkiego oleju opałowego będzie wynosić w szacunkowych granicach od 10 000 do 18 000 litrów. Ilość dostarczanego jednorazowo paliwa uzależniona będzie od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.
5) termin realizacji dostawy: nie później niż 2 dni od złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę wyznaczoną przez zamawiającego.
6) Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15o C
7) Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024:2020-12 Przetwory naftowe - oleje opałowe /dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego razem z każdą partią dostawy oleju.
8) Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 1822), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 755).
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego oleju opałowego.
10) Minimalne parametry jakie musi spełniać olej opałowy lekki:
a) Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg;
b) Gęstość w temp. 15 0C max. 860 kg/m3;
c) Temperatura zapłonu powyżej 56 0C;
d) Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0C max 6,00 mm2/s;
e) Zawartość siarki max 0,1 % (m/m).
11) Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary – litr, posiadające ważne cechy legalizacyjne urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazujące dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej + 15 oC (urządzenia wydawcze powinny także posiadać świadectwa legalizacyjne wydane przez Urząd Miar i Wag).
12) Olej opałowy będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według ADR.
13) Olej opałowy będzie dostarczany cysternami na koszt Wykonawcy.
14) Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie (partiami) w godzinach od 7.30 do 14.30 w dni robocze (tj. od poniedziałku
do piątku), na podstawie zapotrzebowania złożonego pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
2) terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed jego planowanym terminem;
3) szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą mailową;
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw;
5) wszelkie koszty dostawy, załadunku, transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca;
6) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia;
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i Wykonawcy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
8) dowodem przyjęcia dostawy oleju jest wydruk z odmierzacza.
4. Pozostałe ustalenia:
1) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia;
2) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
3) opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności. Wówczas zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca wykazuje, że dostawa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych;
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami;
5) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia;
6) zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega na swoją rzecz uprawnienie do rezygnacji z realizacji niniejszej umowy w częściowym zakresie, w sytuacjach niezależnych od Stron w szczególności np. zmniejszonego zapotrzebowania na olej opałowy związanego z warunkami atmosferycznymi lub wielkością świadczonych usług w obiektach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy to 50 % ilości wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. Zmniejszenie ilości dostaw oleju nie stanowi dla Dostawcy podstawy do dochodzenia odszkodowania
z tego tytułu;
7) w niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa Opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP w ilości dostaw do 16 500 litrów. Maksymalna ilość dostawy wynikające z opcji może być zrealizowana do ostatniego dnia obowiązywania umowy. Zakres ilościowy dostawy wskazany w § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy stanowi zakres podstawowy zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie dostaw w ramach prawa Opcji. Zamawiający zleci dostawy w ramach Opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na paliwa, związanego z warunkami atmosferycznymi lub wielkością świadczonych usług w obiektach.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA zawiera rozdział 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-STEYR Transport Towarowy Franciszek Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6880041803

7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 43

7.3.4) Miejscowość: Baligród

7.3.5) Kod pocztowy: 38-606

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.