eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK - LINIA NR 2 - BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. 11 LISTOPADA MSC. EŁK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – LINIA NR 2 –
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. 11 LISTOPADA MSC. EŁK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c3effca-ca1d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – LINIA NR 2 –
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. 11 LISTOPADA MSC. EŁK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c3effca-ca1d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK – LINIA NR 2 – BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. 11 LISTOPADA MSC. EŁK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz środków własnych Gminy Miasta Ełk.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1336069,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie robót budowlanych wzdłuż linii komunikacji miejskiej nr 2 w ul. 11 go Listopada w Ełku poprzez rozbudowę sieci dróg rowerowych o nawierzchni bitumicznej oraz budowa/przebudowa/remont ciągów pieszych i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej, kanalizacja teletechniczna, zakup i montaż wiat przystankowych, zakup i montaż wiaty rowerowej, zakup i montaż koszy na śmieci oraz stacji naprawy rowerów wraz innymi robotami towarzyszącymi. Budowa ścieżki rowerowej w ul. 11 Listopada msc. Ełk,
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu przedstawia projekt budowlany oraz projekt techniczny.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
b) wykonanie robót ziemnych,
c) budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej koloru czerwonego o dł. ok 0,63 km,
d) budowa, przebudowa lub remont nawierzchni ciągów pieszych,
e) remont zjazdów indywidualnych i publicznych,
f) budowa zatoki autobusowej,
g) zakup i montaż 2 nowych wiat przystankowych w lokalizacji przy skrzyżowaniu ulic 11 Listopada i ul. Tuwima oraz przy ul. Mickiewicza przy skrzyżowaniu z ul. Dąbrowskiego,
h) zakup i montaż koszy na śmieci przy nowo ustawionych wiatach przystankowych,
i) zakup i montaż stojaków na rowery przy nowo ustawionych wiatach przystankowych,
j) zakup i montaż stacji naprawy rowerów – 1 szt.,
k) zakup i montaż jednej wiaty rowerowej przy parku wodnym na ul. Piłsudskiego,
l) budowa kanalizacji teletechnicznej,
m) przestawienie słupów oświetlenia ulicznego i kamery monitoringu,
n) przełożenie kabla energetycznego o długości ok. 213 mb,
o) przestawienie skrzynek złącz kablowych z układem pomiarowym – 5 szt.,
p) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
q) wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
1.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) projekt tymczasowej organizacji ruchu,
b) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
c) oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
d) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
e) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.1.4. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa:
a) „Budowa ścieżki rowerowej w ul. 11 Listopada, msc. Ełk”
b) Uwagi:
- do wypełnienia spoin w nawierzchni z kostki kamiennej na zatoce autobusowej należy stosować żywicę epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń o wytrzymałości na zginanie min. 20N/mm2 i wytrzymałości na ściskanie nie mniej niż 70N/mm2,
-na skrzyżowaniu ulicy Tuwima na istniejącej nawierzchni bitumicznej (przejście/przejazd rowerowy) należy wykonać malowanie istniejącej nawierzchni kolorem czerwonym,
- Zamawiający nie wymaga wykonania odcinków próbnych dla warstw bitumicznych,
- materiał z rozbiórki należy odwieźć na plac składowy przy ul. Krzemowej w Ełku.

1.2. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.


2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1638000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2563119,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1638000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790365570

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1638000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.