Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124956/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00125002/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00142083/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00153342/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.5.2025 Centrum Usług Społecznych w Gminie Pruszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525624323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bee2ab3-978c-4c9f-8ec0-e7ce852932251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.271.5.2025 Centrum Usług Społecznych w Gminie Pruszcz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bee2ab3-978c-4c9f-8ec0-e7ce85293225
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029767/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Centrum Usług Społecznych w Gminie Pruszcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, priorytet 8 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2260918,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia planuje się rozbudowę i dostosowanie, adaptację budynku przeznaczonego na Centrum Usług Społecznych.
W ramach adaptacji CUS utworzonych zostanie 8 pomieszczeń, tj. wypożyczalnia sprzętu, hall, WC ON/męski, Biuro Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych, WC damski, Biuro Organizatora Społeczności Lokalnej, pomieszczenie socjalne, salę społeczno-integracyjną z wydzieloną przestrzenią konferencyjną. Prace przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórka utwardzenia terenu w części przewidzianej pod rozbudowę, rozbiórka posadzek oraz wykucie otworów celem dostosowania układu komunikacyjnego budynku w ramach dostosowania obiektu. Prace rozbiórkowe wpłyną na zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami ponieważ zlikwidują bariery architektoniczne (progi oraz różne wysokości posadzek) i są niezbędne celem zapewnienia dostępu do wszystkich pomieszczeń obiektu przeznaczonego na CUS.
Zamówienie obejmuje:
1) Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, wykopy, rozbiórki w tym min.: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane w zakresie dróg pieszych: utwardzenie terenu, kostka betonowa i ażurowa na podbudowie.
2) Roboty remontowe obiektów budowlanych: wykonanie robót fundamentowych, hydroizolacja ścian sali społeczno-integracyjnej, wykonanie nadproży i wieńców; wykonanie stropu żelbetowego; wykonanie ścian z betonu komórkowego (rozbudowy); płytki klinkierowe na ściankach działowych, docieplenie stropodachu wełną skalną i styropapą; wykonanie okładzin z płyt GK sufity płyta EI30 oraz płyty akustyczne, ocieplenie ścian wełną skalną, tynkowanie-cienkowarstwowe i malowanie (farba silikatowa – kolor), pokrycie dachu papa termozgrzewalna (rozbudowa) oraz blacha w rąbek na istniejących połaciach – kolor (łaty, kontrłaty, membrana/papa dedykowana do blachy), rynny stalowe i obróbki blacharskie – kolor, Stolarka: montaż stolarki budowlanej (fasada, drzwi wewn. i zewn. aluminiowe – kolor, przeszklone, drzwi do kotłowni stalowe EI60), okna PCV/alu kolor, parapety zewnętrzne blacha kolor dachu, wewnętrzne konglomerat.
3) Roboty instalacyjne elektryczne: instalacja odgromowa, tablica rozdzielcza główna, gniazda, oprawy, taśmy LED – kolor – duża sala, instalacje niskoprądowe: komputerowe, alarmowe, ewakuacyjne, p.poż, monitoring. Sterowanie kotłem – manipulator z nastawą temperatury i programowania czasu i pracy dwóch obiegów grzewczych.
4) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne: rurociągi stal nierdz. zaciskana/PP (przyłącze do sieci wodociągowej wg. warunków Gestora sieci – nowe przyłącze z wodomierzem, kanalizacja sanitarna PCV – kanalizacja wewn. i zewn. podłączenie do kan. sanit. wg. warunków Gestora Sieci, stacja zmiękczania i uzdatniania wody podłączona do zasilania obiegu zimnej wody z zaworem czerpalnym w kotłowni, montaż armatury i urządzeń sanitarnych w tym zlewozmywak z szafką do pom. socjalnego.
5) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne – wentylacja: dwie centrale wentylacyjne z rekuperacją monoblokowe z komorą mieszania z funkcją Free Colingu, schładzania i dogrzewania, przewody stalowe prostokątne i okrągłe, anemostaty. Roboty budowlane w zakresie klimatyzacji: 2 kpl. zestawów klimatyzacyjnych jednostka zwen. + 4 wewnętrzne (kasetonowe). Łacznie 8 szt. wewn. i 2 zewn. (do montażu na dachu cz. rozbudowanej),
6) Instalacja CO: rurociągi miedziane z podziałem na dwa obiegi grzewcze, kurtyna powietrzna z nagrzewnicą, Kotłownia: kocioł olejowy/kondensacyjny o mocy cieplnej 85,0 – 115 kW z adaptacją rozdzielacza CO, podgrzewacz pojemnościowy ciepłej wody o poj. 300 l z wężownicą (pompą ładującą) i grzałką elektryczną, komin dwupłaszczowy KO wg. opisu i rys., zbiornik paliwa dwupłaszczowy – min. 2000 litrów, wlew w szafce na zewnątrz,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót), istotne postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2223648,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4112713,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2223648,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL INSTAL Dorota Prusaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141208639
7.3.4) Miejscowość: Przedwojów 123
7.3.5) Kod pocztowy: 58-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2223648,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI PRUSZCZ
więcej: przetargi PRUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.