eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi O¶wiêcimPrzebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grojcu - etap I



Og³oszenie z dnia 2021-09-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grojcu - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA O¦WIÊCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: O¶wiêcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grojcu - etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1222e095-2054-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00195282

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa , nadbudowa i rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grojcu – etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl,

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.
13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
13.3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grojcu - etap I” – znak sprawy: WI.2712.20.2021.
13.4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
13.5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
13.6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
13.7. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).
13.9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
13.10. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
13.11. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
13.12. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ ... (pkt. 13 SWZ)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z pkt 28 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.2712.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1.Budowa budynku kot³owni gazowej z pomieszczeniem gospodarczym dostêpnym z zewn±trz (2 kondygnacyjny, niepodpiwniczona)
2.Budowa szybu windy wraz z monta¿em urz±dzenia
3.Instalacje wewnêtrzne: Wykonanie instalacji gazu, instalacji kot³owni, instalacji c.o.
oraz instalacji elektrycznych
4.Instalacje zewnêtrzne : Wykonanie kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej
Zakres poszczególnych prac realizowanych w I etapie zosta³ wskazany w projektach wykonawczych oraz przedmiarach robót

Uwagi dodatkowe - wymogi dla Wykonawcy niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja realizowana ze ¶rodków Funduszu Przeciwdzia³ania Covid -19
2) Obowi±zkiem Wykonawcy jest uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu zgodnie z art.54 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.)
3) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest to zapewnienia ci±g³o¶ci pracy Szko³y Podstawowej oraz stosowaæ wytyczne Rozporz±dzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604).
4) Wykonawca po podpisaniu umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu szczegó³owy harmonogram robót realizacji zadania zawieraj±cy podzia³ na lata, zakres i warto¶æ robót oraz terminy realizacji. Harmonogram robót musi uwzglêdniaæ wykonanie prac w 2021 roku o warto¶ci oko³o 169 277 z³ brutto i wymaga zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
5) Wykonawca winien przedstawiæ atesty i aprobaty na materia³y u¿yte w budowie.
6) Wynagrodzenie ma charakter kosztorysowo-rozliczeniowy. Rozliczenie robót nast±pi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilo¶ci robót zatwierdzone przez Zamawiaj±cego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikaj±ce z kosztorysu ofertowego.
7) Zamawiaj±cy bêdzie rozlicza³ Wykonawcê za wykonane roboty nastêpuj±co:
- roboty budowlane w roku 2021r. musz± zostaæ wykonane i rozliczone przez Wykonawcê zgodnie z harmonogramem na kwotê - oko³o 169 277 z³ do dnia 17.12.2021 r. na podstawie protoko³ów czê¶ciowych wykonanych robót. Zamawiaj±cy zastrzega prawo zmiany tej warto¶ci do +2 %.
- rozliczenie pozosta³ych robót oraz rozliczenie ca³o¶ci przedmiotu umowy w 2022 r.
8) Zamawiaj±cy dopuszcza fakturowanie czê¶ciowe - w miesiêcznych okresach rozliczeniowych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ czê¶ciowego fakturowania robót do wysoko¶ci 90% warto¶ci przedmiotu zamówienia na podstawie protoko³ów czê¶ciowych wykonania robót, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru.
Faktura koñcowa wystawiona na podstawie bezusterkowego protoko³u koñcowego oraz uzyskaniu decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie uzyskanie decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie - min. 10 % wynagrodzenia.
9) Zamawiaj±cy wymaga minimalny okresu gwarancji i rêkojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.
10) Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia okre¶lone zosta³y w Istotnych Warunkach Zamówienia - Za³±cznik Nr 6 do SWZ
11) Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych
a) U¿yte w niniejszej SWZ oraz dokumentacji projektowo-przedmiarowej nazwy w³asne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia s± przyk³adowe i towarzyszy im sformu³owanie: "LUB RÓWNOWAZNE"/ maja one na celu tylko i wy³±czenie okre¶lenie standardów i parametrów jako¶ciowych, u¿ytkowych oraz funkcjonalnych materia³ów, urz±dzeñ lub innych rozwi±zañ w sytuacyjni gdy Zamawiaj±cy nie mo¿e ich opisaæ za pomoc± dok³adnych okre¶leñ.
b) Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów i urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach , stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producentów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Zamawiaj±cy wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu , uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosowanych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzania.
c) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³ni± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykonawca oferuj±c przedmiot równowa¿ny do opisanego SWZ jest obowi±zany zachowaæ równowa¿no¶æ w zakresie parametrów u¿ytkowych, funkcjonalnych i jako¶ciowych, które musz± byæ na poziomie nie ni¿szym od parametrów wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Okres gwarancji i rêkojmi 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i przebudowie lub/i nadbudowie lub/i remoncie budynku o warto¶ci min. 400 000 z³ brutto. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 5 do SWZ
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
1 Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub/i przebudowie lub/i nadbudowie lub/i rozbudowie lub/i remoncie budynku o warto¶ci min. 400 000 z³ brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1 Formularz Oferty - Za³±cznik nr 1 do SWZ
+ Kosztorys/y ofertowy/e uproszczony/e (kosztorys/y ofertowy/e nie podlega/j± uzupe³nieniu)
2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u – Za³±cznik nr 2 do SWZ
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
3 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 3 do SWZ
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

15.1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 7 000.00 PLN (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100 PLN).
15.2. Wadium musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 2021-10-14 do godz. 11:00, wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
15.3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 2021-11-12.
15.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Andrychowie, O/O¶wiêcim 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007 (w tytule przelewu zaleca siê wpisaæ nazwê i sygnaturê postêpowania). Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
15.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji oraz powinno zawieraæ:
a) wskazanie Beneficjenta porêczenia lub gwarancji, którym musi byæ GMINA O¦WIÊCIM, ul. Zamkowa 12 , 32-600 O¶wiêcim;
b) nazwê i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotê i termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
d) bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy porêczenia lub gwarancji do zap³aty kwoty wadium, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15.6. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
15.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
15.8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 pkt. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

25.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy musi zostaæ dokonana w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy oraz okre¶la warunki takiej zmiany, w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
3. W przypadku zaistnienia przes³anki do zmiany postanowieñ zawartej umowy, jak w ust. 2 niniejszego paragrafu, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy miêdzy nowo obowi±zuj±c±, a dotychczasow± wysoko¶ci± stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
W oparciu o powy¿sze Zamawiaj±cy sporz±dzi aneks do umowy, który zweryfikuje wynagrodzenie Wykonawcy od momentu zaistnienia przes³anki do zmiany postanowieñ zawartej umowy, jak w ust. 2 niniejszego paragrafu.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie zmiany zapisów dot.: terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
1) dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót. Si³a wy¿sza to zdarzenia, których strony nie mog³y przewidzieæ, którym nie mog³y zapobiec, ani którym nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ;
2) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
3) wyst±pienia przerw lub nie rozpoczêcia prac z powodu z³ych warunków atmosferycznych powoduj±cych konieczno¶æ przerwania prac ze wzglêdu na stosowan± technologiê;
4) konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wp³ywaj±cych na termin wykonania robót objêtych niniejsz± umow±;
5) wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
... pkt 25 SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.