eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › "Poprawa efektywności w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815315200

1.5.8.) Numer faksu: 817526464

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097f6051-c18f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061138/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 501121777 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5011217,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – poprawa efektywności w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz poprawa efektywności energetycznej w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego obejmujących co najmniej:
a) opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z pozyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli takie będą wymogi prawne na dzień opracowania dokumentacji,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary i kosztorysy szczegółowe
d) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
e) wykonanie termomodernizacji trzech placówek oświatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
f) wymiana instalacji c.o. i c.w.u. (demontaż istniejącej i wykonanie nowej)
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej świadectwo charakterystyki energetycznej budynków po modernizacji,
h) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót, w tym uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów i norm.
Całokształt prac zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 1 – poprawa efektywności w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie, (budynek szkoły), Adres obiektu: ul. Partyzancka 62, 21-020 Milejów
Zakres robót obejmuje:
1) Izolacja stropu – wełna 30 cm granulowana
2) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki
3) Odkopanie i izolacja piwnic
4) Wymiana instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą źródła ciepła
5) Wymiana lamp
oraz
roboty towarzyszące związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac.
W zakres umowy wchodzi:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno – budowlany i Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),
2) opracowanie niezbędnie dokumentacji projektowej, zawierającą minimum:
a) koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych prac,
b) projekt budowlany wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) obejmujący:
- projekt architektoniczno-budowlany,
- plan zagospodarowania terenu lub działki,
- projekt techniczny w skład którego wchodzą:
• projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,
• charakterystyka energetyczna – w przypadku budynków,
• projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,
• w zależności od potrzeb – dokumentacja geologiczno-inżynierska lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,
• inne niezbędne opracowania projektowe.
- projekt techniczny wraz z wszelkimi uzgodnieniami obejmujący:
 branżę architektoniczną,
 branżę konstrukcyjno-budowlaną,
 branżę elektryczną,
 branżę sanitarną,
 ekspertyzę w zakresie wykorzystania istniejącej instalacji odgromowej,
 plan zagospodarowania terenu,
 przedmiary i kosztorysy szczegółowe wszystkich branż,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy.

3) uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli będzie wymagane),
4) uzyskanie od wszystkich autorów projektów i innych prac chronionych prawami autorskimi pełne majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne i przeniesienie je w całości na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
5) pełnienie przez cały okres realizacji inwestycji czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
6) realizację pełnego zakresu robót budowlanych ujętych w projektach na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
7) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
8) uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie do użytkowania inwestycji,
9) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika w zakresie konserwacji instalacji i obsługi zainstalowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1711282,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - poprawa efektywności w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podgłebokiem – Szkoła Podstawowa Specjalna i Branżowa Szkoła Specjalna I Stopnia
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz poprawa efektywności energetycznej w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego obejmujących co najmniej:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej (obejmującej cały zakres rzeczowy opisany w programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy), zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z pozyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli takie będą wymogi prawne na dzień opracowania dokumentacji,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary i kosztorysy szczegółowe,
d) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
e) wykonanie termomodernizacji trzech placówek oświatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego na podstawie wyżej wymienionych opracowań
f) wymiana instalacji c.o. i c.w.u. (demontaż istniejącej i wykonanie nowej)
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej świadectwa charakterystyki energetycznej budynków po modernizacji
h) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów i norm.
Całokształt prac zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
W zakresie Zadania 2 budynek przeznaczony do termomodernizacji jest zlokalizowany w województwie lubelskim, powiecie Łęczyńskim Podgłębokie 1A, 21-070 Cyców – dz. ew. nr 309/11 obręb 0017 o pow. 5,50 ha
Dane ogólne budynku- Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem (budynek szkoły):
 rodzaj obiektu: budynek użyteczności publicznej - szkoła
 adres obiektu: Podgłębokie 1A, 21-070 Cyców
 liczba kondygnacji: 2
 kubatura części ogrzewanej: 3779,52 m3
 powierzchnia użytkowa budynku: 1283,95 m2
 budynek wolnostojący dwukondygnacyjny z sutereną oraz piętrem
Zakres robót obejmuje:
1) Izolacja termiczna stropodachu wełną granulowaną
2) Izolacja i wyprawa elewacji
3) Izolacja i wyprawa cokołu
4) Podokienniki
5) Obróbka attyk
6) Odkopanie i izolacja piwnic
7) Izolacja koszy piwnicznych
8) Wymiana płytek na schodach
9) Montaż balustrady schodów
10) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki
11) Wymiana stolarki okiennej na PCV
12) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową
13) Demontaż i ponowny montaż rur spustowych
14) Demontaż daszka na konstrukcji stalowej
15) Demontaż krat w oknach
16) Instalacja odgromowa
17) Wymiana instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą źródła ciepła
Postępowanie obejmuje:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno – budowlany i Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),
2) opracowanie niezbędnie dokumentacji projektowej, zawierającą minimum:
a) koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych prac,
b) projekt budowlany wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) obejmujący:
- projekt architektoniczno-budowlany,
- plan zagospodarowania terenu lub działki,
- projekt techniczny w skład którego wchodzą:
• projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,
• charakterystyka energetyczna – w przypadku budynków,
• projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,
• w zależności od potrzeb – dokumentacja geologiczno-inżynierska lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,
• inne niezbędne opracowania projektowe.
- projekt techniczny wraz z wszelkimi uzgodnieniami obejmujący:
 branżę architektoniczną,
 branżę konstrukcyjno-budowlaną,
 branżę elektryczną,
 branżę sanitarną,
 ekspertyzę w zakresie wykorzystania istniejącej instalacji odgromowej,
 plan zagospodarowania terenu,
 przedmiary i kosztorysy szczegółowe wszystkich branż,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy.

3) uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli będzie wymagane),
4) uzyskanie od wszystkich autorów projektów i innych prac chronionych prawami autorskimi pełne majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne i przeniesienie je w całości na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
5) pełnienie przez cały okres realizacji inwestycji czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
6) realizację pełnego zakresu robót budowlanych ujętych w projektach na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
7) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
8) uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie do użytkowania inwestycji,
9) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika w zakresie konserwacji instalacji i obsługi zainstalowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1832729,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – poprawa efektywności w Zespole Szkół w Ludwinie
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz poprawa efektywności energetycznej w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego obejmujących co najmniej:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej (obejmującej cały zakres rzeczowy opisany w programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy), zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z pozyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli takie będą wymogi prawne na dzień opracowania dokumentacji,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary i kosztorysy szczegółowe,
d) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
e) wykonanie termomodernizacji trzech placówek oświatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego na podstawie wyżej wymienionych opracowań
f) wymiana instalacji c.o. i c.w.u. (demontaż istniejącej i wykonanie nowej)
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej świadectwa charakterystyki energetycznej budynków po modernizacji
h) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów i norm.
Całokształt prac zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
W zakresie Zadania 3 budynek przeznaczony do termomodernizacji jest zlokalizowany w województwie lubelskim, powiecie Łęczyńskim Ludwin 30a, 21-075 Ludwin dz. ew. nr 525/1, 526, 599 obręb 0011 o pow. 0,31 ha
Dane ogólne budynku - Zespół Szkół w Ludwinie (budynek szkoły):
 rodzaj obiektu: budynek użyteczności publicznej - szkoła
 adres obiektu: Ludwin 30a, 21-075 Ludwin
 liczba kondygnacji: 3
 kubatura części ogrzewanej: 4505,00 m3
 powierzchnia użytkowa budynku: 986,9 m2
 budynek wolnostojący trzykondygnacyjny
3.7.1. Zakres robót obejmuje:
1) Izolacja stropu -wełna 30 cm
2) Elewacja budynku
3) Wymiana stolarki okiennej na PCV
4) Wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową
5) Wymiana drzwi stalowych
6) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki
7) Odkopanie i izolacja piwnic
8) Wymiana rur spustowych
9) Instalacja odgromowa
10) Izolacja koszy piwnicznych
11) Demontaż i powtórny montaż daszków nad wejściami
12) Wymiana instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą źródła ciepła
Postępowanie obejmuje:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno – budowlany i Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),
2) opracowanie niezbędnie dokumentacji projektowej, zawierającą minimum:
a) koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych prac,
b) projekt budowlany wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) obejmujący:
- projekt architektoniczno-budowlany,
- plan zagospodarowania terenu lub działki,
- projekt techniczny w skład którego wchodzą:
• projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,
• charakterystyka energetyczna – w przypadku budynków,
• projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,
• w zależności od potrzeb – dokumentacja geologiczno-inżynierska lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,
• inne niezbędne opracowania projektowe.
- projekt techniczny wraz z wszelkimi uzgodnieniami obejmujący:
 branżę architektoniczną,
 branżę konstrukcyjno-budowlaną,
 branżę elektryczną,
 branżę sanitarną,
 ekspertyzę w zakresie wykorzystania istniejącej instalacji odgromowej,
 plan zagospodarowania terenu,
 przedmiary i kosztorysy szczegółowe wszystkich branż,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy.

3) uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli będzie wymagane),
4) uzyskanie od wszystkich autorów projektów i innych prac chronionych prawami autorskimi pełne majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne i przeniesienie je w całości na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
5) pełnienie przez cały okres realizacji inwestycji czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,
6) realizację pełnego zakresu robót budowlanych ujętych w projektach na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
7) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
8) uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie do użytkowania inwestycji,
9) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika w zakresie konserwacji instalacji i obsługi zainstalowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1467205,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2210000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2361600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2210000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRON-BUD FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA Mirosław Szabat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121403108

7.3.3) Ulica: Puławska 10A/9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-046

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2210000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2010000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2736750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2010000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRON-BUD FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA Mirosław Szabat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121403108

7.3.3) Ulica: Puławska 10A/9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-046

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2010000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2360000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2693700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2360000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRON-BUD FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA Mirosław Szabat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121403108

7.3.3) Ulica: Puławska 10A/9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-046

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2360000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.