Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187072/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00254506/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.4.2.) Miejscowość: Zakopane
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.7.) Numer telefonu: 18 20 20 488
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195181
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00187072/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem obejmująca następujące podstrefy: A, B, C, polegająca na:
1) kontroli wnoszenia opłat w SPP obejmującej kontrolę ważności biletów parkingowych, abonamentów oraz innych dokumentów przewidzianych uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XV/147/2003 z dnia 30 grudnia 2003r., zmienionej uchwałami Nr XXXVII/488/2013 z dnia 28 lutego 2013r., Nr XIII/206/2015 z dnia 24 września 2015r., XVI/255/2015 z dnia 18 grudnia 2015r., XXXII/498/2017 z dnia 30 marca 2017 r., Nr IX/122/2019 z dnia 26 czerwca 2019r. i Nr XI/ 136/ 2019
z dnia 5 września 2019r.
2) wykonywaniu dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę, godzinę i miejsce postoju pojazdu podlegającego kontroli.
3) sporządzanie dokumentacji i przekazywanie do Zleceniodawcy zbiorczym protokołem (raz dziennie) wszystkich kopii oraz skanów wystawionych zawiadomień o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za postój lub postój ponad opłacony czas w SPP i dalszego dochodzenia przez Zleceniodawcę należności według przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
4) gromadzenie kopii zapasowych dokumentacji (także dokumentacji zdjęciowej) w celu ewentualnych wyjaśnień w postępowaniu wyjaśniającym – po stronie Zleceniodawcy,
5) przekazywanie informacji i wyjaśnień dotyczących funkcjonowania SPP i wykonywanego zadania.
6) prowadzeniu pełnej ewidencji wydawanych zawiadomień o przeprowadzonej kontroli i obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej w trybie i na zasadach zatwierdzonych przez Zleceniodawcę, w sposób umożliwiający ich weryfikację i kontrolę, z uwzględnieniem obowiązku zabezpieczenia dostępu
do wszelkich danych, w tym w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Opis czynności kontrolnych i związanych z nimi czynności administracyjnych SPP w Zakopanem stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli strefy płatnego parkowania w Zakopanem obejmująca następujące podstrefy: A, B, C, polegająca na:
1) kontroli wnoszenia opłat w SPP obejmującej kontrolę ważności biletów parkingowych, abonamentów oraz innych dokumentów przewidzianych uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XV/147/2003 z dnia 30 grudnia 2003r., zmienionej uchwałami Nr XXXVII/488/2013 z dnia 28 lutego 2013r., Nr XIII/206/2015 z dnia 24 września 2015r., XVI/255/2015 z dnia 18 grudnia 2015r., XXXII/498/2017 z dnia 30 marca 2017 r., Nr IX/122/2019 z dnia 26 czerwca 2019r. i Nr XI/ 136/ 2019
z dnia 5 września 2019r.
2) wykonywaniu dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę, godzinę i miejsce postoju pojazdu podlegającego kontroli.
3) sporządzanie dokumentacji i przekazywanie do Zleceniodawcy zbiorczym protokołem (raz dziennie) wszystkich kopii oraz skanów wystawionych zawiadomień o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za postój lub postój ponad opłacony czas w SPP i dalszego dochodzenia przez Zleceniodawcę należności według przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
4) gromadzenie kopii zapasowych dokumentacji (także dokumentacji zdjęciowej) w celu ewentualnych wyjaśnień w postępowaniu wyjaśniającym – po stronie Zleceniodawcy,
5) przekazywanie informacji i wyjaśnień dotyczących funkcjonowania SPP i wykonywanego zadania.
6) prowadzeniu pełnej ewidencji wydawanych zawiadomień o przeprowadzonej kontroli i obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej w trybie i na zasadach zatwierdzonych przez Zleceniodawcę, w sposób umożliwiający ich weryfikację i kontrolę, z uwzględnieniem obowiązku zabezpieczenia dostępu
do wszelkich danych, w tym w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Opis czynności kontrolnych i związanych z nimi czynności administracyjnych SPP w Zakopanem stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poszerzenia obszaru Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Zakopane o kolejne 5 parkingów bez zmiany wynagrodzenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-29 11:00
Po zmianie:
2021-10-01 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-29 11:05
Po zmianie:
2021-10-01 11:05
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dzierżawa analizatora i dostawa odczynników do wykonywania badań immunochemicznych
- Modernizacja, rozbudowa i budowa systemu p.poż w TPN poprzez zakup pojazdu wielozadaniowego z cysterną oraz wysokociśnieniowym systemem gaśniczym
- Dostawa wyposażenia do ratownictwa w trudnych warunkach
- Dostawa urządzenia do rehabilitacji oraz elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku" - z podziałem na 6 części.
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.